Wakker

94 4 4
                                    

Louise pov:
Ik word wakker en kijk meteen in twee paar ogen die ik vaag ken. "Hallo.", hoor ik de jongen zeggen en dan zie ik dat het Noah De Smidt is. "Wat doe ik hier?", vraag ik terwijl ik me recht zet. "We hebben je buiten op straat gevonden. Het was aan het stormen en we hebben je naar binnen gebracht. Celeste is al op de hoogte en je mag hier blijven slapen.", zegt een meisje dat heel hard op Noah lijkt. Ik kijk rond en zie dat mijn voet in het verband zit. Ik kijk Noah vragend aan en hij antwoord: "We denken dat het verstuikt is." Er komen nog twee jongens en een man binnen. "Dag Louise. Ik ben Ward." zegt de man. "Dante.", zegt de jongen met lange bruine krullen. Hij lijkt op Noah, dus ik denk dat dat zijn broer is. "Ik ben Sam, het lief van Bo.", zegt een jongen met blond haar en een pet op. "Bo, tweelingzus van Noah.", zegt het meisje dat op Noah lijkt. Ik draai me naar Noah om en zeg: "Dan ben jij Noah?" Hij knikt vriendelijk. Bo neemt het woord: "Heb je honger? Daar staat een bord met spaghetti en ik heb droge kleren voor je." Dan merk ik pas hoe uitgehongerd ik ben en hoe koud ik het heb. Ik eet het bord leeg en trek daarna de droge kleren van Bo aan. "Kun je je iets herinneren van voor de storm?", vraagt Noah. Ik denk na en zeg dan: "....

Campus B en de Twaalf Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu