Bu altının 2. Partı. Bu son Text emin olabilirsiniz. Partiyi yazıp geçeceğim☺🧸💕
-
Deniz Cemre'yi Rüzgar ve Merve'nin yanına yönlendirecekken Cemre son anda farketmiş ve onun elindrn tutarak onu herhangi bir masaya çekmişti. Deniz ne olduğunu anlamasa da Cemre'ye ayak uydurmuştu. Neden Rüzgar'ın yanına gitmek istemediğini bilmese de sorun etmedi. Belki de kavga etmişlerdir diye düşündü.
"Ben bugün alkol istemiyorum o yüzden kola alacağım, sen?" Cemre'nin sorusu ile düşüncelerden çıkıp ona baktı.
"Bende kola alabilirim, ya da gel birlikte alalım." Belinden tutup onu içeceklerin olduğu tarafa götürdü.
Rüzgar ise gülümsüyordu. Onlara bakıp tebessüm ettikten sonra dikkatini Merve'ye verdi. Aslında Merve'nin bir sorunu yoktu. Hepsi planın bir parçasıydı. Buse ve Samet ciddi ciddi konuşuyorlardı, Didem ile Mehmet eski anılardan bahsedip tebessüm ediyorlardı, Berfin ve Uzay kendilerini tanıtıyorlardı ve Yusuf ile Özgür ise Ceren ve Kürşat ile sohbet ediyorlardı.
Herkes mutluydu. Deniz ise hala gergindi. Bu ortamdan kurtulmak için Cemre'ye döndü. "Gel Berke ve Yaren ile sohbet edelim." Dedi. Cemre'nin ise buna pek niyeti yoktu.
"Ya dur iki dakika. Bana bir şeyler anlat hadi!" Merakla Deniz'e döndüğünde Deniz bu duruma pes edip bir şeyler düşünmeye başladı.
"Didem ile bir keresinde dışarıda dolaşıyorduk. O zaman regl'dı sanırım. Çikolata için dışarı çıkartmıştı beni." Kolasından bir yudum aldıktan sonra devam etti. "Markete giderken Kerim'i gördük, Didem'in ortaokul'daki platoniğiydi. Didem de tabi hormonsuz başladı ağlamaya."
Cemre bunun sonunu merak ettiği için ilgi ile dinlemeye devam etti.
"Sonra Kerim'in yanına gitti. Ne yapacak diye bekliyorum bende. Belki de onunla konuşcaktır, dedim kendi kendime." Gülmemek için dudağını dişleyip devam etti. "Gitti yanına, 2 dakika kadar yüzüne baktı sonra bastı tokadı."
İkisi de deli gibi gülmeye başladı. Cemre o anı beyninde canlandırmaya başlayınca daha çok gülüyordu, Deniz ise zaten kendinden geçmişti.
"Çocuk daha ne olduğunu anlamadan geldi yanıma beni markete sürükledi. O günden beri Regl olan Didem'e pek yaklaşmam." Ağzının kuruduğunu hissedince kolasını bir dikişte bitirdi.
"Didem'den cidden korkulurmuş ya!" Diyerek kıkırdadı. Kendisi bile bu kadar abartmıyordu.
Ardından biraz daha konuştular. Daha sonra Adem'in sahneye çıkıp onlara seslenmesi ile tüm yüzler ona çevrilmişti.
"Evet arkadaşlar, hepiniz hoşgeldiniz!" Herkes 'hoşbulduk' nidaları çıkarırken Adem gülümsedi ve devam etti. "Bugün ki ilk oyun, cesaret et! Oyunu. Kurallar basit, herkes eşi ile olucak. Masa başına gönüllüler toplanarak daire oluşturulcak. Daha sonra ortadaki şişe çevrilecek ve şişenin uç kısmı kime gelirse o ortaya bir iddia koycak. Şişenin alt kısmı gelen ise onu yapmak zorunda. Yapmazsa buzlu su cezası var. Mesela ben Samet'e makyajla 1 saat geçiremezsin diyeceğim. Samet yaparsa kurtulur, yapamazsa buzlu su cezası çeker."
Herkes oyunu sevdiklerine dair onaylayıcı mırıltılar çıkartınca Gülümsedi.
"Evet gönüllü 5 çift istiyorum!" Diye bağırdıktan sonra herkes durum kritiği yapmaya başlamıştı. Cemre bu oyunu oynamak istediği için Deniz'i dürttü.
