Od mojich narodenín prešli iba 2 dni a ja som absolutne nič nestíhala. Meškala som s učivom. Našťastie bol výkend takže som sa mohla pokojne učiť sadla som si za stôl v klubovni a prevracala stránku za stránkou v učebnici keď sa zrazu rozleteli vchodové dvere a vyšli z nich škriekajúci Fred s Georgom. "Vanessa ideme hrať fľašu poď sa pridať." Presviedčali ma dvojičky. "Nie prepáčte musím sa učiť." Odpovedala som a zaborila som nos späť do učebnice. "Dúfam teda že ti nebude vadiť že sme pozvali pár ľudí." Zachichotal sa Fred. Vzápätí sa dvere do klubovne znova otvorili a vyšla z nich Hermiona, Harry, Ron, Luna, Pansy a...Draco. "Rýchlo som zobrala knihu a chcela som zmiznúť v izbe. "Vaness počkaj, len dve hry. Sľubujem že sa to tvoj otec nedozvie." Presviedčala ma Hermiona. "No tak dobre." Prevrátila som oči a sadla som si na zem ku ostatným. "Točím prvý!" Vykríkol Harry. Zatočil fľašou a tá padla na Hermionu. "Tak ja si dám pravdu." Povedala Hermiona. "Takže máš na niekoho z nás cruch." "Áno mám." Začervenala sa Hermiona. Takto sme pokračovali asi ešte 6 kôl a všetci sme za smiali keď Fred musel prebehnúť celú klubovňu s Georgom v náručí. "Teraz točím ja." Povedal Draco. Fľaša ako naschvál musela padnúť na mňa. "No super." Povedala som a prevrátila som oči. "Takže pravda alebo odvaha." Spýtal sa Draco. "No taaak... Dám si odvahu." Povedala som pričom som sa na Draca ani nepozrela. Vlastne som sa mu do tváre nepozrela od vtedy ako vošiel do klubovne. "Dobre teda...pobozkaj ma." "Čože!?" Zdvihla som hlavu a pozrela sa na Draca. Mal okolo oka veľkú modrinu. Čo sa mu stalo? Spýtala som sa samej seba. "Nikdy ťa nepobozkám!" Vykríkla som. "Ale no tak Vanessa už sme sa predca bozkávali. A je to odvaha to musíš splniť" Okamžite som sa postavila a Draco tiež. "Ale to bolo iné...a bol to omyl...NIKDY SOM TO NEMALA ROBIŤ SI IBA SPROSTÝ ÚCHYL, KTORÝ OBCHYTKÁVA KAŽDÝ ZADOK!!" kričala som naňho. Otočila som sa zobrala som zo stola učebnicu a rozbehla som sa na chodbu. Vonku som si sadla na jednu z lavičiek a tam som sa ďalej venovala učeniu keď ma zrazu vyrušil nejaký hlas. "A-ahoj Vanessa." Otočila som sa o uvidela som Cedrica. "Ahoj." Usmiala som sa. "Ja chcel som sa ťa spýtať že či by si do mnou nechcela ísť na ples." Povedal Cedric sebavedomo akoby vedel že ho neodmietnem. "O to je veľmi milé, ale ja asi nepôjdem...vieš hrozne meškám s učivom. Toľko času som trávila s Dracom že mám toho veľa na doháňanie..." "Ale no jeden večer ti nezaškodí." "Cedric radšej by som už mala ísť." Chcela som odísť, ale Cedric sa nedal odbiť. Silno ma chytil za ruku. "Ale Vanessa veď to bude sranda." Pritisol ma o jeden z kamenných stĺpov a chcel ma pobozkať. "Nechaj ju!" Ozval sa známy hlas. "Ale, ale Malfoy jeden krát ti nestačilo?" Cedric má stále silno držal za ruku, ale pomaly kráčal ku Dracovi. "Pusti ju a to hneď!" Kričal po ňom Draco. Hrozne som sa bála. Prútik som bohužiaľ nechala v klubovni takže som sa nemala čím brániť. Nevedela som čo mám robiť až potom ma to napadlo. Silno som Cedricovi stúpila na nohu a on ma hneď pustil. Rozbehla som sa ku Dracovi a on ma hneď objal a sotil ma za svoj chrbát. Chlapci sa do seba pustili ako na zavolanie mlátili sa do krvi. Nemala som na výber musela som sa rozbehnúť do klubovne kde našťastie už nikto nebol, rýchlo som zobrala prútik a namierila som ho na Cedrica. Zvolala som zaklínadlo a to Cedrica odhodilo o 10 metrov od Draca. Rýchlo som k Dracovi pribehla. Celý krvácal. "Draco pod rýchlo. Musím ťa ošetriť." Išli sme na staré záchody kde som mu vyčistila rany od krvi. "Boli ťa to moc?" Opýtala som sa ho a jemne mu prešla po opuchnutou čele. Draco jemne zasyčal, ale povedal.:. "Iba trošku." Draco sa pokúsil o jemný úsmev. Chvíľu som sa mu zadívala do očí, ale potom som sa prebrala z tranzu. "Eem... Myslím že by si mal ísť ešte za paní Pomfreyovou...ja už musím." Povedala som a chcela som odísť. "Vanessa! Nechcela by si...ísť so mnou na ten ples." Prudko som sa na Draca otočila. " Ja Draco prepáč...ale otec mi to zakázal...a ja...musím sa ešte učiť... takže..." "To je v pohode ja som sa len pýtal." Draco sa ku podivu usmial a odišiel...
Dúfam že sa vám nová kapitola páči ❤️
ESTÁS LEYENDO
"Hej!" "Malfoy!!?" (DOKONČENÉ)
Novela Juvenil"Páči sa mi keď si takýto." "Aký?" zdvihol obočie. "No veselý, neurážaš a vôbec..." začala som sa červenať. Neodpovedal len sa na mňa pozrel. A naraz ma a pobozkal. . Chcem vopred upozorniť že to nieje príbeh presne podľa originálneho Harryho Potter...