11

1.4K 147 174
                                    

חג המולד הורגש בכל פינה, הקור, השלג ותליית המנורות הצבעוניות.

בערב חג המולד, לואי יחגוג יום-הולדת 17, סוף כל סוף. הוא תמיד היה משוויץ בזה לפני האחיות שלו, שהוא מקבל יותר מתנות, וכל שנה מחדש זה היה נגמר בכך שהן מביסות אותו והוא מתנצל.

הגרביים עם השמות של כל אחד מבני משפחת טומלינסון היו תלויות מעל האח, -שהיה נדמה ללואי שהוא שם רק בשביל חג המולד-, ועץ האשוח היה מקושט באמצע הסלון.

החופשה התחילה לה מזמן, ולואי נקרע כעת בין להיפגש עם החברים או לעשות את העבודה במתמטיקה שעליו להגיש בתאריך ה-02.01.

לאחר התלבטויות שנערכו כשתי דקות הוא קם מהמיטה שלו, והחליף את הפיג'מה בג'ינס סקיני כחול, וחולצה ארוכה שחורה, מעליה לובש פוטר לבן עם ציור של אסטרונאוט עליו.

הוא על את נעלי הוואנס השחורות לפני שיצא מחדרו אל כיוון המדרגות, אומר להורים שלו להתראות ומתחיל ללכת אל הבית של הארי.

הוא הגיע ובניגוד למקובל היום, הוא לא שלח הודע הוא דפק על דלת הבית, שנפתחה שנייה לאחר מכן.

"לואי! איזה כיף לראות אותך שוב!!" ג'מה קראה ועטפה אותו בחיבוק, הוא לא ציפה לזה לכן לא החזיר לה חיבוק, אך התעשת על עצמו מהר.

"היי ג'מה! כמה זמן לא ראיתי אותך" הוא אמר כשהם התנתקו והיא הנהנה, "כן אני עמוסה בעבודה, למרות שגם אתה סנוב בקושי בא" היא אמרה תוך כדי שזזה ממפתן הדלת נותנת לנמוך גישה אל הבית. "תאשימי את אח שלך בזה" הוא אמר לה "ברור, תמיד" היא השיבה והם התיישבו בינתיים על הספה, מתעדכנים בניהם.

"היי טומו! ידעתי שאני שומע את הקול שלך" נייל אמר מהמדרגות, מתקדם אל השניים, "יא ניילר, מה אתה עושה פה?" הוא שאל

"הגעתי לפני איזה שעה, אמרתי להם מלמעלה שאני שומע את הקול שלך, אין יש לי חושים" הוא אמר והאחר גיחך. "כמה זמן אתה פה?" הבלונדיני שאל, "חצי שעה, ארבעים דקות" הוא אמר ואז הבין כמה זמן הוא ישב עם ג'מה.

"אופס לא ידעתי שעבר כל כך הרבה זמן" ג'מה אמרה והנמוך הסכים איתה, "בסדר ככה זה שאתה פוגש את האחות המוצלחת של משפחת סטיילס" נייל אמר והם צחקו והסכימו איתו.

השלושה נשארו לשבת בסלון ולדבר בניהם, "מה ברחת? והיי טומו! מתי הגעת?" אש הופיעה גם היא, "אמרת שאתה הולך להביא אוכל, חשבנו חטפו אותך" אש אמרה לבן זוגה שמלמל סליחה.

"איך זה הגיוני שכל פעם כשבאים אליי חברים הם בסוך יושבים איתך?" הארי אמר כשגם הוא הצטרף אל הסלון, "ואל תגידו שהיא המוצלחת" הוא המשיך והאחרים צחקו.

כמה שעות לאחר מכן הזוג הלכו מבית משפחת סטיילס, וג'מה הלכה גם היא לקנות מתנות אחרונות.

Meet Me in the HallwayWhere stories live. Discover now