Meet Me in the Hallway-אפילוג

1.6K 144 207
                                    

בעקרון היה אמור להיות עוד פרק, אבל זה הרגיש לי ממש נמרח אז החלטתי לוותר עליו ❤

-------

מי היה מאמין שהזמן יעבור כל כך מהר?

לואי טומלינסון לחלוטין הכחיש כל קשר לדבר, הוא רק לפני שנייה התווכח עם ליאם ולורי על זה שהוא לא רוצה להיכנס לשיעור היסטוריה, ועכשיו... טוב עכשיו המצב דומה רק שהם לא לידו, הם בפייסטיים, וזה לא שיעור היסטוריה, זה שיעור בקולג'.

אוקספורד, קיימברידג', קינגס, הקולג' המלכותי לרופאים והקולג' לאומניות. חמישה מוקדים שפיצלו את החבורה, או לפחות ניסו.

לא משנה מה המרחק בין כל אחד ואחד מהם (בניין מגורים או יום וחצי של נסיעה), הם המשיכו לשמור על קשר קבוע.

"טומו זה לתואר שלך אידיוט" זאין אמר, יושב על אחת מרחבות הדשא בקולג' לאומניות.

"אבל אני מתגעגע להארי" הוא עשה פרצוף עצוב למסך, גורם לנערים לגלגל עיניים, "התירוץ הזה לא יעבוד יותר" נייל אמר.

"אבל הוא בארצות הברית!" הנמוך התבכיין אל חבריו.

"לאן אריק הלך?" לואי שאל כשהמתולתל ניתק את השיחה, מקבל את התשובה לשאלתו כשדלת המגורים שלו נפתחה באחת.

"קום!" הגדול יותר ציווה, והנמוך נאנח בתבוסה וקם בגלגול עיניים.

"אוקיי ילדים מעצבנים, אני אלך אבל זה לא אומר שאני אהיה שמח" לואי המשיך ולקח את התיק שלו, מנתק את השיחה עם האחרים בעודו יוצא עם אריק מבניין מגורי הבנים אל הכיתה שלהם.

"בוא פרינססה" אריק אמר ופתח את דלת הכיתה לנמוך שנכנס, מתיישבים אחד על יד השני.

"היי! אתה מתולתל זה נכון, אבל אתה לא המתולתל שלי" הנמוך איים גורר אנחה מהאחר שמיהר לשנות נושא שיחה עד שהשיעור יתחיל.

-----------

"היי כריס!" דרק קרא בחיוך כשראה מבעד למסך את שותפתה של סופי לחדר. 

"אני הולך לחפש אוכל" הבלונדיני אמר בלי קשר לשיחה שלהם ופתח את המקרר, מניח שם את הטלפון שלו בעודו מחפש.

"ניילה?" קתרין שאלה, מצטרפת באיחור לשיחה ורואה דבר לא ברור על המצלמה, "קתרין האם זו את?" הוא שאל בדרמטיות ממשיך לחפור במקרר.

"איפה אתה?" היא שאלה, "זה לא איפה אני, זה איפה אתם" הבלונדיני התחכם.

"מה?"

"ברוכים הבאים למקררררררר שלי" הוא אמר, מוסיף אפקט דרמטי למילה 'מקרר'.

"אני מתגעגעת אליכם כל כך!!" חומת השיער קראה אל הטלפון.

"לואי פה?" קים שאלה, וכשענו לשלילה החלה לדבר, "הארי שלח לי הודעה שהוא נוחת מחר, הקדימו לו את הטיסה בגלל סופת שלגים" היא אמרה לאחרים.

Meet Me in the HallwayWhere stories live. Discover now