Régebben mikor még Miamiban éltek együtt, és Tony be jelentette, hogy ő vasember minden újságírót egy dolog érdekelt. Még pedig, hogy a lányának is készített e egy páncélt. Vagy, hogy tervez e ilyet.
Természetesen erre a válasz mindig ugyan az volt, NEM!De miután a Mandarin meg támadta őket és Pepperrel védtelenek voltak, Tonynak át kellett ezt gondolnia.
Eleinte nem rajongott Morgan és Pepper sem az ötletért, de Tony ragaszkodott hozzá, hogy ha ő nincs ott legalább legyen valami ami meg védi a lányát ha baj van.
Morgan nem szeretett volna olyat, mint azt apjának van ezért mást kért tőle. Le rajzolta az elképzelését, Tony pedig meg próbálta azt le másolni.
Vibrániumból készítette el az egészet, hogy még csak véletlenül se essen a lányának baja. Persze később Morgan végzett rajta pár módosítást főleg a fej részénél és a színekben.
Nem szerette viselni, mert az azt jelentett, hogy baj van. Vagy épp baj lesz. De úgy érzte, hogy most közbe kell lépnie. Tartozik ennyivel Stevenek.
- Morgan változott a terv Berlinbe kell mennünk, mit csinálsz? - ment a gép hátuljába Happy a lány után kutatva.
- Meg állítom T'Challat - lépett előre Morgan már a teljes szerelésében.
- Apád őrjöngeni fog, ha meg tudja - próbálta őt Happy vissza tartani, de az útjába már nem mert állni.
- Csak ki bírom valahogy - válaszolta és már ki is ugrott az erre a célra ki fejlesztett ajtón.
Már nagyon rég nem viselte ezt a ruhát, de még mindig tökéletesen illeszkedett a testéhez. Csak úgy hasított vele a levegőben és legbelül, még ha nem is vallaná be, de hiányzott már neki. Pillanatok alatt már el is érte Berlint. Bár géppel sem jártak tőle már olyan messze.
A városba érve Péntek segítségével tájékozódott, aki pontos helyzetet adott a kapitányékról.
Már messziről látta ahogy a CIA és Rhodey fegyvert fog mind a négy személyre és egy pillanatig azt gondolta Morgan, hogy feleslegesen jött el a gépről hiszen Rhodey már intézi.
De abban a pillanatba T'Challa ki használta a helyzetet és a karmaival egy, akár végzetes csapást akart indítani a tél katonája felé.
A férfinek szerencséjére jók voltak a reflexei és ki védte az ütést, de még mielőtt T'Challa újra meg próbálta volna Morgan teljes erejéből neki repült. Ami azt eredményezte, hogy a király jó pár métert repült arrébb, majd még párat fordult az úton és egy nyögés kíséretében fel tornázta magát végül a támadójára nézett.
Morgannek ezzel szemben meg sem kottyant az ütközés. Le szállt Rhodey mellé és fegyvert rántott a királyra.
- Nem szép dolog mást hátba támadni - mondta, majd Péntekkel le aktiváltatta a maszkját.
- Stark- üdvözölte őt Steve és egy hálás pillantást küldött felé.
- Rogers - viszonozta Morgan, de a fegyvert még mindig nem engedte le.
-Szép volt- dicsérte meg őt Rhodey. - Be kell, hogy valljam rád számítottam a leg kevésbé.
- Hát ezt én sem így terveztem -vallotta be.
Ahogy végig nézett az embereken akik körülöttük voltak látta, hogy mind egy irányba tartja a fegyverét.
Egy vállig erő barna hajú férfire. Az arcát félig el takarták a kócos tincsei, de Morgan még így is ki tudta venni, hogy őt nézi.- Kapitány - intézte ezúttal Rhodey Stevnek a szavait. - Vége van.
Steve váltott egy gyors pillantást Sammel és Jamesel és mind a ketten halványan, de bolintottak.
