🌧- 𝐀𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮 𝐏𝐭. 2

991 22 5
                                    

𝐂𝐡𝐞𝐚𝐭𝐞𝐫𝐬

-𝘼𝙩𝙨𝙪𝙢𝙪'𝙨 𝙋𝙊𝙑-

𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗁𝗈𝗆𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗋/𝗇'𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇, 𝗂 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖿𝖾𝗅𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗌𝗁𝗂𝗍. 𝘰𝘩 𝘸𝘦𝘭𝘭, 𝘪 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵. 𝗂 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗌𝗄 '𝗌𝖺𝗆𝗎 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗂 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗁𝗂𝗌 𝗋𝗈𝗈𝗆, 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌𝗇'𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾. 𝘸𝘦𝘪𝘳𝘥. 𝘩𝘦'𝘴 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮 𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯. 𝘮𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘦𝘯𝘵 𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘧𝘰𝘰𝘥? 𝗂 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗈𝗉𝖾𝖿𝗎𝗅𝗅𝗒 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗀𝗈 𝗍𝗈 𝗌𝗅𝖾𝖾𝗉, 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖾𝖺𝖽 𝗂 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗆𝗒 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍𝗅𝖾𝗌𝗌 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝗄𝗂𝗌𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍𝗅𝖾𝗌𝗌 𝗀𝗂𝗋𝗅𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽. 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗈 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽, 𝗂 𝗐𝖺𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗓𝖾𝗇, 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗂 𝗌𝖺𝗐 𝗁𝗂𝗆 𝗋𝖾𝖺𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝖺𝗇𝗍𝗌, 𝗂𝗍 𝗌𝗇𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗂𝗍.

"𝖮𝖨! 𝖶𝖧𝖠𝖳 𝖳𝖧𝖤 𝖧𝖤𝖫𝖫 𝖠𝖱𝖤 𝖸𝖮𝖴 𝖳𝖶𝖮 𝖣𝖮𝖨𝖭'?!" 𝗂 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝖾𝖽, 𝗌𝖼𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖺𝗉𝖺𝗋𝗍.

-𝙣𝙤 𝙤𝙣𝙚'𝙨 𝙋𝙊𝙑-

𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝗌𝖾𝗉𝖾𝗋𝖺𝗍𝖾𝖽, 𝗒/𝗇 𝗁𝗂𝖽 𝗁𝖾𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗂𝗇 𝗌𝗁𝖺𝗆𝖾, 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗈𝗌𝖺𝗆𝗎 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗌𝗍𝗂𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅.

"𝖳𝖱𝖤𝖠𝖳𝖨𝖭𝖦 𝖧𝖤𝖱 𝖱𝖨𝖦𝖧𝖳! 𝖭𝖮𝖳 𝖫𝖨𝖪𝖤 𝖸𝖮𝖴 𝖶𝖮𝖴𝖫𝖣 𝖪𝖭𝖮𝖶 𝖠𝖭𝖸𝖳𝖧𝖨𝖭𝖦 𝖠𝖡𝖮𝖴𝖳 𝖳𝖧𝖠𝖳!!" 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗂𝗋𝖾𝖽 𝖻𝗈𝗒 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗐𝗂𝗇.

"𝗐𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗂𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗌𝖺𝗒?" 𝖺𝗍𝗌𝗎𝗆𝗎 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗀𝗋𝗂𝗍𝗍𝖾𝖽 𝗍𝖾𝖾𝗍𝗁.

"𝗒𝗈𝗎 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝗆𝖾." 𝗈𝗌𝖺𝗆𝗎 𝗌𝖺𝗂𝖽, 𝗀𝗅𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖺𝖼𝗄. 𝖺𝗍𝗌𝗎𝗆𝗎 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗅𝖺𝗎𝗇𝖼𝗁𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗆𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗍𝗐𝗂𝗇 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝗍𝖺𝖼𝗄𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽.

"𝖸𝖮𝖴 𝖭𝖤𝖤𝖣 𝖳𝖮 𝖲𝖧𝖴𝖳 𝖸𝖤𝖱 𝖳𝖱𝖠𝖯!" 𝖺𝗍𝗌𝗎𝗆𝗎 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗈𝗌𝖺𝗆𝗎'𝗌 𝗁𝖺𝗂𝗋.

