❀
"Tengoklah patung tu, comelah macam awak", Ujar Haesoo kepada Mark sebelum jari telunjuknya ditunjukkan ke arah patung berbentuk monyet yang bergantung di sebelah rak aiskrim tersebut.
Mereka berada di taman tema, sementara menunggu Haechan balik ke rumah. Itupun Mark yang suruh.
Mark melipat tanganya kedada sebelum memandang Haesoo tajam.
Sememangnya dia faham dengan perangai Haesoo yang suka bergurau, clumsy dan cengeng.
"Minhyung jomlah main tu", Haesoo menarik tangan Mark ke arah satu permainan tapi lelaki itu tidak berganjak dari tempatnya.
"Tak nak gerak, saya sendiri gerak!" , Haesoo berlari ke arah permainan yang dia ingini tadi.
Namun entah apa yang dia terlanggar membuat kan dia jatuh menyembah tanah.
Mark berlari ke arah gadis itu sebelum mencempung badanya diabawa ke tempat duduk di tepi bahagian kawasan itu.
"Tulah tak reti sabar! boleh berjalan kenapa perku berlari?!", Marah lelaki itu sebelum dia mengeluarkan plaster dari poketnya untuk dilekatkan pada lutut gadis itu yang berdarah akibat terjatuh tadi.
"Jalan elok elok bolehkan!", Sekali lagi dia memarahi gadis itu. Lelaki itu meguak rambutnya kebelakang apabila melihat gadis itu mendiamkan diri dengan air mata yang bertakung.
"Okay, I'm sorry Haesoo", Dia mengesat air mata gadis itu sebelum memeluknya erat.
"Haesoo nak pergi mana tadi, kita pergi sama sama ya?", dia melihat gadis itu mengerutkan dahinya sebelum tersenyum manis.
"Saya lupa saya nak pergi mana tadi", Haesoo tersenyum memandang lelaki itu dengan hidung kemerahan dan mata yang sembam.
Lelaki itu meraup wajahnya.
Nasib comel huh
❀
YOU ARE READING
Ex Boyfriend
Fanfiction❝Rasanya, aku sudah jatuh cinta sekali lagi pada kamu❞ ©neoculturetechnology | 2020 project