Evet arkadaşlar merhaba. Direkt konuya gireceğim. Bu kitabı yayabildiğimiz kadar yayıyoruz. siberkondri hesabına girip kitabı yayabilir ve okuyabilirsiniz.
Ayrıca birkaç şeyden bahsedeyim.
Yıllardır kadın erkek farketmeksizin birçok kişiye taciz ediliyor. Karaktersizler, kendini adam veya kadın sanan ahlak yoksunları masum çocukları ve gençleri hem ruhen hem fiziken öldürüyor.
Bu olay, artık sadece "taciz" kelimesinden çıktı artık. Belki de bildiğimiz hiçbir şeydir. Belki de kamera arkasında yanan daha çok can var, bunları bilemeyiz. Onlar seslerini duyurmak için bir şey yapamıyorlar çünkü. Tehdit ediliyorlar, dövülüyorlar, taciz ediliyorlar...
Ya onlar sizin abiniz ablanız olsaydı? Ya küçük kız erkek kardeşiniz olsaydı? Hiç mi vicdan yok ya? Gerçekten ülkemiz artık bu durumda mı, cidden mi?
Neden lanet olası hormonlarınıza sahip çıkamıyorsunuz? Neden pis ellerinizi masum insanlara değdiriyorsunuz? Neden ihtiyaçlarınızı küçük çocuklar üzerinde gideriyorsunuz?
Aslında, neden adalet yok? Diye sormalıyız, değil mi? Çünkü yakalananlara ne oluyor? Şuan da elini kolunu sallaya sallaya dolaşıyor, değil mi? Belki de içimizde, nereden bilebiliriz ki? Belki de markete gittiğimizde arkamızdadır, belki de dışarıda dolaşırken tam yanımızdadır... Nerden bilebiliriz ki? Aynı şeylerin bize olmayacağı ne malum?
Maalesef dostlarım, ülkemizde adalet kavramı sadece kelimeden ibaret. Gündemde olması gereken tek şey bu olaylar iken LGBT için uğraşılıyor. Hastalık gibi göründüğü söyleniyor. +18 oldu ayrıca. Emin olun ki, o güzel insanlar istismarcılardan daha temiz kalpli ve masumlar. Eğer bi yasak getirecekseniz büyüklerimiz, tacizci ve istismarcı kişiler için yasaklar getirin. Onun için kurallar koyun. Atamızın kemikleri sızlıyordur mezarda. Ülkemizin haline üzülüyordur. Ayrıca emin olun ki o herkesi hoşgörü ile karşılardı. Eşcinsel, hristiyan, siyahi ve birçok farklı insanı aynı kese içine koyup hepsine eşit değer verirdi. Ama siz tamamı ile ırkçı, homofobik, vurdumduymaz ve cinsiyetçisiniz. Hayır bir erkek etek giydiyse sanane kardeşim? Senmi giyiyorsun? Hristiyan ise kendine hristiyan. Onlar bize neden Müslümansın diye soruyor mu? Veya siyahi kardeşlerimiz, onlar mı seçtiler öyle olmayı? Ki bence onlar çok güzeller🎉 Onlar bu dünyadaki en saf duygular besleyen insanlar. Masum ve temizler. Onları kirletmeye hakkınızın olduğunu mu sanıyorsunuz ha? Sizin neyinize onları sorgulamak? Bu hakkı size kim verdi, Anneniz babanız mı? Ki onlar izin verse bile onlara bok parçasıymış gibi davranma hakkınız mı var sanıyorsunuz?
Özellikle zorla evlendirilen kişiler. Karınıza vurma hakkını size kim veriyor? Babası annesi mi? Yoksa kendisi mi izin veriyor? Onu taciz edebilirsiniz yazmıyor değil mi evlilik cüzdanında! Size verilen emanet lan onlar emanet! Emanete vurarak, taciz ederek, pislik bir fahişeymiş gibi davranmanız bir boku değiştirmiyor! Allah ilerde hepsini sizden sorucak. Burda susan susar ama ahirette, kimse susamaz. Hem orda tehdit edilemezler, elleri kolları bağlanamaz, ağızları bantlanamaz ve onları eşşek sudan gelinceye kadar dövemezsiniz. Allah'ın yarattığına el kaldırıyorsunuz ya, o eller bir gün orta yerinden 40 parçaya ayrıldığında sizi izlemek için can atıyor olacağız, tüm masumlar olarak. Cezanızı paşa paşa çekecek ve cehennemlerde yanacaksınız. Bu Dünyada Adalet olmayabilir ama Ahirette, Allah'ın yerinde gayet güzel Adalet var. Burdan korkmuyorsanız, Allah'ın yerinde Allah'a yalvaracaksınız. Merak etmeyin:)