☁️- 𝐁𝐨𝐤𝐮𝐭𝐨

1.7K 34 2
                                    

𝐈𝐧𝐬𝐞𝐜𝐮𝐫𝐢𝐭𝐢𝐞𝐬

𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖺𝖼𝗁 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖿𝗎𝗄𝗎𝗋𝗈𝖽𝖺𝗇𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀, 𝗍𝗈 𝖼𝖾𝗅𝖾𝖻𝗋𝖺𝗍𝖾 𝗄𝗈𝗇𝗈𝗁𝖺'𝗌 𝖻𝗂𝗋𝗍𝗁𝖽𝖺𝗒. 𝖺𝗅𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁, 𝗂 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝖾𝗑𝖺𝖼𝗍𝗅𝗒 𝖾𝖺𝗀𝖾𝗋 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝗂𝗇𝗆𝗒 𝗌𝗐𝗂𝗆𝗌𝗎𝗂𝗍. 𝗂 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗂𝖼𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝗎𝗇𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗆𝗒 𝗈𝗅𝖽 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅. 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗈𝗈 𝖿𝖺𝗍, 𝗈𝗋 𝗍𝗈𝗈 𝗌𝗄𝗂𝗇𝗇𝗒, 𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗃𝗎𝖽𝗀𝖾 𝗆𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗒 𝗆𝗒 𝗌𝗄𝗂𝗇 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌.

"𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖾𝗒 𝗒/𝗇! 𝗂'𝗆 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝗀𝗈 𝗌𝗐𝗂𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀! 𝗀𝗈 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾 𝗌𝗈 𝗒𝗈𝗎 𝖼𝖺𝗇 𝗃𝗈𝗂𝗇 𝗆𝖾!" 𝖻𝗈𝗄𝗎𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿𝖿 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍, 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗀𝗈 𝗌𝗐𝗂𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀.

"𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗂'𝗅𝗅 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗁𝖾 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝖽𝗋𝗈𝗐𝗇 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾." 𝗂 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝖺𝗄𝖺𝖺𝗌𝗁𝗂 𝗌𝖺𝗒. 𝗂 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝖼𝗈𝗇𝖿𝗎𝗌𝖾𝖽. "𝗒𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗌𝗈 𝗂 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝗈𝗄𝗎𝗍𝗈-𝗌𝖺𝗇 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖽𝗋𝗈𝗐𝗇 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗀𝗈𝗇𝖾." 𝖺𝗄𝖺𝖺𝗌𝗁𝗂 𝖾𝗑𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽. 𝗂 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇 '𝗈𝗁' 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗇𝗈𝖽𝖽𝖾𝖽. 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖻𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗂𝖾𝖽 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁. 𝗇𝗈𝗇𝖾𝗍𝗁𝖾𝗅𝖾𝗌𝗌, 𝗂 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗌𝗐𝗂𝗆𝗌𝗎𝗂𝗍, 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖻𝖾𝗀𝖺𝗇 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗋𝖾𝖺.

𝗁𝗈𝗐𝖾𝗏𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗌𝗍 𝖿𝗂𝖿𝗍𝖾𝖾𝗇 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌, 𝗂'𝗏𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗌𝗂𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗆𝗒 𝗌𝗐𝗂𝗆𝗌𝗎𝗂𝗍. 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗈 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝗂𝗏𝖾 𝗎𝗉 𝗈𝗇 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗐𝗂𝗆𝗆𝗂𝗇𝗀, 𝗎𝗇𝗍𝗂𝗅 𝗂 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝖺 𝗄𝗇𝗈𝖼𝗄 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗅𝗅.

"𝗒/𝗇? 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾? 𝖺𝗄𝖺𝖺𝗌𝗁𝗂 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎'𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗀𝗈𝗇𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾, 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀'𝗌 𝗈𝗄𝖺𝗒." 𝗂 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝖻𝗈𝗄𝗎𝗍𝗈 𝖺𝗌𝗄. 𝗂 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽, 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖺𝖻𝗌𝖾𝗇𝖼𝖾, 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾 𝗁𝖾 𝗌𝖾𝗇𝗍 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝗒𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗂𝗇 𝗍𝗈 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄.

