Ütések

109 5 0
                                    

- Péntek, hol van James? - kérdezte Morgan a telefonjában lévő intelligenciát.

- Az étkezőben küzd az apjával és a fekete özveggyel - mondta, közben pedig fel illesztette Morganre a páncélját.

Oda érve James Natot folytogatta, de T'Challa le szedte róla egy jól irányzott rúgássa. Morgan közben meg látta az apját a földön így gyorsan oda sietett.

- Minden rendben? - kérdezte kétségbeesetten.

- Kapd el! - csak ennyit kellett mondania Tonynak és a lánya már indult is a célszemély felé.

Még mielőtt James el tűnt volna a lepcsőfordulóban Morgan meg lepve a katonát közvetlenül elé érkezett.
De semmi jelét nem adta, hogy fel ismerné így neki támadt a lánynak.

Nem volt könnyű dolga hisz a páncélja szinte sebezhetetlenné tette, de Morgan pehhjére nem volt rajta a maszkja így be kapott egy jobb horgost, amitől nem is kicsit meg tántorodott.

- Bazd meg! - szólt oda neki a lány, miközben a felszakadt szájjáról törölte le a vért és olyan erővel rúgott a katonára, hogy az neki csapódott a falnak és le zuhant a földszintre. De mire Morgan utána ugrott a katonának már csak a hűlt helye volt.

- Péntek? - szólt a lány még mindig kissé kótyagosan az előbbi ütéstől.

- A tetőre megy, a helikopter leszállóra.

Morgan, amennyire a homályos látása engedte el indult a tetőre.
Mikor oda ért James egy repülőben ült és fel szállni készült, de Steve a puszta kezével fogta vissza a gépet.

De James amint meg látta, hogy nincs esélye és, hogy Morgan is ide ért a helikoptert felé rántotta ezzel majdnem be darálva Stevet.

- Steve! - kiáltotta Morgan, mikor a már félig zuhanó gépből James a fém kezével el kapta Steve nyakát és a géppel együtt le húzta magávalb az alattuk el terülő vízbe.

Morgan szinte egyből utánuk ugrott, és ki rángatta a gépből az eszméletlen katonát, de Stevet nem látta sehol.

Ahogy a víz felszínére ért látta, hogy Steve már a part felé úszik és utána ment a katonával a karjaiban. Meg kell hagyni nem volt könnyű, de a ruha könnyen el bírta.

Ahogy ki húzták a partra Morgan szinte azonnal fölé hajolt életjelek után kutatva.

- Péntek, hogy van?- kérdezte Morgan az egyik kezét pedig a férfi mellkasára tette. Steve pedig csendben figyelte a jelenetet és aggódott a barátjáért.

- Életjeleket érzékelek, és ebredezik is- adta nekik a választ a mesterséges intelligencia.

És valóban így volt. James már kezdte nyitogatni a szemét és össze zavarodottan a fölé hajoló lányra nézett, akinek még csak most tűnt fel, milyen gyönyörű kékek a férfi szemei.

James az egyik kezét a lány arca fele nyújtotta, de Morgan ettől meg ijedt így egy ball egyenessel be húzott neki, ami újra ki ütötte a férfit.

-Bocsi, de nem kockáztathattam, hogy megint be ver egyet- nézett bocsánat kérően a meg lepődött Stevere.
- Vigyétek el innen - állt fel Morgan és el sétált az épp meg érkező Sam mellett.

Ahogy vissza ért az épületbe az apja, Nat és Ross már siettek elé.

-Mi történt? - kérdezte Tony kétségbeesettem és óvatosan meg fogta a lánya már liluló arcát.

- Meg lépett - hazudta rezzenéstelenül a lány.

- Mindenki keresse Barnest- adta parancsba a radióján Ross. - Köszönjük Miss Stark ön mindent meg tett - nézett rá hálásan a férfi majd el sietett.

- Te el mész a bázisra Wandához és ott is maradsz érted? - nézett a lányra Tony szigorúan, aki kénytelen volt rá bólintani.
- Kint vár egy kocsi, ki visz a reptérre fél óra és te már rajta leszel- tessékelte őt ki az épületből az apja.

- Te mit fogsz csinálni? - fordult vissza a kocsi ajtajában Morgan.

-Be hozom őket -adott még egy gyors csókot a lánya homlokára, majd Nattal a nyomában el is tűntek Morgan szeme elől.

Mikor be szállt a kocsiba hirtelen meg csörrent a telefonja. Steve.

- Igen? - szólt bele a lány bizonytalanul.

- Morgan, segítened kell- szólalt meg a vonal másik felén a kapitány.

- Mond hova menjek - vágta rá gondolkodás nélkül a lány.

- Lipcsében a reptérre, Wanda is jön Clintel és egy új taggal - hadarta el a kapitány.

- Ott leszek - és ezzel le tette a telefont.

- A Lipcsei reptérre kérem amilyen gyorsan csak lehet- mondta a lány a sofőrjének aki egy bólintás kíséretében már száguldott is az utakon.

Elérhetetlen ( Szünetel) Onde histórias criam vida. Descubra agora