Son 2 bölüm kaldığı için dostlarım hepsini birden atıp yeni ve güzel bir hikayeye başlayacağım🥳
-
Deniz son kez kendine bakıp kapıyı çaldı. Bugün cesaretini toplayıp Cemre'ye sevdiğini söylemeye gelmişti. Mehmetin verdiği gazlar, Berfin'in tüyoları, Didem'in moda anlayışı ile hazırlanıp Cemre'lerin evinin önüne gelmişti. Sonunda 4 yıldır içinde tuttuğu sevgisini açıcaktı.
Cemre dışarı çıkınca kısaca selamlaşıp arabaya bindiler. Cemre buluşma nedenini pek anlamasa da Deniz çağırdığı için pek düşünmemişti. Onunla her yere gidebilirdi. Oyunları işe yaşamıştı büyük ihtimal.
Cemre ile Rüzgar gerçekten çıkmıyorlardı. Cemre yaklaşık 1 yıl önce Deniz'in kendisini sevdiğini öğrenmiş ve kendisi de onu sevdiği için buna sevinmişti. Tabii Cemre'nin Deniz'i sevdiğini öğrenen Rüzgar hiç beklemeden Cemre'ye gidip Deniz'e bir oyun oynamayı teklif etmişti. Rüzgar her fırsatta Cemre'yi Deniz'e emanet etmeye çalışıyor ve buluşmalarını sağlayarak Deniz'in pes etmek istemesini sağlamaya çalışıyordu.
Cemre bunun işe yaradığını bilemese de Deniz'in sabah '5'e kadar hazır olabilirsen bir şey konuşmak istiyorum. Seni evden alırım.' Mesajı ile uyanmış yani güne mutlu başlamıştı. Ardından saat 3 sularında hazırlanıp Deniz'i beklemeye koyulmuştu.
Normalde Deniz onunla buluşurken hep tedirgindi, Cemre bunu elbette hissedebiliyordu. Fakat bugün Deniz'de en ufak tedirgin göremiyordu. Aksine kararlılık vardı ve itiraf etmeliydi ki bunu sevmişti. Kararlılık daha önce görmediği şeydi Deniz'de.
Sonunda papatyalarla dolu tarlaya geldiklerinde Deniz arabadan çıkmış ve Cemre'nin tarafına gidip kapıyı açmıştı. Cemre teşekkür ederek inip üzerini düzeltti ve Deniz'i beklemeye başladı. Deniz arabanın kapısını kapatıp kitledi ve tarlaya doğru yürümeye başladı. Cemre de onu takip etti.
Deniz çok tedirgindi ama belli etmemek için çabalıyordu. Sonuçta Cemre ona bağırıp çağırabilir ve Rüzgar'ı sevdiğini söyleyip çekip gidebilirdi. Umuyordu ki bu seçenek olmazdı. Olursa işin içinden nasıl kalkacağını bilmiyordu.
Sonunda ağacın altına geldiklerinde Deniz durdu. Deniz durunca Cemre de durması gerektiğini anlayıp durdu ve Deniz'e döndü. Deniz söyleyeceklerini aklında toparlayıp Cemre'nin ellerini tuttu.
"Cemre kesmeden beni dinlemeni istiyorum." Onay beklercesine Cemre'ye baktı. Cemre hızlıca kafasını sallayarak Deniz'e istediği onayı verdi.
"Sana 1.5 ay önce yazan Anonim bendim. Evet, buna şaşırdın biliyorum ama ben kalbime söz geçiremedim. 4 yıldır seni seviyorum ve sen şimdi bana tokat atıp hakaretler etsen de bu böyle kalcak. Seni 4 yıldır seviyorum ben Cemre. Deniz'in kuma olan aşkı gibi, arının çiçeğe olan sevgisi gibi, Edebiyatın şiire olan aşkı gibi aşığım sana. Aşk nedir deseler, seni gösteririm ben. Tek kelime ile tarif et deseler 'Dünya'm' derim. Sen benim ilk aşkımsın ve son olmanı istiyorum."
Cemre bunun bir gün olacağını biliyordu fakat bu kadar erken beklemiyordu. Üstelik Deniz'in harika açıklaması ve ortam, Cemre'yi duygusallaştırıyordu. En sonunda dayanamayacağını farkedip dolu gözleriyle Deniz'e döndü. Deniz Cemre'nin konuşmasını bölmesine izin vermeden söyledi.
"Aradığım tek gökyüzü, gözlerin ve aradığım tek çiçek sensin papatya'm."
-
Bu hikayem ilk hikayem değil belki ama ilkmiş gibi kabul edeceğim için sorun yok😎✌🏻