Prens Jimin kuzenlerinin gürültücü sesi sayesinde uyanmıştı. Yatakta oturur pozisyonuna girip kuzenlerine döndü"Ne hakkında konuşuyorsunuzda bukadar ses çıkarıyorsunuz."dedi,prens Hoseok Yoongi'ye bakıp tekrar kuzeni Jimin'e döndü.
Prens Jimin kaşlarını çatarak" Benden bişeymi saklıyorsunuz, bende sizi en yakınım sanardım."Hoseok gülerek ona sarıldı" Yaa Jimin biliyorsun senden bişey saklamam ama Yoongi söylememe izinverirmi bilmiyorum."dedi,prens Yoongi onlara biraz daha yaklaştı"Jimin sana söylemek istiyorum ama bu görevi Hoseok versem daha iyi."Hoseok dönüp" Benim için ona detaylıca anlatırmısın."Hoseok kafasını onaylar şekilde salladı.
Prens Hoseok duruşunu düzeltip kuzenlerine dödü, heycanlıdığı çok belliydi" Bak jimincim şimdi tek seferde anlatacağım ve sende tek seferde anlıyacaksın zaten heycandan zarzor anlatıyorum.",prensJimin
kafasını salladı onun nekadar çok merak ettiğini gören Hoseok hemen anlatmaya başladı."İki hafta önce bizim komşu kırallıka bir parti hazırlanmıştı ve bizde davetliydik, sonra hazırlanıp hemen saraya gittik biliyorsundur komşukırallıkla eskiden savaş içindeydik ama bu parti artık dost olduğumuzu göstermekle amaçlıymış.
Gayet huzurlu bir şekildeydik taki prens Taehyung Yoongi'yi kendine çekip öpene kadar."prens Jimin gözlerini pörtleterek" NE!."diye bağırınca Yoongi onun ağzını kapattı" Jimin sesiz olsana yaa saat gecenin sekizi ve büyükbabam bu saatlerde çalışma odasında olur lütfen sesiz ol."Prens Hoseok, Jiminin sakinleştiğini görünce anlatmaya devam etti."Sonra ise büyükbabam onları sevgili sanıp Kral Kim'le de konuşup evlenme kararı almışlar. Fakat Prens Taehyung sırf eski sevgilisini kıskandırmak için öpmüş ve bunu öğrenen Yoongi ise kullanıldığını hissettiği için prens Taehyung sinir etmek için kabul etti."Prens Jimin şok olmuştu, kendini Yoongi'ye çevirim" Yoongi sence bir inat için sevmediğin bir adamla evlenecekmisin."Yoongi kafasını eğip" Bilmiyorum Jiminie, ama kararımdan da geri dönemem yoksa büyükbabam şüpelenir ve neden ilk başta kabul ettiğimi sorgular."Prens Jimin kuzenine destek olduğunu belli edercesine sarıldı."Halledeceğiz ben yanındayım tamamı."dedi ve prens Yoongi kuzeninne biraz daha sokuldu.
Prens Hoseok onlara bakarak gülümsedi ve hemen kendini onların üstünü attı" Yaa bensiz kucaklaşamazsınız yoksa bak kıskanırım."sesinde nekadar sahte bir sinir olsada, kuzenleri kahkaha atmaya başlamıştı.
O gece ise birbirlerine sırlarını ve hayyellerini anlatarak geçirmişlerdi.