Noah pov:
"Louise Vincke?!", roept Dante uit. Bo knikt en pa zegt: "Kom jongens. We moeten haar helpen, Vincke of geen Vincke." Nu kijken we nog verbaasder. We besluiten om haar te onderzoeken om te zien of ze iets gebroken heeft. "Haar enkel voelt wel niet goed.", zegt Bo. Buiten stormt het verder. "Wat zou een Vincke nu buiten te zoeken hebben?", vraagt Dante. Wij halen onze schouders op en horen pa bellen: "Dag Celeste, ik weet dat je me niet wilt horen maar dit gaat over uw dochter. We hebben haar buiten op straat gevonden. .... Ja ze is nu veilig binnen. ....... Oké. Komt in orde. Daag." Hij draait zich om naar ons en zegt: "Celeste zegt dat Louise hier mag blijven voor de nacht en dat ze haar morgen komt halen." "En Sam dan?", vraagt Bo. "Die blijft ook maar beter hier.", antwoord pa. We tonen pa Louises enkel en hij zegt: "Ik denk niet dat het gebroken is, maar wel verstuikt. We kunnen haar maar beter verzorgen." Sam verbind Louises enkel en Bo haalt droge kleren voor Louise. Ik neem een bord spaghetti en Dante een glas water voor haar. Op het moment dat ik het bord neerzet, gaan haar ogen open. Ze kijkt recht in mijn gezicht. Ze heeft een geschrokken uitdrukking op haar gezicht. "Hallo.", zeg ik ongemakkelijk.
JE LEEST
Campus B en de Twaalf
FanfictionWat als Bo nooit verdween en de De Smidts en de Vinckes vijanden waren, maar er van alles gebeurt tussen beide families ? Je komt het hier te weten. Veel leesplezier!