Lipcse

108 4 0
                                    

  A pár órás autó út helyett csak fél órába telt ki érni a reptérre. A megszokotthoz képest sokkal kevesebb volt az ember.

- Fel a parkolóba ha lehet- mondta Morgan a sofőrnek, ő pedig gondolkodás nélkül tette amit a lány mondott neki.

Ahogy fel értek a középső színtre amin a B6 szám volt feltűntetve, Morgan észre vett egy furgon, mellette pedig egy kis kék bogár volt.
A sofőr a két autó mögött állt meg majd ki szállt ki nyitni a lánynak az ajtót.

Közben a kspitányék is és Morgan meglepetésére Clint is ki szállt az autóból Wandával az oldalán.

- Köszönöm - mondta a lány a sofőrjének, aki egy fej hajtás után vissza ült az autóba majd el hajtott.

- Jó látni kölyök - ment oda hozzá Clint és szorosan meg ölelte, akit Morgan viszonzott is.

- Téged is vén ember- nevetett Morgan.
- Wanda - ment most ő oda a másik lányhoz és ők is váltottak egy gyors ölelést.

- Apád ellen mész ezzel ugye tudod?! - mondta neki Steve.

- Nem ez lenne az első alakalom- vont vállat Morgan és Steve mögé nézett, ahol James támasztotta az autót, közben pedig a lányt figyelte.

- Hol az újonc? - intézte ezúttal Steve a szavait Clinthez.

- A kocsiban - ment oda a furgon ajatajához Clint. - Kaptt egy kis kávét így eléggé fel van pörögve - mondta és ezzel el húzta az ajtót fel fedve az idegent.

A fekete hajú pasas a kocsi hátsó ülésen feküdt, de amint ki nyílt az ajtó egyből fel pattant, mintha akkor kelt volna fel.

- Hol vagyunk? - pislogott körbe álmosan és ki kászálódott a kocsiból.

Clint csak vállon veregett és Steve felé tolta aki kezét nyújtott neki.

- Amerika kapitány - fogadta el a kezét csodálkozva.

- Mr Lang - mondta neki Steve.

- Hatalmas rajongója vagyok- rázta még mindig a kezét. - Túl régóta rázom igaz? - kérdezte és el engedte bár vonakodva.
- Ez hihetetlen - nézett körül. - Téged is bírlak, szupi vagy - mutatott Wandára, aki csak rá mosolygott.
- Morgan Stark? - kerekedett el a szeme a lány láttán. - El sem hiszi mióta akartam önnel találkozni. Scott Lang- nyújtotta szinte egyből a lány felé a kezét, ő pedig viszonozta.

- Örülök, hogy meg ismerehetem - mosolygott rá kedvesen. Kissé kattos volt a csávó, de aranyosan csinálta. Amíg Steve a többiekkel beszélte át a tervet, addig Morgan a katona felé pillantott aki még mindig csendben figyelte az eseményeket.

Morgan először hezitált, majd meg emberelte magát és meg indult James felé. Közvetlenül mellette állt meg és ő is a kocsinak támaszkodott.

- Bocs, hogy nemrég ki ütöttelek- sanditott rá a lány.

- Helyesen tetted - mondta James. - Bár akkor már magamnál voltam.

- Nem voltam benne biztos ne haragudj - kezdett szabadkozni a lány, de a katona hamar le állította.

- Nekem kellene bocsánatot kérném, hisz én tettem ezt az racoddal - nézett most már a lányra bűnbánó szemekkel.

- Azt hiszem kvittek vagyunk - nevetett Morgan kínosan.
- Amúgy Morgan Stark - nyújtott ezúttal ő kezet.

- James Barnes, de hívj csak Buckynak- fogadta el a lány kezét, bár kissé bizonytalanul.

Mire Morgan válaszolt volna a reptéren be mondták németül, hogy ki ürítik a repteret.

- Stark - mondta egy szóval Steve és Morganre nézett. - Készüljetek.

Mindenki amilyen gyorsan csak tudta fel vette a ruháját és már indult is a helyére. Sam és Bucky együtt mentek míg Steve Langel volt, Clint Pedig Wandával.

Az események kezdtek egyre gyorsabbak lenni és Tony mellett meg jelent egy pók jelmezt viselő alak is aki el vette a kapitány pajzsát. Morgan ezt az időt vélte a megfelelőnek és az apja csapata mögé kerülve vissza vette a levegőben Steve pajzsát, majd át nyújtva neki landolt mellette. A többiek is már oda értek is egy vonalba fel sorakoztak.

- Beszarás!- nézett Morganre meglepetten Tony. - Neked a bázison kéne lenned Wandával - ráncolta mérgesen a homlokát.

- Be zárva Vízió felügyelete alatt igaz? - sétált közelebb a lány az apjához.

- Csak meg akarlak védeni - kiabált rá az apja és ő is tett előre pár lépést.

- Akkor hagyd ezt abba - kiabált már a lány is. - Bucky nem csinált semmit.

- Szóval már Bucky? - nézett mérgesen az említette Tony.

- Te csak tényleg ennyit fogtál fel ebből? - kérdezte a lány és hitetlenkedve fel nevetett.

- Maguna kérlek - próbálta az apja már lágyabban. - Maradj ki ebből.

- Nem apa! - szállt vele szembe és a maszk már rajta is volt az arcán.

- Hát így állunk - mondta Tony és szúrós szemekkel a katonára nézett.

Már épp indultak volna meg Tony csapata ellen, de Vízió a kő segítségével az útjukba állt.

- Rogers kapitány - szólalt meg Jarvis hangján. - Tudom, hisz abban, hogy helyesen cselekszik. De a közjó érdekében, most meg kell adnia magát.

Közben T'Challa és Rhodey is meg érkeztek Tony oldalára. Mind a két csapat várta, hogy ki fog előbb lépni.

- Na, most mit csinálunk? - kérdezte Sam.

- Harcolunk - adta meg a választ Steve és a két csapat egymásnak ütközött.



Elérhetetlen ( Szünetel) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن