Ani som sa nenazdala a bola predo mnou už prvá úloha... draky.
"Už za 2 dni." Opakovala som si stále dookola a dookola. "Vanessa neboj sa to zvládneš." Upokojovala ma Hermiona stále. "Ja viem, ale bojím sa. Predca len sú to draky..." "Neboj sa už a poď na hodinu." Ťahala ma Hermiona do triedy.
A však pred učebňou sme z jedných dverí počuli hlasy. "Jasné že ju nemilujem nikdy by som nemohol. Vždy keď sa so mnou bozkáva chce sa mi vracať." Rozoznala som chlapčenský hlas. "To je Draco a Goile." šepkal Hermiona. Dala som si rýchlo prst na ústa a počúvali sme ďalej. "Tak potom prečo si s ňou?" "Nedošlo ti to? Takto získam Vanessu. Ja som jej vlastne klamal keď som povedal že som zabudol. Chcem ju len takto prinútiť žiarliť.😏" Neudržala som svoj hnev na uzde. Vtrhla som do miestnosti a zvrieskla.: "Ty klamár!!!!" Do očí sa mi nahrnuli slzy hnevu, ale aj sklamania. "Vanessa počkaj ja ti to vysletlím..." Povedal prekvapený Draco. "Nebudem ťa počúvať! Ja som si myslela že si na mňa zabudol a potom si sa zamiloval do Pansy! A ja som si myslela že...." Zarazila som sa a nedopovedala som. "Si iba obyčajný klamár! Si idiot Draco Malfoy!" Rozbehla som sa preč chcela som byť sama. Počula som ako na mňa Draco kričí, ale nič som nevnímala začala sa mi veľmi krútiť hlava. A zrazu bola iba tma.
Z Dracovho pohľadu:
Rozprával som sa s Goilom o mojom pláne s Vanessou. Vážne sa mi veľmi páči je veľmi pekná, milá vtipná.
A tie jej oči... Sú ako vodopád.
Keď som povedal Goilovi môj plán niekto prudko otvoril dvere. A vyletela z nich Vanessa. "Ty klamár!!!!" Do očí sa jej nahrnuli slzy. "Vanessa počkaj ja ti to vysvetlím..." Nestihol som dopovedať pretože ma prerušila.: "Nebudem ťa počúvať! Ja som si myslela že si na mňa zabudol a potom si sa zamiloval do Pansy! A ja som si myslela že...." Zarazila sa a nedopovedala. "Si iba obyčajný klamár! Si idiot Draco Malfoy!" Rozbehla sa preč. Všimol som si nahnevanú Hermionu ako sa na mňa mračí. Rozbehol som sa za Vanessou. "Vanessa stoj!" Kričal som na ňu. Zrazu sa Vanessa zvalila na zem a nehýbala sa. "Vanessa! Vanessa!" Kričal som nevedel som čo mám robiť. Rozbehol som sa k nej a začal som s ňou triasť. "Vanessa, Vanessa! Prosím ťa zobuď sa!" Kričal som po nej. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Kvôli mne, iba kvôli mne. Pribehli ku mne Hermiona s Goilom. Hermiona mala celú zaslzenú tvár a Goile mal na tvári vystrašený výraz. Z jedného z kabinetu vybehla profesorka Hoochová. "Čo sa jej stalo?" Pýtala sa vystrašená Profesorka. " Ona iba bežala a zrazu spadla." Povedala Hermiona s mokrou a červenou tvárou. "Rýchlo ku pani Pomfreyovej!" Kričala Hoochová. Rýchlo som ju zobral do náručia a utekal spolu s Hoochovou, Hermionou a Goilom v pätách ku paní Pomfreyovej.
Položil som ju na lôžko a pribehla k nej pani Pomfreyová. Niečo tam s ňou robila, ale ja som vôbec nevnímal čo. Po chvíli od nej ustúpila a povedala.: "Bude v poriadku len odpadla zo stresu." Profesorka odišla. Ja s Hermionou sme tam ešte zostali, ale Goile už odišiel na hodiny. Hermiona po dvoch hodinách odišla, ale ja som s Vanessou chcel zostať až do chvíle keď sa zobudí...Táto časť je trochu kratšia, ale dúfam že sa páči ❤️.
YOU ARE READING
"Hej!" "Malfoy!!?" (DOKONČENÉ)
Teen Fiction"Páči sa mi keď si takýto." "Aký?" zdvihol obočie. "No veselý, neurážaš a vôbec..." začala som sa červenať. Neodpovedal len sa na mňa pozrel. A naraz ma a pobozkal. . Chcem vopred upozorniť že to nieje príbeh presne podľa originálneho Harryho Potter...