Ez utána CIA Jamest egy szék féleségre ültették a kezeit pedig rögzítették két oldalt. Majd be tették őt egy üveg ketrec félébe, legalábbis Morgant arra emlékeztette és be rakták egy nagyobb furgonba vagy tíz ügynökkel.
A többiek Morgannel együtt egy másik autóba szálltak, de sem Steve sem pedig Sam nem kapott bilincset. De a fegyvereiket el kobozták.
- A páncél vibránium? - kérdezte egy kis idő után Morgant az autóban.
- Igen - válaszolta röviden. - Ahogy az öné is.
- Honna tudja? - lepődött meg.
- Éreztem - mosolyodott el végül Morgan.
A CIA- hoz érve Barnest el vitték egy ki hallgató helyiségbe, amíg a többiek pedig Everett Rosshoz mentek.
Mikor meg látták a férfit Morgan kissé meg lepődött, mikor apja társaságában találta.- Véged van! - mutatott Tony a lányra amint meg látta.
- Ezt mégis, hogy képzelted? - ragadta meg a karját és félre húzta a többiektől.- Nem hagyhadtam , hogy meg ölje - kelt a saját védelmére Morgan.
- Akkor sem kellett volna bele avatkoznod. Itt sem kéne lenned - nézett körül az apja.
- Nem jó kedvemből vagyok itt elhiheted - tette csípőre a kezét.
- Most már mindegy - mondta végül Tony.
- Mr. Stark egy szóra - jött oda hozzájuk Ross és Morgan a többiek után ment.
- Morgan! Jó látni - ment oda hozzá Nat és meg ölelte.
- Téged is - ölelte őt vissza. - Bár más körülmények között jobb lenne.
- Kész katasztrófa ami itt megy - nézett körül Nat.
Tony épp a kapitánnyal veszekedett az egyik helységben és Morgan egyet értett Nattel. Ez már több a soknál.
- Meg jött a pszichológus, most fog be menni Barneshoz - szólt egy szőke hajú nő, Morgan pedig od ament Samhez. Kis idő múlva Steve és a szőke nő is aki mint ki derült Sharon is meg érkezett és a nagy képernyőn nézték az eseményeket.
- Szóval James- kezdte a pszichológus aki végig háttal ült a kamerának.
- Bucky - mondta egy kissé durva hang.
- Tessék? - kérdezett vissza a férfi.
- A nevem Bucky- válaszolta a katona, de a fejét végig le hajtotta.
- Meséljen nekem Bucky. Mondjuk a gyerekkoráról, vagy az otthonáról - folytatta a pszichológus.
Sam már épp fel akarta hangosítani jobban a képernyőt, mire az egész épületben el ment az áram.
- Ez mi? - nézett Sharonra Morgan.
- Ötödik szint keleti szárny - mondta Sharon gondolkodás nélkül és Steve már indult is Sammel a nyomában.
Morgan pedig ahelyett, hogy utánuk ment volán az apjához indult.
- Apa, mi folyik itt?
- Péntek már dolgozik rajta - mondta.
- Mondjátok, hogy itt van a páncélotok - jött melléjük Nat, és együtt meg indultak ki deríteni, mégis mi folyik itt.
- Hogyne itt van rajtam ez a csodás két gombos öltöny - mondta Tony szarkasztikusan.
- Nekem itt van- mondta Morgan és már aktiválta is a telefonján keresztül.
- Az ki van csukva - fordult felé Tony, de még mindig nem álltak meg. - Te ebből ki maradsz.
- Már nyakig benne vagyok - válaszolta Morgan és a következő sarkon már el is tűnt.
YOU ARE READING
Elérhetetlen ( Szünetel)
FanfictionEgy lány, aki próbál normális életet élni. Egy csapat hős kiknek az ország meg kötné a kezét. A lánynak választania kell. A család mellé áll vagy a barátai mellé. Ki áll az mellett amit a szíve súg vagy amit az esze?