"Deniz oynayalım! Lütfen lütfen!" Dudağını büzdü ve olduğu yerde zıplamaya başladı.
"Ah pekala tamam!" Diyerek gülümsedi. Cemre küçücük bir çocuğa benziyordu ve onu reddetmek cidden zordu.
İkisi el kaldırınca Adem onlara döndü ve işaret parmağı ile gösterdi. "Evet! İlk çiftimiz Cemre Solmaz ve Özgür Deniz Cellat! Sizi masa başına alalım."
Deniz ve Cemre masa başına geçtiler. Ardından Didem ile Mehmet, Berfin ile Uzay, Berke ile Yaren ve Ceren ile Kürşat gelmişti. Ortaya boş şişe konunca oyun başlamıştı. Adem şişeyi çevirdi. Şişenin ucu Deniz ve Cemre'de, Alt tarafı ise Berfin ve Uzay'da durmuştu.
"Evet Cemcel! Biriniz bir iddia koysun." Cemre Deniz'e baktı. Onun koymasını istiyordu. Deniz Cemre'nin isteğini anlayınca hafifçe baş salladı.
"Bence ikisi de ellerine tarantula alamaz." Berfin ona ürkek bakışlar atarken Uzay gülüyordu. Kendisinin böceklerle arası iyiydi, tarantula ile başa çıkabilirdi.
"Evet BerUz çifti ne düşünüyorsunuz?" Diye sordu Adem. Ilk defa bu kadar büyük bir iddia vardı. Deniz tam bu oyunu oynamalık kişiydi.
"Ben ölsem o tüylü yaratığa dokunamam Iyyyy!" Dedi Berfin. Islanırsa ıslansındı canım, kendinden önemli değildi sonuçta.
"Benim için sıkıntı yok."
"O zaman, Tarantula gelsin!" Adem'in komutu ile bir adam elinde kocaman örümcekle içeri girdi. Herkes Uzay'dan uzaklaşmış ve korku ile onu izliyorlardı.
Uzay ise tarantula ile bakışmış ve iki kere göz kırpmıştı. Daha sonra tarantula ona bir şey yapmayınca elini uzatmıştı. Tarantula eline ilerlerken hareket etmemeye devam ediyordu. En sonunda eline çıkınca Uzay boşta kalan eli ile elindeki hayvanı sevmeye başladı. Herkes şaşkınca Uzay'a bakıyordu.
"Ne bakıyorsunuz? Böcekler ve hayvanlarla aram iyidir. Daha önce 2 3 kere daha tarantula sevmişliğim vardır." Deniz bile şaşırmıştı. Arkadaşının bu yönünü bilmiyordu.
"Evet dostlarım, Berfin cesaret edemediği için buzlu suya mahkum kalcak!" Berfin'i havuz başına getirdiler. Ardından Yusuf ve Berke kovayı tutup tam boşaltırken Uzay Berfin'i itip kendisi geçmişti. Herkes şaşırırken Uzay Deniz'e bakıyordu.
"Dostum'a verdiğim sözü boşa çıkaramazdım." Dediğinde Deniz hafifçe gülümseyip Uzay'ın ıslak olmasını pek takmayıp ona sarılmıştı.
Geri kalanında kolay şeyler çıkmıştı. 90 kere top sektirme, araya kaynayan birkaç öpücük, buzlu sular, soğanlı dakikalar derken oyun bitmişti. Kazanan olmadığı gibi kaybeden de yoktu. Ortada kalan tek şey eğlenceydi.
"Hadi seni evine bırakayım." Cemre usulca başını sallayıp Deniz'e izin verdi.
Deniz de elini Cemre'nin omzuna atıp onu arabaya kadar götürdü. Arabaya bindiklerinde Cemre sessiz kalmak istemediği için küçük bir sohbet başlatmak istedi.
"Deniz, bundan sonra seninle daha çok konuşalım?" Deniz saniyelik kalp krizi geçireceğini sandı ama kendini hızla geri topladı.
"Olur aslında. Yaparız." Geçiştirmeye çalıştı. Cemre ile olması demek, kalp krizi geçirmesi demekti. Onun yanında aşırı derecede heyecanlanıyordu.
Cemre'yi bırakıp eve geçtiğinde delice gülümsüyordu. Hoş, Cemre'nin de bir farkı yoktu. İkisi de yataklarına yatarken dahi birbirlerini düşünerek uyudular.
-
Sonu biraz psikopatça bitti...:)Yarın text bölümü gelcek🦋💕