𝐒𝐡𝐨𝐫𝐭𝐲
"𝗁𝖾𝗒 𝗒/𝗇 𝖼𝖺𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗅𝖾 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗍𝗌?" 𝗄𝗂𝗒𝗈𝗄𝗈 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗆𝖾. 𝗂 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗄𝗂𝗇𝖽𝖺 𝗆𝗒 𝗃𝗈𝖻 𝖺𝗌 𝗆𝖺𝗇𝖺𝗀𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝖽𝗈 𝗌𝗈. 𝖺𝗅𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗂 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽'𝗏𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖻𝗂𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗅𝗉, 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖾𝖾...𝗂'𝗆 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍. 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗅𝖺 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍. 𝗂'𝗆 𝗐𝖺𝗒 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗇𝗈𝗒𝖺, 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗐 𝗂 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 𝗍𝖺𝗅𝗅 𝖺𝗌𝗌 𝗇𝖾𝗍𝗌.
"𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗒?" 𝗂 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗇𝗈𝗒𝖺 𝗌𝗇𝗂𝖼𝗄𝖾𝗋 𝖺𝗍 𝗆𝖾. 𝗂 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝗅𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆.
"𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗉𝖺𝗍𝗋𝗈𝗇𝗂𝗓𝖾 𝗆𝖾 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂'𝗆 𝖿𝗂𝗏𝖾 𝗂𝗇𝖼𝗁𝖾𝗌 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗒𝗈𝗎!" 𝗂 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗌𝗆𝖺𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆.
"𝗈𝗄𝖺𝗒 𝖿𝗈𝗎𝗋𝗍𝗁 𝗀𝗋𝖺𝖽𝖾𝗋." 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗐𝖺𝗒. 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂'𝗅𝗅 𝗉𝗋𝗈𝖻𝖺𝖻𝗅𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗇𝖾𝖺𝗄 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗍𝗈𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗁𝗂𝗍 𝗈𝗎𝗍𝗍𝖺 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇. 𝖺𝗁𝗁𝗁, 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗆𝖾𝗆𝗈𝗋𝗂𝖾𝗌. 𝗂 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗂𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇.
𝖺𝗍 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝗂 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝖼𝗅𝗂𝗆𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗈𝗅𝖾...𝖺 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝗈𝗌𝖾 𝗐𝗁𝗈 𝗌𝖺𝗐 𝗂𝗍. 𝗂 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗌𝗍𝗎𝗉𝗂𝖽 𝗌𝗈 𝗂 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗃𝗎𝗆𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝖺𝗆𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀. 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗐𝗈𝗋𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗂𝗍𝗁𝖾𝗋. 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗎𝗉 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗂 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗉𝗂𝖼𝗄 𝗆𝖾 𝗎𝗉 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋𝗌. 𝗂 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗍𝗌𝗎𝗄𝗂𝗌𝗁𝗂𝗆𝖺.
"𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗂𝖾." 𝗁𝖾 𝗆𝗎𝗆𝖻𝗅𝖾𝗌, 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖼𝗁𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝗌. 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝗈𝗇𝗄𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖾𝖺𝖽, 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝗀𝗅𝖺𝗋𝖾 𝗎𝗉 𝖺𝗍 𝗆𝖾. "𝗐𝗁𝖺𝗍? 𝗂'𝗆 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗒𝗈𝗎." 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽.
"𝗉𝗎𝗍. 𝗆𝖾. 𝖽𝗈𝗐𝗇. 𝖭𝖮𝖶!" 𝗂 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝖾𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖼𝗁𝗎𝖼𝗄𝗅𝖾𝖽.
"𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝗂𝗌𝗁." 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖾𝖺𝖽 𝗁𝖾 𝗅𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝖽𝗋𝗈𝗉 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗍𝗈 𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝖽𝖺𝗇𝗀𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝖿𝖾𝖾𝗍 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋𝗌, 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗉𝖺𝗇𝗂𝖼.