"𝗂'𝗆 𝖿𝗂𝗇𝖾 𝖻𝗈, 𝗂𝗍'𝗌 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀." 𝗂 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗀𝗅𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖽𝖺𝗀𝗀𝖾𝗋𝗌 𝖺𝗍 𝗆𝗒 𝗌𝗐𝗂𝗆𝗌𝗎𝗂𝗍. 𝗂 𝗌𝗐𝖾𝖺𝗋 𝗂 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗂𝗍 𝗃𝗎𝖽𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾.

"𝖼𝖺𝗇 𝗂 𝖼𝗈𝗆𝖾 𝗂𝗇?" 𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽, 𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝗈𝗍 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗎𝗇𝗅𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗅𝗅 𝖽𝗈𝗈𝗋. 𝗂 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝖻𝗈𝗄𝗎𝗍𝗈 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗐𝖾𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇, 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗆𝖾. 𝗂 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖺𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝖻𝖾𝗇𝖼𝗁. "𝗌𝗈, 𝗐𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝗋𝗈𝖻𝗅𝖾𝗆? 𝗌𝗐𝗂𝗆 𝗌𝗎𝗂𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝖿𝗂𝗍? 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀 𝗈𝗇𝖾? 𝗈𝗁 𝗇𝗈. 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗆𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗈𝗍 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗉𝖾𝗋-" 𝗂 𝗌𝗆𝖺𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝗆𝗈𝗎𝗍𝗁 𝗌𝗁𝗎𝗍 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖿𝗂𝗇𝗂𝗌𝗁. 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝗌𝗍𝗋𝖺𝗂𝗇𝖾𝖽, 𝗌𝗈 𝗁𝖾 𝗅𝗂𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗇𝖽.

"𝖾𝗐, 𝖻𝗈! 𝗀𝗋𝗈𝗌𝗌!" 𝗂 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗐𝗂𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗈𝖿𝖿 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍. 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖾 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽.

"𝗌𝖾𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌𝗅𝗒 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁. 𝗐𝗁𝖺𝗍'𝗌 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖻𝖾?" 𝗁𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽, 𝗁𝗎𝗀𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋𝗌. 𝗂 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝗎𝗉 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝖽𝖾.

"𝗂 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒. 𝗅𝗂𝗄𝖾, 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗆𝗒 𝖻𝗈𝖽𝗒." 𝗂 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇.

"𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗂𝖽𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾? 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍 𝗇𝗈 𝗆𝖺𝗍𝗍𝖾𝗋 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗂𝗇! 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗂𝗇 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀..." 𝗂 𝗌𝗆𝖺𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗋𝗆, 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽. "𝗂 𝗆𝖾𝖺𝗇 𝗂𝗍 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁! 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝖿 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗍𝖾𝗅𝗅𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗐𝗂𝗌𝖾, 𝖽𝗋𝗈𝗉 𝖺 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗇 𝖺𝖽𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗂'𝗅𝗅 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗅𝗂𝖼𝗄𝗂𝗍𝗒-𝗌𝗉𝗅𝗂𝗍." 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖿𝗎𝗅𝗅𝗒 𝗁𝗎𝗀 𝗆𝖾. 𝗂 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽, 𝗂 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝗏'𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗈 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝖻𝗈. 𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗐𝖺𝗒𝗌 𝗆𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗆𝖾 𝖿𝖾𝖾𝗅 𝖻𝖾𝗍𝗍𝖾𝗋.

"𝗍𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝖻𝗈." 𝗂 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗋𝖾𝗅𝖾𝖺𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗎𝗀, 𝗁𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗌 𝗎𝗉.

"𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾'𝗌 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗍𝗁𝗂𝖼𝗄 𝗒/𝗇, 𝗌𝖾𝖾!" 𝗁𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗁𝖺𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗒𝗎𝗆𝗆𝗒 𝖼𝖺𝗄𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗌, 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝖾 𝖻𝗎𝗋𝗌𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗂𝗇 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍𝖾𝗋. 𝗂 𝗄𝗂𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾, 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝗉𝗈𝗎𝗍𝖾𝖽 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗀𝗈𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗂𝗍𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾. 𝗂 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗌𝗐𝗂𝗆𝗌𝗎𝗂𝗍, 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗉𝖺𝗋𝗍𝗒 𝗍𝗈 𝗌𝗐𝗂𝗆.

𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬Where stories live. Discover now