Triediaci klobúk

1.2K 35 0
                                    

"Vanessa tak poď už musíme ísť." Kričal na mňa z kuchyne otec. "Už idem." Rýchlo som zobrala som veľký kufor a zišla s ním dole cez zakrútené a dlhé schody. "No konečne, rýchlo poď lebo zmeškáme vlak." Rýchlo sme vyšli z domu chytila som sa otca za ruku a on nás premiestnil na mudlovskú stanicu. Otec mi už o všetko rozprával takže som presne vedela ako sa dostať na stanicu deväť a trištvrte. Otec išiel prvý a za ním som išla ja. Musím priznať že som sa trochu bála, ale zvládla som to. Zrazu predo mnou stál Rokfortský Expres. Predstavovala som si ho menší, ale tento bol oproti mojim predstavám mimoriadne obrovský. Videla som tam tak veľa ľudí. Možno niekto z nich bude môj najlepší kamarát alebo kamarátka. Pomyslela som si. Otec si sadol do kupé pre učiteľov a ja som si sadla do prvého voľného kupé, ktoré som našla. Potichu som sa usadila a čakala kým sa však pohne. Zrazu sa otvorili dvere a do kupé vošli 3 ľudia. Dievča a dvaja chlapci. "Eee... Ahoj všade je už obsadené mohli by sme si sadnúť k tebe?" Spýtal sa chlapec. "Áno samozrejme." Odpovedala som mu slušne. Všetci sa usadili a prekvapene na mňa pozerali. "Ešte som ťa tu nevidela. Si nová? Prestúpila si z nejakej školy ?" Spýtalo sa dievča. "O prepáč. Ja som Hermiona Grangerová a toto je Harry a Ron." Predstavilo ich dievča. "Veľmi ma teší. A áno som nová vlastne pôjdem do 4 ročníka. Otec ma všetko učil doma takže som na úrovni štvrtákov." "O to je skvelé. Aj my sme vo 4 ročníku." Povedala Hermiona. "Dúfam že budeš v chrabromile. My všetci tam totižto sme. Je to najlepšia fakulta so všetkých." Povedal Ron. "Prestaň Ron. Všetky fakulty sú dobré." Napomenula ho Hermiona. "Čo si myslíš ty...eee..." nedokončila vetu Hermiona. "Vanessa som Vanessa." Odpovedala som jej na nevyslovenú otázku. "Takže Vanessa čo si myslíš v akej fakulte budeš?" Spýtala sa ešte raz Hermiona. "Neviem, neuvažovala som nad tým. Ale otec si myslí že budem v Slizoline keďže aj on bol. Viem že Chrabromil nemá rád Slizolin takže dúfam že teraz neodídete. Pretože tu zatiaľ poznám iba vás." "Nie neodídeme veď ešte predca nieje jasne do ktorej fakulty ťa klobúk zaradí." Povedal Ron. "A čo si myslí tvoja mama ?" Spýtal sa Harry. "No... Ja mamu nepoznám...neviem čo s ňou je a či vôbec ešte žije..." Povedala som smutne. "Ou. Prepáč nevedel som." Ospravedlňoval sa Harry. "A kto je tvoj otec ak sa môžem spýtať?" Spýtala sa Hermiona Keď som jej chcela odpovedať niekto vošiel do kupé a povedal: "Slečna Vanessa mohli by ste ma nasledovať?" Otcov hlas som hneď spoznala. "Aha Potter, Weasley a Grangerová. Aká náhoda." Povedal otec. "Profesor Snape." Povedali skoro naraz. "Tak sa majte ešte sa vrátim." Povedala som a odišla za otcom. "Čo jej Snape chcel? Žeby mala nejaký problém?" Spýtal sa Ron jeho podozrievavým tónom. "Tak to teda neviem." Povedal Harry.
"Čo si mi chcel ocko?"
Spýtala som sa. "Ja len... Ty sa bavíš s Potterom?" "A prečo nie? Vadí ti to?" "Nie, nie... No takže zachvíľu vystupujeme. Vojdeš s Profesorkou Mc Gonagallovou
do veľkej siene spolu aj s ostatnými prvákmi. Až na to že tam Dumbledor povie že ideš do 4 ročníka." Povedal otec. "Aha dobre ocko chápem." Keď som si chcela ísť sadnúť k Harrymu, Hermione a Ronovi zrazu vlak zastavil. "No dobre tak poď vystúpime a tu ťa predám do rúk Mc Gonagallovej." Keď sme vystúpili z vlaku čakala tam na nás stará paní. "Aa Severus tak tu ste." Pozdravila pani môjho otca. "Dobrý večer Minerva. Toto je moja dcéra Vanessa." "Dobrý večer pani profesorka." Odpovedala som slušne. "Dobre teda Vanessa pôjdeš do mnou a s prvákmi." Povedala profesorka a otec medzitým odišiel. Museli sme počkať na všetkých prvákov, ktorý sa hemžili ako myši. Zrazu do mňa niekto narazil a ja aj ten dotičný sme spadli na zem. "Prepáč ja nechcela som." Ospravedlnila som sa. "Nevieš dávať pozor!!!" Zakričal na mňa chlapčenský hlas. "Ešte raz sa ospravedlňujem nevidela som ťa." "Tak si nabudúce otvor oči. Ty humusáčka." Dvaja chalani vedľa neho sa začali smiať. Postavila som sa vykríkla.: "Kto je ti tu humusáčka!! Vieš ty vôbec kto je môj otec?!!" Keď som chcela povedať meno svojho otca niekto zavolal moje meno. "Vanessa, pod pôjdeme už." Vravela Mc Gonagallová. "Ešte sa uvidíme. " Povedala som a odkráčala ku Mc Gonagallovej. Pred dverami do veľkej siene sme všetci zastali. "Počkajte tu hneď sa vrátim." Povedala Mc Gonagallová a vošla do veľkej siene. Chvíľu sme čakali a potom sa jej hlava vynorila zo dverí. "Poďte už na vás čakajú." Pomaly začala Mc Gonagallová vyvolávať všetky deti až tam nezostal nikto iba ja. Zrazu sa postavil Dumbledor a prehovoril.: "Privítajte aj novú žiačku Vanessu Snape, ktorá nastúpi rovno do štvrtého ročníka." Všetko zrazu stíchlo. Celá Veľká sieň si medzi sebou začala niečo šepkať cítila som sa hrozne. "To je Snapova dcéra??" Šepkali si medzi sebou Harry, Ron a Hermiona. "Kámo tak toto si riadne posral." Šepkal jeden Slizolinčan chlapcovi, ktorý má nazval humusáčkou. "Vanessa poď." Povedala Mc Gonagallová a ukázala na stoličku. Prišla som ku stoličke a usadila sa na ňu. Profesorka mi dala na hlavu triediaci klobúk, ktorý zrazu prehovoril. "Hmmm... Takže Vanessa Snape. Toto tu ešte nebolo, ale..." Bola som si istá že ti bude Slizolin. Úplne som tomu dôverovala keď zrazu klobúk po dlhej úvahe zakričal.: "CHRABROMIL!"

Takže je to prvá časť môjho príbehu dúvam že sa páči.♥️♥️

"Hej!" "Malfoy!!?" (DOKONČENÉ)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora