𝐓𝐫𝐮𝐭𝐡
"𝗒𝖾𝖺𝗁, 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗇𝗂𝖼𝖾 𝖽𝖺𝗒 𝗄𝖺𝗀𝖾𝗒𝖺𝗆𝖺!" 𝗁𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗒𝗆. 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗌𝗁𝗎𝗍, 𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗌𝖾𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖺𝗇 𝗂𝗋𝗋𝗂𝗍𝖺𝗍𝖾𝖽 𝖾𝗑𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇. "𝗌𝗍𝗎𝗉𝗂𝖽 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗂𝗍𝖼𝗁, 𝗆𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗒𝗋𝖺𝗇𝗍 𝗄𝗂𝗇𝗀, 𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗌𝗎𝖼𝗄 𝗆𝗒 𝖽𝗂𝖼𝗄." 𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗎𝗆𝖻𝗅𝖾𝗌 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗂𝗅𝗒.
𝗁𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗌 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗌 𝗆𝖾𝗍 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗍𝗈 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗒/𝗇. 𝗁𝖾 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗉𝖺𝗅𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗆𝗆𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀. "𝗎𝗎𝗎𝗁𝗁𝗁, 𝗁𝗈𝗐 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖾𝖺𝗋?" 𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝗌.
"𝗄𝗂𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗂𝗍." 𝗒/𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗇𝖾𝗋𝗏𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒. 𝘩𝘰𝘸 𝘤𝘢𝘯 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘴𝘰 𝘯𝘪𝘤𝘦, 𝘴𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘪𝘳 𝘣𝘦𝘴𝘵 𝘧𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥? 𝗒/𝗇 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍.
"𝗐𝖾𝗅𝗅, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖾𝗋𝖺𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖻𝗋𝖺𝗂𝗇 𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀. 𝗐𝖺𝗂𝗍, 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒?" 𝗁𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝖺𝗌𝗄𝗌 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝖻𝗃𝖾𝖼𝗍.
"𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒." 𝗒/𝗇 𝗌𝖺𝗒𝗌, 𝗌𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗌𝖾𝖺𝗍 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖾𝗉𝗌 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗒𝗆. 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗌𝖾𝖺𝗍 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋.
"𝗈𝗁 𝗐𝖾𝗅𝗅, 𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗆𝖾." 𝗁𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀. "𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒." 𝗁𝖾 𝖺𝗉𝗈𝗅𝗈𝗀𝗂𝗓𝖾𝖽.
"𝗂𝗍'𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒, 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗈𝖿𝖿 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖼𝗁𝖾𝗌𝗍 𝗒𝖺' 𝗄𝗇𝗈𝗐?" 𝗒/𝗇 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾. "𝗂'𝗆 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗅𝖾𝗇𝖽 𝖺𝗇 𝖾𝖺𝗋."
𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗋𝗍𝗒 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌, 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗇 𝗄𝖺𝗋𝖺𝗌𝗎𝗇𝗈, 𝗆𝗈𝗌𝗍𝗅𝗒 𝗁𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁. 𝗒/𝗇 𝗅𝗂𝗌𝗍𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗀𝗈 𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇, 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗆𝗂𝗇𝖽. 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗁𝖾'𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗁𝗈 𝖿𝖾𝗅𝗅 𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖽𝗈𝗋𝗄.
"...𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾'𝗌 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗎𝗇 𝗈𝖿 𝗁𝗈𝗐 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍 𝗂 𝖺𝗆. 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖻𝗂𝗍𝖼𝗁, 𝗂 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗂 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝗈𝗐 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍 𝗂 𝖺𝗆 𝗆𝗋. 𝖽𝗂𝗇𝗈 𝗌𝖺𝗅𝗍." 𝗁𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀, 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗒/𝗇 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁 𝖺𝗌 𝗐𝖾𝗅𝗅.
"𝗂'𝗆 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗇𝗈𝗐!" 𝗒/𝗇 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗍𝖾𝖽, 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀.
"𝗀𝗎𝖾𝗌𝗌 𝗂'𝗆 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗀𝖾𝗍 𝗆𝗒 𝖻𝗎𝗍𝗍 𝖻𝖾𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗇." 𝗁𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗌𝗁𝗋𝗎𝗀𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗍 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀.
"𝗈𝗄 𝗍𝗁𝖾𝗇, 𝗌𝖾𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒. 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗆𝖾?" 𝗒/𝗇 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄𝗂𝗇𝗀, 𝖻𝗎𝗍 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖿𝗋𝖺𝗂𝖽 𝗈𝖿 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝖼𝗋𝗎𝗌𝗁 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋. 𝗁𝗈𝗐𝖾𝗏𝖾𝗋, 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖾𝖺𝖽 𝗈𝖿 𝗋𝖾𝖼𝗂𝖾𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝖾𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝗍 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺.
"𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗇𝗂𝖼𝖾, 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗋𝖾𝗍𝗍𝗒. 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾!" 𝗁𝗂𝗇𝖺𝗍𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗂𝗇 𝗈𝗇𝖾 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗍𝗁𝖾. 𝗂𝗍 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗁𝖾𝗋 𝖺 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗒/𝗇 𝗍𝗈 𝗉𝗋𝗈𝖼𝖾𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗋𝗂𝗏𝖺𝗅 𝖺 𝗍𝗈𝗆𝖺𝗍𝗈.
"𝗐𝗁𝖺𝗍-"
YOU ARE READING
𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬
Fanfiction𝖻𝖺𝗌𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺 𝖻𝗎𝗇𝖼𝗁 𝗈𝖿 𝗁𝖺𝗂𝗄𝗒𝗎𝗎 𝗑 𝗋𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋 𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗎𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝖽𝖽𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐮𝐧𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐭'𝐬 𝐚 𝐫𝐞𝐪𝐮�...