12 •A nagy szökés•

1K 44 17
                                    

Nora szemszöge

"Érzem, hogy szabad vagyok, de tudom, hogy nem vagyok az."

/Emil M. Cioran/

Mivel végül ketten jöttünk el Deanel így gyorsabban haladunk a dologgal mint gondoltam.

-Sok helyre akarsz menni?- Dean unottan dobol a kormányon, közben a közlekedő embereket pásztázza.

-Nem. Nem is akartam eljönni.- forgatom meg a szemem. Chaos a combomra rakja a fejét és megnyalja a kezem.

-Akkor már ketten vagyunk....- nyammogja az orra alatt.
Halkan kuncogok, mire felém sandít és mosolyra húzza a száját. -Végre egy kis vidámság.

Rámosolygok, viszont a gondolataim máshol járnak.
Az a gondolat, hogy meg kell szöknöm egyre jobban megfogalmazódik bennem.
Már több tervem is van és úgy tűnik ennél jobb alkalmam úgy sem lesz.

- Haladj már!- Dean a kormányra csap, majd dudára tenyerel.- Nem hiszem el.....

A kezével megtámasztja a fejét és így zsörtölődik tovább.

A lámpa piros, előttünk és mögöttünk emberek, ennyi helyem van, hogy ki tudjam nyitni az ajtót.
Chaos úgy is utánam fog rohanni.

A kezembe veszem a csattom és ledobom a lábamhoz.

-Ohhh.- sóhalytok fel.

-Mi a baj?- kapja rám a fejét az "személyi testőröm".

-Semmi csak leesett a csattom.- legyintek csak egyet, mire hümmög és vissza is fordul.
Kicsattolom az övem és a csattot felveszem, majd a hajamba tűzöm.

Óvatosan a kilincsre rakom a kezem és megsimogatom Chaos fejét. A kutyám így már rám figyel.

Egy...Kettő...Három.... nyitom az ajtót és futok amíg csak bírok. Irány a lakásom és összeszedem a cuccaimat és örökre eltűnök erről a helyről.

Akkor egy...kettő....három...

Azonnal kivágom az ajtót ahogy elérek háromig. Mire Deannek feltűnik, hogy mi történik, már 4 méterre járok az autótól. Csak egy pillanatra nézek hátra, hogy Chaos mögöttem van-e.
Hála istennek mögöttem van.

-NORAAA.....- kiállt utánam Dean.
Nem merek hátra nézni.
Csak futok ahogy a lábam bírja, nem állok meg, nem fordulok hátra.

Az adrenalin dolgozik a testmeben, a szívem a torkomban

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az adrenalin dolgozik a testmeben, a szívem a torkomban. Irányba veszem az aluljárót és ami éppen beérkezik szerelvény arra pattanok fel.
Paranoiásan pillantok körbe, hogy van-e valaki aki rámugrana.
Azonban az emberek rám sem hederítenek, mindenki el van foglalva a saját problémáival.

Nem ülök le csak behúzódok a sarokba és a fejem a hideg ablaknak döntöm.
Chaos hátulról a lábaim közé furakszik és így vizsgálja a körülöttünk lévőket.
Fülei felfelé állnak és látom rajta, hogy teljesen be van feszülve.
Érzi rajtam az ideget.
Remegő kezemet a fejére teszem és úgy kezdem simogatni a fejét, miközben próbálom a légzésemet normalizálni.

Szerelmem maga a maffiaWhere stories live. Discover now