"𝗉𝗂𝖼𝗄 𝗆𝖾 𝗎𝗉 𝗉𝗂𝖼𝗄 𝗆𝖾 𝗎𝗉 𝗉𝗂𝖼𝗄 𝗆𝖾 𝗎𝗉. 𝗉𝗂𝖼𝗄. 𝗆𝖾. 𝖴𝖯!" 𝗂 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝖾𝖽 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗈𝗇𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖾𝖺𝖽 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝖿𝗅𝗈𝗉𝗉𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗂𝗌𝗁. 𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗁𝖾𝗅𝗉𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗉𝗎𝗍 𝗆𝖾 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗅𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇.
"𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖿𝗎𝗇 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗍𝗌 𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗂𝗇𝗒." 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗋𝗎𝖿𝖿𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗂𝗋. 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗒𝗆, 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽. 𝗆𝖾𝖺𝗇𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾, 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗇 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗒 𝗀𝗅𝖺𝗋𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗉𝗈𝗎𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗂𝗏𝖾 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝗈𝗅𝖽. 𝗂 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗍𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗇𝗈𝗐 𝗂 𝗁𝖺𝖽 𝗇𝗈 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗁𝖾𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖺𝖽𝗏𝖺𝗇𝗍𝖺𝗀𝖾, 𝖻𝗋𝗂𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗈𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝗂𝗌𝗌𝗎𝖾.
𝘢𝘩 𝘧𝘶𝘤𝘬-
-𝗇𝖾𝗑𝗍 𝖽𝖺𝗒 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖾𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝖼𝖾-
𝗂 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗌𝗍𝗎𝖼𝗄 𝗈𝗇 𝗇𝖾𝗍 𝖽𝗎𝗍𝗒 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇, 𝗌𝗈 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗎𝗌𝖾 𝗍𝗌𝗎𝗄𝗂𝗌𝗁𝗂𝗆𝖺 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇. 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗂𝗍. 𝗌𝗈 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗂 𝗌𝗉𝗈𝗍𝗍𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆, 𝗂 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗇𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗆, 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗂 𝗋𝖺𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝖺𝖼𝗄𝗅𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆. 𝗂 𝖾𝗇𝖽𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝗌𝗂𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗈𝗉 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗆.
"𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗅𝗉 𝗆𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗍𝗌 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇, 𝗈𝗋 𝗂 𝗐𝗈𝗇'𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝗒𝗈𝗎!" 𝗂 𝖽𝖾𝗆𝖺𝗇𝖽𝖾𝖽, 𝖼𝗋𝗈𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝖺𝗋𝗆𝗌. 𝗁𝖾 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖺𝗀𝗋𝖾𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝗍 𝗆𝖾 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇. 𝖺𝗌 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗎𝗇𝗍𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖾𝗍𝗌, 𝗂 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗆𝗎𝗆𝖻𝗅𝖾 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀.
"𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗋𝖾 𝗌𝗎𝖼𝗁 𝖺 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽." 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝗌𝗈 𝗂 𝗎𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝗋𝖾𝗍𝗈𝗋𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗇𝗈𝗒𝖺 𝗍𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗆𝖾. 𝗌𝗈 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗂 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽,
"𝗇𝖺𝗁𝗁𝗁𝗁, 𝗂 𝗁𝖺𝗍𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇. 𝗎𝗇𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗂𝗍'𝗌 𝗒𝗈𝗎𝗋'𝗌"
YOU ARE READING
𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬
Fanfiction𝖻𝖺𝗌𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖺 𝖻𝗎𝗇𝖼𝗁 𝗈𝖿 𝗁𝖺𝗂𝗄𝗒𝗎𝗎 𝗑 𝗋𝖾𝖺𝖽𝖾𝗋 𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗍𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗎𝗉 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝖽𝖽𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝗂𝗀𝗁𝗍 𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞, 𝐛𝐮𝐭 𝐮𝐧𝐥𝐞𝐬𝐬 𝐢𝐭'𝐬 𝐚 𝐫𝐞𝐪𝐮�...