"Számodra a bosszú jelent mindent? Ha igen, az életed nagyon üres. Egy sótlan élet, amiben nincs nevetés, nincs boldogság. "
~Theo~
Ültem és néztem az alvó lányt.
Nagyon ritka mikor valaki ki tud szállni ebből a világból és az apjának még is sikerült, vagyis ezt hitte.
Most meg itt vagyok én is akinek semmi ötlete, hogy mi legyen Noraval.
De evvel ráérek holnap is foglalkozni.
Felálltam a fotelből és még egy utólsó pillantást vetettem a lányra aki teljesen az örületbe kerget.
Kiléptem a szobából és lementem a nappaliba és helyet foglaltam a kanapén.Másnap reggel
Ajtócsapódásra riadtam fel. Egyből a fegyveremért nyúltam és elindúltam a hang irányába.
A bejárati ajtóhoz értem és ott állt valaki.-Fordúlj meg!- nyomtam a tarkójához a fegyvert és felhúztam azt. Lassan fordúlt meg, amint szembesültem ki az leeresztettem a pisztolyom és sóhajtottan egyet.
-Neked is jó reggelt!- mosolyodott el Dean.
-Te barom majdnem lelőttelek! Mennyi az idő?- dörzsöltem meg a szemem.
- 8 óra szóval van még 30 perced még meg jön mindenki!- kiálltott ki a nappaliból, mert közbe besétált.
- Fantasztikus.- morogtam és utána mentem.
- Amúgy meg! Még tegnap este Jackson megnézte a kamerák felvételeit és nem talált rajtuk semmit!- ült le.- Viszont megkérdeztem pár embert és kaptam egy-két infót!
-Esetleg el is mondod? Vagy húzzam ki belőled harapófogóval?- kérdéseimre elfintorodot.
- Szóval van egy Santiago nevű tag a kolumbiaiaknál. Neki adják a piszkos munkát. Őt kell megtalálnunk.
- Akkor a nagyfőnök nem maga intézi az ügyeit!
-Ahaaam.- bólogatott Dean.- Te Theo!
- Igen?
- Mi van a Ferell lánnyal?- néz rám.
- Fent van a szobámba és alszik. Ha felkel akkor beszélek vele.- vontam meg a vállam.
- Miért hoztad egyeltalán ide? Nekünk semmi közünk hozzá!
Vagyis akkor nem tán...- Csak is Jai miatt!- mutatok felé.- Ne képzelj bele semmit!
-Persze, persze...! Hozzá teszem, ha csak Jai miatt van itt akkor nem a szobádban lenne!
- Tudod te milyen a stílusa?- hitetlenkedtem.- Azt meg pláne tudnod kell, hogy milyen hamar begurulok és akkor gőzöm sincs mit csinálok!
- Hát hogyne tudnám! A jobbkezed és a legjobb barátod vagyok!- háborodott fel.
- Felmegyek átöltözök, a tárgyalóban találkozunk 15 perc múlva!-válaszát meg se vártam csak felvonúltam.
Az ajtó elé érve vettem egy mély levegőt és lenyomtam a kilincset.
Nora ugyan úgy feküdt betakarva az ágyon.
Egy percig csak néztam ahogy egyenletesen szuszog, majd kivettem a szekrényemből a mai ruhámat.
Bevonúltam a fürdőbe és lakapkodtam magamról a koszos darabokat és beálltam a zuhany alá.
Folyattam magamra a melegvízet.
Kb ötpercet töltöttem a tus alatt.
Megtörölköztem és felöltöztem. Mikor kiléptem a lány még mindig ugyan úgy aludt.
Végig futtattam rajta a szemem.
Egy újabb sóhaj után elindúltam a megbeszélésre.
Gyorsan tettem meg ezt az utat. A tegnap eseményeit pörgettem végig magamban, ami miatt nem lett valami jó kedvem.-Reggelt.- szóltam oda a jelenlévőknek. Itt csak azok vannak akikben teljes mértékben megbízok. Más nem teheti be a megbeszélésekre a lábat,csak ha én áldásom adom rá.
YOU ARE READING
Szerelmem maga a maffia
ActionNora Ferell szülei kiskorában meghaltak. Apja régi barátja veszi szárnyai alá Norat, aki inmár felnőtté cseperedet. Orvosként dolgozik New York egyik kórházában ahol, összesodórja az élet egy úgyszint fiatal maffiózóval, Theo Ortegaval. A lány élete...