~ Keyifli okumalar ✨
Hayal etmeyi hiçbir zaman bırakmadığım için kendimi iyi hissediyordum çünkü hayalimin şehri Tokyo'da sevdiğim adamla birlikte güne gözlerimi açmıştım. Jungkook hala uyuyordu bu yüzden bir süre onu izlemiştim.
Onda her şey o kadar güzeldi ki günlerce izlesem asla sıkılmazdım. Elimi saçlarına daldırıp okşamaya başladım yüzümde aptal bir gülümseme varken gözüm dudağının altındaki bene takılmıştı. Yaklaşıp dudaklarımı o bene bastırdım ve bir kaç saniye öptüm. Jungkook da yavaş yavaş gözünü açmıştı.
"Günaydıııın. Mükemmel bir Tokyo sabahına uyanmış bulunmaktasın."
"Günaydın."
Gülümseyerek mırıldandıktan sonra yanağıma bir öpücük kondurup eliyle okşamıştı.
"Sabah mükemmel ama Tokyo'da olduğum için değil, yanımda olduğun için."
"Jungkook~"
Utangaçlığım uzun süre sonra gün yüzüne çıktığında yüzümü boynuna gömdüm. Dün gece yaptıklarımdan sonra utanıyor olmam tuhaf olsa da umrumda değildi. Jungkook'un boynundan çıkıp yatakta doğrulduğumda kalçamdaki acı kendini belli etmişti yüzümü buruşturup Jungkook'a baktım.
"Acıyor mu?"
Kıkırdayarak söylediği şeyle omuzuna hafifçe vurdum.
"Dalga geçme acıyor tabiki de hep senin yüzünden."
"Bebeğim kucağıma çıkan sendin."
"Her kucağına çıkanla sevişiyor musun sen?"
"Kucağıma kimseyi almıyorum."
Yüzündeki gülüş değişmiyorken dil çıkardım.
"Valizde ağrı kesici krem var güzelim çıkmadan süreriz."
Kafa sallayıp yataktan kalktıktan sonra banyoya gidip işlerimi halletmiştim. Jungkook da o sırada giyinmişti. Elinde tuttuğu kamera dikkatimi çekmişti ben onu incelerken Jungkook konuşmuştu.
"Her anını çekmek istiyorum."
"Anını?"
"Çeken kişi ben olacağım için."
"Bende seni çekerim."
"Peki öyle yaparız. Hadi sen giyin bende tuvalete gireyim."
Kafa sallayıp valizdeki kıyafetlerimi çıkararak giyindim. Şapkamı ve gözlüğümü de taktıktan sonra hazırdım.
Jungkook da işini hallettiğinde birlikte çıkmıştık. Asansöre binip zemin katın tuşuna bastım.
"İlk yemek yemeye gidelim sonra gezeriz tamam mı?"
"Önce biraz dolaşalııım. Ben çok aç değilim dün seni fazla kaçırmışım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo | Jikook
Fanfiction- Tamamlandı - Jimin kedileri çok severdi, Jungkook ise Jimin'i..