Za 2 týždne je vianočný bál veľmi sa naň teším. No a s otcom som sa nerozprávala od vtedy ako som zistila kto je moja mama. Harrymu som to na ďalší deň hneď povedala. Myslím že mal väčšiu radosť ako ja. Teraz mám dosť nabití program. Ak netrávim čas s Dracom tak potom s mojím milovaným bračekom Harrym.
.
"Hermiona? Práve v tento moment som najšťastnejší človek na svete." Povedala som Hermione cestou na hodinu. "Ano vidno to na tebe." "Vieš príde mi to akoby som našla stratenú časť seba samej. Mám úžasného brata...a mám Draca moju jedinú a najväčšiu lásku." "Ste spolu taký roztomilý ❤️🥺" povedala Hermiona s úsmevom na tvári. Išli sme okolo jednej z učebieň kde som si všimla mihnúť sa biele vlasy. "Aha tam je Draco." Povedala som a vošla som do učebne keď som ho tam uvidela skoro mi oči vyleteli z jamiek. Bol tam nalepený na Cho. Ruky mal položené na jej dokonalom zadku zatiaľ čo ona sa mu hrabala v rozkroku. "Čo to do riti...!" Vykríkla som naňho. Keď ma Draco uvidel odskočil od Cho o meter ďalej. "Vanessa to nie je tak ako to vyzerá." Po lícach sa mi začali kotúľať slzy, ktoré sa zmenili na vodopád sĺz. "Že to nie je ako to vyzerá?!" Kričala som naňho. "Veď sa ti hrabala v rozkroku!" Začala kričať aj Hermiona. Rozbehla som sa z tej miestnosti preč nemohla som sa na toho sviniara ďalej pozerať. Nechápem ako som mohla byť taká hlúpa. Po ceste do soviarne som narazila na otca. Pozeral sa na mňa prekvapeným pohľadom. Nedokázala som to...vrhla som sa mu okolo krku. "Som sprostá a naivná krava! Už nikdy sa nechcem zamilovať!" Kričala som zaborená v otcovom ramene. Otec ma zobral do jeho izby kde mi uvaril teplý čaj a ja som mu povedala všetko čo sa stalo. "Ja toho Malfoya zabijem! Vanessa máš okamžitý zákaz sa s ním stretávať!" "To ani nemám v pláne." S otcom som sa ešte chvíľu rozprávala a potom som odišla. Na jedlo som ani nemala chuť išla som si hneď ľahnúť do svojej postele.
.
Pár dní som nevyšla z izby až na moje narodeniny som sa rozhodla výjsť. Akurát bola obedová prestávka takže boli všetci vonku. Na jednej lavičke som našla sedieť Rona, Harryho, Freda, Georga, Ginny a Hermionu. "Tak čo? Už si sa doutápala v smútku?" Spýtal sa Fred keď si ma všimol prichádzať."Hey, Vanessa." Zakričal na mňa niekto zo zadu. Otočila som sa a hneď som spoznala Draca Malfoya. "Vypadni!!" Zakričala som naňho. "Nie ja chcem zostať a rozprávať sa o tom." Povedal kľudným hlasom. "Dobre, dobre. Tak sa o tom rozprávajme. Aká bola?" Všetci na mňa vyvalili oči. "Oo nie." Povedali Fred a George jednohlasne. "No to Draco chcel si sa o tom rozprávať. Tak aká bola?" "Neodpovedaj, neodpovedaj." Vravel vystrašený Ron. "Bola...bola..." Začal pomaly Draco. "Nebola dobrá, nebola dobrá." Predbehli ho dvojčatá. "Nič v porovnaní s tebou." Vravel Harry. "Toto nedopadne dobre." Vravela vystrašená Hermiona. "Bola...iná..." Dokončil Draco. "Ewww." Vzdychol si Fred. "Oooch." Vzdychla si Ginny.
"Ako iná?" Opýtala som sa. "Nikto nemá rád zmeny..ja..." Už som bola plná hnevu a začala som Draca mlátiť knihou. "Au,Au. Okey, Okey prepáč." Kričal Draco. "Nemali by sme niečo urobiť?" Pýtala sa Ginny pozerajúca sa na mňa ako mlátim Draca. "Áno nikdy nepodvádzať Vanessu." Povedal Harry.
"Mám dneska narodeniny aby si vedel a ty si ich čele dostral!!" Kričala som naňho. "Vanessa keď je reč o tvojich narodeninách...otec ťa chce vidieť. Je vo veľkej sieni." Povedala Hermiona. Pomalým krokom som teda išla do veľkej siene. Keď som sa otočila na lavičku nikto z nich tam už nebol až na Malfoya ten sa na mňa stele pozeral.
Otvorila som dvere do veľkej siene kde na mňa vyskočilo veľa ľudí, ktorý kričali. "Všetko najlepšie!!!" Od radosti som začala plakať všetci mi podávali ruky a dávali mi rôzne darčeky ani som nemala čas ich všetky otvárať. "Vanessa toto je darček od tvojej mami...chcela aby som ti ho dal." Povedal otec s veľkou krabicou v rukách. "Oo, ďakujem 🥺❤️" sadla som si na lavičku kde som veľkú krabicu otvorila boli v nej krásne šaty..."Boli tvojej mami...dúfam že sa ti páčia." Do očí sa mu nahrnuli slzy "Ďakujem ocko🥺❤️" silno som ho objala.
Takže nová kapitola je tu ❤️❤️
YOU ARE READING
"Hej!" "Malfoy!!?" (DOKONČENÉ)
Teen Fiction"Páči sa mi keď si takýto." "Aký?" zdvihol obočie. "No veselý, neurážaš a vôbec..." začala som sa červenať. Neodpovedal len sa na mňa pozrel. A naraz ma a pobozkal. . Chcem vopred upozorniť že to nieje príbeh presne podľa originálneho Harryho Potter...