0.1

225 26 10
                                    

18 yıl sonra...

Kuzey krallığında tüm hizmetliler ordan oraya koşuyorlardı.
Sebebi ise, kralın biricik torunu omega Jimin onu ziyarete geliyordu. Kral kraliçe Rose'un ölümünden sonra çökmüş bir durama gelmişti, fakat torununun onu ziyarete geleceğini öğrendiğinde azda olsa kendine gelmişti.

"Kralım tüm hazırlıklar hazır." kral hizmetliye dönüp "Eminsiniz değilmi herşeyin kusursuz olmasını istiyorum." kralyetteki herkez kralın uzun zaman sonra mutlu olduğuna şahit oluyorlardı.
"Evet efendim eminim herşey hazır."
Kral mutlulukla "Tamam ozaman herkeze haber ver biricik torunumu kapıda karşılayacağız" hizmetli kafasını onaylar şekilde salladı.

******

(jimin'nin yaşadığı krallık)

Tüm aile sofrada yemek yiyorlardı.
Prens Jimin"Baba neden sizde benimle gelmiyorsunuz?"Kral Namjoon" Krallığı bu durumda bırakıp gelemeyiz oğlum, ama yakın bi zamanda bizde geleceğiz."prens Jimin masadan kalkıp iki babasınında yanaklarında öptü.

Yemeklerini yedikten sonra kral Namjoon ve jin biricik oğullarını uğurladılar.
Kral jin" Dikat et kendine bebeğim."prens jimin gülerek babasına sarıldı" Baba bana bebek demeyi artık bıraksanmı!"kral jin oğluna daha sıkı sarılarak" Asla, çünkü sen benim herzaman küçük bebeğim olarak kalacaksın."
Kral Namjoon ise onları gülümseyerek izliyordu. Vedalaşma bitince prens Jimin at arabasına binip babalarına gülümseyerek elsalladı.

*****

Sonunda prens Jimin kuzey krallığana varmıştı.
En son burayı gördüğünde daha beş yaşındaydı,fakat herşey aynıydı insanları herzaman ki sıcak gülümsemeleriyle önünde eğiliyorlardı.

Saraya geldiklerinde araba durmuştu.
Prens Jimin arabadan inmesi için ordaki hizmetliler ona yardım etmişlerdi.
Kral biricik torununu hemen kucaklamıştı.
Prens Jimin içtenlikle karşılık vermiş, ikiside birbirlerini baya özlemişlerdi.

Kucaklaşma bitince prens Jimin'nin biricik kuzenleri Yoongi ve Hoseok onun üstüne atlamıştı. Prens jimin kahkaha atarak yerde kuzenleriyle özlem gideriyordu.Tüm krallık onları gülümseyerek izliyordu.Prens jimin yerden kalkıp kralın yanına gitti.
Kral ona krallığa yeni gelenleri tanıtıyordu.
Yanındaki kişileri gösterip"Bunlar Jeon ailesi." prens Jimin mutlulukla önlerinde eğildi. Kral" Bu Bayan Misoon , küçük oğlu Eunwoo ve kızı Jennie, en büyükleri Jungkook."

Prens Jimin hepsiyle selamlaştı. Fakat sıra jungkook'a gelince titreyerek elini uzattı, komutan jungkook'un ondan farkı yoktu ikiside birbirlerine odaklanmışlardı hatta hala birbirlerinin elini tutuklarının farkında bile değillerdi.Prens Jimin kral ve kuzenlerinin burda olduğunu hatırlayıp hemen elini çekti. Utanmıştı buyüzden kafası eğik sadece ellerine bakıyordu.

Kral aralarındaki çekimi fark etmişti ve onlara bıyık altından sırıtarak bakıyordu.En sonunda kral "hadi içeri geçelim senin için harika bir sofra hazırlattım."herkes içeri girerken hala prens Jimin ve komutan Jungkook birbirlerine kaçamak bakışlar atıyorlardı.

Tüm aile sofraya oturunca hizmetliler yemekleri servis etmeye başladı.Prens Hoseok prens Jimin'in komutan jungkook'a olan bakışlarını fark edince sırıtarak kuzeni Yoongi'yi dürttü, Yoongi ona 'ne var!' der gibi baktı. Hoseok ona Jimin ve jungkook'u görterdi.Yoongi, Hoseok gibi sırıtıp Jiminin ona bakması için elindeki bardağı sertçe masaya bıraktı. Fakat sadece Jimin değil masada ki herkes ona dönmüştü Yoongi diğerlerini takmadan  Jimine tek kaşını kaldırarak baktı. Jimin kaşlarını çatıp"Ne, neden öyle bakıyorsun."
Yoongi sırıtarak jungkook'u işaret etti" Bakıyorumda gelir gelmez kendine birini bulmuşsun."Jimin telaşla" Ne saçmalıyorsun, yok öyle bişey!. "

Kral ise nekadar duymuyormuş gibi yapsada herşeyin farkındaydı.
Hizmetlilerden biri yanına gelip" Kralım prens Jimin için odası hazır durumda" Kral gülümseyerek onu onayladı,hizmetli eğilip selam verdikten sonra gitti. Kral torununa dönüp "Jimin senin için baban jin'in odasını hazırlattım, istersen git biraz dinlen."

Prens Jimin sırıtarak"Babam geldiğinde ona onun odasının çaldığımı söyliyeceğim. "ve masadan kalkıp büyükbabasının yanağını öpüp, kendisini odasına götürecek hizmetliyi takip etti. Odaya geldiğinde prens Jimin teşekkür ederek içeri girdi şanslıydı babasının kokusuyla yatacaktı. Yatağın üstündeki kıyafetleri alıp üzerini değiştirdi.
Ve yatağa uzanıp gözlerini yumdu.

******

Dream & Real~~JİKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin