Ples

856 23 6
                                    

Dneska je ples. Všetky dievčatá sa nevedia dočkať. Ja tam každopádne nepôjdem celý večer sa budem venovať učeniu. "Ooo Vanessa ja sa neviem tak dočkať." Vravela Hermiona, ktorá sa práve pripravovala na ples. "Škoda že ty tam nejdeš." Povedala smutne. "Vieš že by si to otec neprial." Povedala som. Keď sa Hermiona obliekla zišla som s ňou dole do klubovne kde na ňu čakal Ron. "Si krásna." Povedal jej. Hermiona sa celá začervenala. "Vanessa prečo ešte nie si oblečená veď ples začína už zachvíľu." Spýtal sa Harry. "Ja nejdem." Povedala som smutne. "Čo ťa nikto nepozval?" Opýtal sa Fred. "Vanessa myslím že by si im to mala povedať." Povedala Hermiona s vážnym tónom. "No dobre...pozval ma Cedric a pozval ma aj Draco." "Čože?!" Vykríkol George. "Tak ty si odmietla toho najkrajšieho chalana z našej školy?!" "Pobil sa s Malfoyom tak čo som mala asi tak robiť?!" Všetci na mňa prekvapene zazerali. Zrazu sa dvere do našej klubovne rozleteli a vyšla z nich McGonagallová v krásnych šatách. "No tak šup, šup nech už ste tam zachvíľu začíname. Vanessa rýchlo sa choď obliecť." Všetci začali pomaly z klubovne odchádzať. "Pani profesorka ja nejdem..." Povedala som. "Ale Vanessa čo sa stalo? Nikto ťa nepozval?" "Ale áno pozvali ma, ale nestíham s učivom musím sa učiť." "No tak kto ťa pozval?" Chvíľu som váhala či jej to všetko mám povedať, ale napokon som jej povedala všetko čo sa stalo. "Och. Ja som videla Draca Malfoya so slnečnou Parkinsonovou." Vzdychla si profesorka. "Ale to nevadí! Pôjdeš tam a budeš sa baviť!" Povedala Profesorka sebavedomo. "Ale ja nemôžem a ešte k tomu nemám šaty a..." Nestihla som dohovoriť pretože ma McGonagallová prerušila. "Ale máš. Tie po mame predca." "Veď ani nemám čas sa pripraviť." Vzdychla som si. "To nič ja všetko zariadim. Profesorka má ťahala do mojej izby kde mi upravila vlasy do krásneho účesu a urobila mi krásny make-up. "Vanessa obleč si šaty a príď dole ja ešte niečo musím vybaviť." Iba som jemne prikývla. Pozrela som sa na šaty a chcelo sa mi plakať. Ja...ja ani neviem prečo. Hlavou mi preletelo všetko čo som s Malfoyom prežila. Tak moc som ho neznášala, ale pritom som ho milovala. To zvládnem pôjdem tam zabavím sa bude to super! Pomyslela som si. Rýchlo som si obliekla šaty a bežala do veľkej siene. Všetci ešte našťastie stali pod schodmi. Pomaly som schádzala schodmi. Keď zrazu niekto zapískal a všetky oči padli na mňa. Všimla som si Hermionin prekvapený ohľad a dokonca ja Dracou. Draco stál pri Pansy, ktorá mu visela na ramene. "Vanessa tak predca len si prišla." Pribehla ku mne Hermiona.  Všetci sme vošli do veľkej siene. Niektoré páry sa odhodlali ísť tancovať ja som si však len sadla na lavičku a pozerala sa na šťastné páry keď ku mne zrazu niekto prišiel. "Smiem prosiť?" Zdvihla som hlavu a uvidela som Dracove biele vlasy. "A čo Pansy?" Spýtala som sa prekvapene. "Ty si dôležitejšia než ona." Jemne som sa naňho usmiala a vložila som svoju ruku do tej jeho.
Keď sme už nevládali tancovať rozhodli sme sa ísť prejsť. Išli sme na terasu, na ktorú krásne svietil mesiac. "Vieš Draco...myslím že som nesplnila odvahu." Rýchlo som k nemu otočila tvár a dala mu jemnú pusu a znovu som sa odtiahla. Draco na mňa prekvapene pozeral. Zrazu si ma k sebe ešte viac pritiahol a povedal.: "Vanessa milujem ťa
Nikdy som nikoho nemiloval tak ako teba. A sľubujem že už ti nikdy neublížim ak mi dáš ešte jednu šancu." Jemne som ho pohladila po tvári a povedala som.: "To vieš že áno." Draco sa usmial tiež a spojil naše pery. Toto som presne potrebovala... potrebovala som Draca, jeho úsmev, jeho dotyk. Bola som s človek, ktorý mi ublížil najviac zo všetkých, ale ja som ho milovala z celého srdca...

Takže toto bola posledná kapitola ❤️❤️

"Hej!" "Malfoy!!?" (DOKONČENÉ)Where stories live. Discover now