חלפו חודשיים מאז שהשניים התחילו לצאת באופן רשמי.
הם בכנות לא ידעו איך להכיל את זה, כל אחד מהם הפך את השני לגרסה שונה של עצמו, וזו קלישאה, והם רק צעירים, אבל אי אפשר היה להתכחש לזה.
לואי ולורי קצת התרחקו בניהם, ולואי ידע שזה בגלל שהוא עוזר לסם.
סם לחלוטין רצתה את הבלונדינית, אבל לא ידעה איך לעשות את זה, ולואי היה לצידה כי הוא היחיד שידע מכך.
לכן לורי החליטה שנמאס לה, ובסיום יום הלימודים היא הלכה ישירות אל כיתת הפיזיקה של השניים (לואי וסם), היא לא אמרה כלום לפני שאחזה שמפק היד של שניהם וגררה אותם אל מחוץ לבית הספר.
שחורת השיער זרקה מבט לחוץ לנמוך שהחזיר לה אחד זהה, אבל בכל זאת עקבו אחרי חברתם בלי לומר מילה.
הם עצרו בפארק שהיה במרכז העיר, במרחק חמש דקות מבית הספר הציבורי בו הם למדו.
"מה לעזאזל קורה עם שניכם? עשיתי משהו? כאילו כנראה שעשיתי, אבל לפחות תגידו לי שאני אוכל לבקש על זה סליחה" היא אמרה.
היא ישבה על האדמה בעוד השניים ישבו על הנדנדות שמולה.
"את לא עשית כלום" הוא אמר ישר,
"אז למה לעזאזל אתם מתרחקים ממני כבר חודשיים כאילו אני מצורעת" היא שאלה, וקולה נשבר באמצע המשפט.
הם החליפו מבטים, ולואי הנהן לשחורת השיער בקטנה לפני שנעמד
"זו שיחה שלכן, אני לא רוצה להיות גלגל שלישי. סמי הכל יהיה טוב, לורי סליחה, את באמת היית חסרה לי" הוא אמר וחיבק אותן.
הוא התחיל ללכת אל הבית שלו, מחליט לשים מוזיקה עד שהוא יגיע,
הוא פתח את רוכסן התיק שלו להוציא את האוזניות, ובטעות נתקל במשהו, מישהו.
"אופס" המתולתל מלמל מעליו, גורם לכחול העיניים להרים את מבטו במהירות, "היי!" הוא קרא וחיבק את האחר.
"לאן נעלמת? קבענו להיפגש אחרי השיעור" הארי אמר ולואי נאנח והתנצל, לא מפרט יותר מידי ורק אומר שהוא היה צריך לדבר עם שתי חברותיו.
"הכל בסדר מלאך, אין צורך להתנצל" הוא אמר וניקר את שפתיו.
"וואי לא נפגשנו היום" לואי אמר
"לא היית, חיפשתי אותך במסדרון" הגבוה tnr, וחשף את הגומה שלו לעיניו של הנמוך.
לואי היה מהופנט, הוא התחיל באמת לחשוש מכך שלא משנה מה האחר יעשה, גם אם זו הפעולה הבסיסית ביותר הוא יראה אותו כמושך.
"מי היה מאמין שמהמצב שלא החלפנו שלוש מילים הגענו לזה" לואי אמר, הם הלכו ביחד כשזרועו של הארי מסביב כתפיו של הנמוך, וידו של הנמוך כרוכה סביב אגנו.
YOU ARE READING
Meet Me in the Hallway
Romance״בוקר טוב סטיילס״ ״בוקר טוב לואי״ • ״תתחדש נראה עלייך טוב״ ״תודה תודה״ • ״בוקר טוב סטיילס״ ... הארי סטיילס ולואי טומלינסון לא דיברו הרבה בניהם. הם הכירו מאז כיתה א אך מעולם לא היו באותו המעגל חברים. כשהם היו נפגשים במסדרונות בית הספר הם היו מפתחים...