"𝖶𝖧𝖸?! 𝖸𝖮𝖴 𝖣𝖮𝖭'𝖳 𝖧𝖠𝖵𝖤 𝖠𝖭𝖸𝖳𝖧𝖨𝖭𝖦 𝖳𝖮 𝖧𝖨𝖣𝖤. 𝖶𝖤 𝖠𝖫𝖫 𝖪𝖭𝖮𝖶 𝖸𝖮𝖴 𝖢𝖧𝖤𝖠𝖳!" 𝗌𝖺𝗆𝗎 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗌𝗎𝗆𝗎𝗌 𝗌𝗁𝗂𝗋𝗍.

𝖻𝗎𝗍 𝖺𝗍𝗌𝗎𝗆𝗎 𝖿𝗋𝗈𝗓𝖾 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗉𝗋𝗈𝖼𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝖽 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝗁𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗒/𝗇 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗂𝖿 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗋𝗎𝖾, 𝖻𝗎𝗍 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗌𝖺𝗐 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝗋𝗌 𝗌𝗂𝗅𝖾𝗇𝗍𝗅𝗒 𝖿𝖾𝗅𝗅.

- 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙩𝙤 𝙮𝙤𝙪𝙧 𝙋𝙊𝙑 -

"𝗒/𝗇?" 𝗂 𝗁𝖾𝖺𝗋𝖽 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝖼𝖺𝗅𝗅 𝗈𝗎𝗍. 𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝗎𝗉 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖼𝗅𝗈𝗍𝗁𝖾𝗌. 𝗂 𝗀𝗈𝗍 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝗂 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗂 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝖾𝗒𝖾 𝖼𝗈𝗇𝗍𝖺𝖼𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖾𝗂𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗆.

"𝗒/𝗇-" 𝖺𝗍𝗌𝗎𝗆𝗎 𝖻𝖾𝗀𝖺𝗇 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗉𝗎𝗍 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋, 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝗌𝗆𝖺𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝖾𝗅𝗈𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗆𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗁𝗂𝗌 𝗋𝗈𝗈𝗆.

"𝗒/𝗇 𝖺𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗈𝗄𝖺-" 𝗈𝗌𝖺𝗆𝗎 𝖻𝖾𝗀𝖺𝗇 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝖺 𝗉𝗂𝖾𝖼𝖾 𝗈𝖿 𝖼𝗅𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗋𝖾𝗐 𝗂𝗍 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝗍𝗈 𝗌𝗁𝗎𝗍 𝗁𝗂𝗆 𝗎𝗉.

𝗂 𝗁𝖺𝖽 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗍𝖺𝗄𝖾𝗇 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂 𝗈𝗐𝗇𝖾𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝖻𝖾𝗀𝖺𝗇 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍, 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝗌𝗍𝗈𝗉𝗉𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗂 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋.

"𝖺𝗍𝗌𝗎𝗆𝗎. 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝖺𝗋𝖾 𝖽𝗈𝗇𝖾. 𝗀𝗈 𝖻𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝗐𝗁𝗈𝗋𝖾𝗌, 𝗂 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝖼𝖺𝗋𝖾 𝖺𝗇𝗒𝗆𝗈𝗋𝖾. 𝗈𝗌𝖺𝗆𝗎. 𝗂'𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗒𝗈𝗎𝗋 𝖿𝖾𝖾𝗅𝗂𝗇𝗀𝗌. 𝗂'𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝗂 𝖼𝗁𝗈𝗌𝖾 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀. 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇 𝗂 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗈𝖽𝖺𝗒 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗈 𝖾𝗇𝗃𝗈𝗒 𝗆𝗒 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝖽𝖺𝗒. 𝗂 𝗐𝖺𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒 𝗀𝗈𝗈𝖽𝖻𝗒𝖾 𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂'𝗆 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗆𝖾𝗋𝗂𝖼𝖺 𝗍𝗈𝗆𝗈𝗋𝗋𝗈𝗐. 𝗂 𝗁𝗈𝗉𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗎𝗒𝗌 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌. 𝗌𝖾𝖾 𝗒𝖺 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗆𝗂𝗒𝖺'𝗌" 𝗂 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗂 𝗌𝗁𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗁𝗈𝗎𝗌𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗇𝖺𝗅 𝗍𝗂𝗆𝖾. 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗍𝗐𝗈 𝖻𝗋𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗈𝗐𝗇 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾 𝗐𝗈𝗋𝗅𝖽 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝖺𝗋𝗍𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄.

𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐎𝐧𝐞𝐬𝐡𝐨𝐭𝐬Where stories live. Discover now