Voorstellen:

113 2 0
                                    

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

(Van links naar rechts)Ward De Smidt:Hij is de eigenaar van campus B, de boksclub, en vader van Bo, Noah en Dante

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


(Van links naar rechts)
Ward De Smidt:
Hij is de eigenaar van campus B, de boksclub, en vader van Bo, Noah en Dante. Hij houdt ervan om mensen te trainen en zijn aartsvijanden zijn de Vinckes. Zijn vrouw is overleden in een auto-ongeluk.
Hanne :
Ze is het lief van Dante, beste maatje van Noah en een van de weinige meisjes in de boksclub. Ze is al jaren een trouw lid van campus B. Haar aartsvijanden zijn de Vinckes.
Dante De Smidt:
Hij is de zoon van Ward en kleine broer van de tweeling Bo en Noah. Zijn moeder is overleden in een auto-ongeluk. Hanne is zijn lief en hij kan heel goed boksen. Zijn aartsvijand is Frederic Vincke die hem altijd uitdaagt.
Sam Hendrickx:
Hij heeft een lidkaart voor campus B, maar kan eigenlijk niet boksen. Iedereen denkt dat hij daar is om de meisjes te versieren, terwijl hij daar is voor één meisje. Bo, zijn lief.
Noah De Smidt:
Hij is de stoere bokser van Campus B , de zoon van Ward en de tweelingbroer van Bo en de grote broer van Dante. Zijn moeder is overleden in een auto-ongeluk. Zijn aartsvijanden zijn de Vinckes ookal kent hij ze niet persoonlijk. Dat komt door de vete. Iedereen is ervan overtuigd dat hij kampioen wordt.
Bo De Smidt ( foto daaronder):
Zij is de enige dochter van Ward, tweelingzus van Noah en de grote zus van Dante. Haar lief is Sam en hoewel ze opgegroeid is met boksen, interesseert ze zich meer in de wetenschap. Ze kent er alles van. Haar mama is overleden in een auto-ongeluk. Ze heeft niet echt vijanden.
Louise Vincke:
Zij is de jongste dochter van Celeste, kleine zus van Frederic en Olivier. Ze kan prachtig zingen. Haar vader is overleden in een auto-ongeluk. Ze heeft  geen aartsvijanden, ook al zegt haar familie dat de De Smidts niet deugen.
Emilie:
Zij is de beste vriendin van Louise en kan prachtig zingen. Jamie is haar aartsvijand en ze vind boksers boksboeren.
Frederic Vincke:
Hij is de tweede zoon van Celeste en kleine broer van Olivier en grote broer van Louise. Hij kan mooi zingen en rijd vaak rond in een dure auto. Zijn vader is overleden in een auto-ongeluk. Zijn aartsvijand is Dante.
Celeste Vincke:
Zij is de eigenaresse van het Theater en moeder van Olivier, Frederic en Louise. Ze werkt bij een bouwbedrijf en verkoopt huizen. Haar man is overleden in een auto-ongeluk. Haar aartsvijanden zijn de De Smidts. Door de vete kunnen ze elkaar niet luchten of zien.

Campus B en de Twaalf Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu