Louise pov:
Bo haalt haar gsm boven en toont ons een foto. Op de foto zie je Noah en mij in elkaars armen liggen. "Hoe kom je hier aan?", vraagt Noah blozend. "Ik kwam deze ochtend je kamer binnen , want ik zocht jouw hoodie en ik zag jullie daar zo schattig liggen. Dus ik maakte een foto.", antwoord Bo tegen Noah. We kijken haar allebei met een rood gezicht aan. Ze lacht en wijst dan naar mijn voet. "Is hij beter?", vraagt ze. Ik knik en kijk naar Noah die nog steeds knalrood is. "Gaan we eten?", vraagt Bo en op dat moment gaat de deur open en komt Dante binnen. "Goeiemorgen.", zegt hij slaperig en we eten allemaal samen pannenkoeken. "Waar is pa?", vraagt Noah aan Bo. "Oh, die is met Celeste gaan praten.", zegt Bo en ik zie dat ze gespannen kijkt. "Wat is er?", vraagt Noah die het ook gezien heeft. Sam komt binnen en gaat mee aan tafel zitten. "Gewoon. Ik wil weten wat ze allemaal zeggen.", antwoord Bo. Ineens heb ik een idee. "Wat als we nu is allemaal naar het theater gaan en luisteren wat er gezegd wordt.", stel ik voor. De rest knikt goedkeurend en Bo is helemaal opgewonden. "Wat een goed idee! Dat doen we! Wanneer? Waar?", zegt ze. We moeten allemaal lachen en dan vertrekken we naar het theater.
JE LEEST
Campus B en de Twaalf
FanfictionWat als Bo nooit verdween en de De Smidts en de Vinckes vijanden waren, maar er van alles gebeurt tussen beide families ? Je komt het hier te weten. Veel leesplezier!