19

1.3K 148 56
                                    

תודה ענקית על 2K קריאות!!! אין לי מילים להודות לכם, אני אוהבת אתכם רצח. תודה!!!

----------------

עבר לו חודש, לואי נכנס אל בית הספר ביחד עם לורי וסם, מדברים על כלום, כשהם עצרו בלוקרים, כל אחד הלך אל שלו, מוציא את הציוד שלו לשעה הראשונה.

לואי הסתכל על המערכת החדשה (שהשתנתה בעקבות תחילת המחצית החדשה), ושמח לראות שיש לו עכשיו אנגלית ספרותית, ביחד עם הארי וזאין.

זאין לא יכל להודות ללואי יותר על כך שסיפר לו על המסלול של הכיתה הזו, הוא דיבר עם גברת בראון, עשה את המבחנים, ועבר אותם -בהצלחה רבה, יש לציין-, הוא כבר חודשיים שם, והוא לא היה יותר מאושר מזה.

לואי נכנס אל הכיתה, אומר למתולתל שלום, מנקר את שפתיו, לפני שהסתובב אל שחור השיער שהסתכל עליהם בחיוך טיפשי.

"מתי גם לי תהיה מישהי, שאני אוכל להגעיל את שניכם, מרוב החמידות שלנו?" הוא שאל באנחה קלה והשניים צחקקו מעט.

השיער התחיל, ותלמידי הכיתה התחילו לסכם במרץ את דברי המורה, שהעבירה להם היום נושא לימוד חדש.

החבורה ישבה ברחבת הדשא של בית הספר, הימים החלו להיות חמימים יותר ויותר, האביב כבר פה, והם ניצלו את השמש לאכול בחוץ.

"סמי איפה הטבעת שלי?" קים שאלה, כשנזכרה שנתנה אותה לחברתה לראות.

"אני החזרתי לך אותה" היא אמרה במבט מבולבל.

"היא לא אצלי" הג'ינג'ית החלה להילחץ, קמה ממקומה. הוריה חזרו מאיטליה לאחרונה, וכמזכרת הם קנו לה טבעת זהב עם אבן ספיר, יקרה מאוד.

"תבדקי אולי שמת בכיס או משהו? בתיק?" שחורת השיער נעמדה גם היא, בודקת את הכיסים ואת התיק של עצמה.

"איפה היא?" הג'ינג'ית נעצרה פתאום מסתכלת על סם במבט חודר.

שחורת השיער נעצר גם היא, מסתובבת אל חברתה "אמרתי לך, החזרתי לך אותה" היא אמרה ממשיכה לחפש.

"את כאילו מאשימה את סם בגניבה?" לורי נעמדה כשראתה את המבט המזלזל של הג'ינג'ית אל בת זוגתה.

"אני לא מאשימה, אני אומרת" היא אמרה, העצבים פעמו בדמה. 

קים הייתה הנערה הכי חמודה שהכרתם, באמת. אבל כמו הג'ינג'ית שהיא, היא מתעצבנת במהירות, מהר מידי, וכשזה קורה היא לא שולטת בעצמה, או במילים שלה.

סם הסתובבה, כשמבט מזלזל על פניה גם כן.

"הו אני מבינה, זה כי לא לכולם יוצא כסף מהתחת כמו לך? אז את חושבת שאני אגנוב כל דבר שאני אראה?" היא שאלה, פגועה לחלוטין.

"זה מילים שלך. אני רק שואלת מה היה לך כל כך דחוף לראות את הטבעת החדשה?" 

"כי היא הייתה יפה. חוץ מזה קימברלי, אני כבר הייתי אצלך המון, אם הייתי רוצה לגנוב ממך משהו זה היה כשהייתי אצלך, ולא לוקחת את הטבעת הזו שלך"

Meet Me in the HallwayWhere stories live. Discover now