Nem lesz egyszerűbb, te leszel erősebb!
~Nora~
Először csak hallgatott, nem is nézett rám. Majd két percig csak ültünk egymás mellett. A
földet bámulta és mégis nekikezdett.- Ez nem a te világod Nora. El sem tudod képzelni, milyen nagy veszélyben vagy.
-De miért vagyok veszélyben? Nem tettem semmi rosszat...- rázom meg a fejem.
-Te nem! De apád igen.- a beszélgetés kezdete óta most néz a szemembe először.
-Apám jó ember volt! Rendőr. A rendőrök jók!- emelem fel a hangom.
- Apád, információkat szivárogtatott ki veszélyes embereknek, még veszélyesebb emberekről. Sokan berágtak rá.
Aztán jött anyád, majd te. Kiszállt, vagyis ezt hitte. Ebből nem lehet kiszállni Nora!-Mi az, hogy nem lehet? Mindenből kilehet!
- Apád is megtette nem és most hol van?- mutat a padlóra.
- Élég, fejezd be!- pattanok fel indulatosan, mire Ő is ugyan ezt teszi.
- Halott!- meredrám.- Pont mint Jai és anyá......- nem hagytam, hogy befejezze. Akkorát kevertem le neki, hogy a lendülettől elfordult a feje. Könnyek marták a szememet.
- Ne merd a mocskos szádra venni!- ordítottam vele.
Vissza fordította a fejét. Eddig bírtam egy könnycsepp folyt le az arcomon.
Hátat fordítottam neki és amerre jöttünk arra távoztam.
Végig száguldottam a nappalin, ahol Dean ült még mindig.-Na, hol hagytad Theot?- kérdezi mosolyogva.
Nem válaszóltam csak mentem tovább. Fel a lépcsőn, be a szobába. Olyan erősen csaptam be az ajtót, hogy csak úgy reccsent.Mérges voltam. Nagyon.
Nem értem még mindig, hogy miért kell itt lennem. Semmivel nem lettem okosabb, csak ócsárolta apát. A szájára vette Jai bácsit és majdnem anyát.Anya mosolygós arca jelent meg a szemem előtt. Ilyenkor eszbe jut, milyen volt amikor közösen palacsintát sütöttünk , apa pedig velünk ökörködött.
Megállíthatatlanul folytak a könnyeim.Aznap este ki sem mentem a szobámból. Végig az ágy közepén összegömbölyödve sírtam vagy gondolkoztam.
Dean próbált velem beszélni mikor hozott nekem vacsorát, de amikor jött akkor szimplán bevonultam a fürdőbe és ott megvártam még elmegy.
Senkivel nem akartam beszélni.Mikor távozott, előbújtam a rejtekemből. A szobában iszonyat jó illat van. Erre a hasam is megkordult.
Sóhajtottam egyet és elvettem a tálcát, leültem az ágyra és az ölembe vettem.
Nagyon jól esett ez az étel. Igaz nem tudtam valami sokat enni, de így is azt éreztem, hogy ki fogok pukkadni.
Vissza raktam a tálcát és bevonultam a fürdőbe, hogy vegyek egy kellemes fürdőt, remélve, hogy most nem ájulok bele a vízbe.Bent találtam tiszta törölközőket.
Ott volt tusfürdő, egy sampon és egy hajbarzsam, ezek mind újak voltak.
Megengedtem egy nagy kád melegvizet. Jó habosra csináltam.
Megfürödtem, megmostam a hajam és utána kimásztam. Újra a tükörbem vizslattam magam.
Most nem csak vékony voltam, hanem majdnem mindenhol csúnya foltjaim vannak..Magam köré tekertem az egyik törcsit, a másikkal átdörzsöltem a hajam.
Elfelejtettem, hogy nem hoztam be a pizsim, ami egy nagy fehér póló.
Kivánszorogtam..-Francé van ilyen hideg...- morogtam magamban.
- Nincs is hideg.- azt hittem egyedül vagyok a szobában, így elégge meg lepett, hogy van még valaki a szobában.
Ijedtemben majdnem elejtettem a törölközőt. Gyorsan kaptam utána, hogy ne mitasson belőlem többet, mint amúgy kéne.
Felnéztem végre és Theo terpeszkedett az ágyon.
Már átöltözött. Szürke melegítőbe és fehér polóba feszített.
YOU ARE READING
Szerelmem maga a maffia
AcciónNora Ferell szülei kiskorában meghaltak. Apja régi barátja veszi szárnyai alá Norat, aki inmár felnőtté cseperedet. Orvosként dolgozik New York egyik kórházában ahol, összesodórja az élet egy úgyszint fiatal maffiózóval, Theo Ortegaval. A lány élete...