A négy fiú szorgosan készülődött az esti bulira. Mindannyian a tegnap bevásárolt ruhákat öltötték magukra. Jól akartak kinézni, hogy kiszemeltjeik figyelmét felhívják magukra. Mindenki gondosan kisminkelte magát, megfésülködött.
- Jól nézünk ki - állapította meg Jisung a tükörben végig nézve magukon.
- Ja. Felix biztos elcsavarod Binie fejét - bökte meg Seungmin a szeplőst.
- Hé! Még csak most fogjuk megbeszélni a történteket.
Elindult a négy fiú. Jeongin ment középen, Seungmin, és Jisung két oldalról fogták a kezét. Lix pedig Jisung hátán foglalt helyet. Így bandukoltak az esti órákban.
Megálltak a megadott helyszínen, majd párat kopogtatva álltak az ajtó előtt.
- Sziasztok - köszönt egy kilenc órakor már nem túl szomjas fiú - Jaemin vagyok érezzétek jól magatokat - mondta majd beinvitálta őket a fülledt helyiségbe. Leültek egy aztsalhoz, majd azon kapták magukat, hogy egymás után gurítják le az italokat. Még Jeongin is. Az említett köré egyszer csak karok fonódtak, amik egy ausztrál kenguruhoz tartoztak.
- Channie - fonta karjait párja köré Innie - menjünk táncolni!
- Rendben gyere picúr.
Időközben Seungmint is elvitte barátja egy nyugodtabb helyre, nem mondom meg mit csinálni.
- Na ketten maradtunk - szólalt meg kis idő után Jisung.
- Igen - helyeselt Lix.
- Mikor jön Changbin?
- Elvileg már itt kéne lennie - mondta Lix és a két említett fiú belépett a helyiségbe. Mindketten bőrgatyát viseltek, és egy kissé feszülős kivágott inget, ami jól mutatta izmaikat. Minho és Changbin főszereplőink asztala felé vette az irányt, majd megálltak előtte.
- Szia baby - kacsintott Minho párjára.
- Szia! - pislogott rá szerelmesen Jisung - sikerült ide érni?
- Persze. Csak valakit fel kellett vakarni a földről - nézett rosszallóan haverjára.
- Menjünk táncolni - ugrott nyakába Jisung, majd a tánctér felé kezdtek menni a lassúzó párok közé.
- Bin, ne légy puhapöcs - szólt még egy utolsót Minho barátjához, majd végleg elvegyültek az emberek tömegében.
Az ottmaradt két fiú kínosan nézett egymásra. Nem igazán tudták mit kéne kezdeni a kialakult helyzettel.
- Öö... - kezdett bele az idősebb - beszélnünk kéne.
- Igen az lehet - mondta Lix - mire értetted az előző posztod?
- Figyelj... Nagyon hülye voltam... Megijedtem - sorolta Changbin - elvakított az hogy bárkit megkaphatok. De te más vagy. Az utóbbi időben rájöttem hoyg beléd szerettem Lix. És rudom hogy te is szeretsz - fogta meg a szeplős kezét.
- Binnie. Én... Ez nem ilyen egyszerű. Átvertél... Miért kéne bíznom benned?
- Mert szeretlek LixLix - érintette össze ajkaikat Changbin. Lágyan mozgatta ajkaikat, belesűrítve minden szeretetét.
- Lehet hogy mostmár hiszek neked - mosolyodott el Lix - én is szeretlek Binnie. De valamit tudnod kell.
- Hallgatlak - simított arcára Changbin..
- Igazából... Igazából nem voltunk együtt Jisunggal. Mármint a Parkkal. Csak mindketten féltékennyé akartunk tenni valakit. Én téged.
- Lix... Ezt nem kellett volna. Ennyiee rosszul voltál? Ahj most annyira bűntudatom van - hajtotta le fejét Changbin.
- Nem kell. Mindenki hibázhat.
- Lixlix. Lehet hogy ezt korai megkérdeznem , de már nem akarok várni. Lennél a barátom? - kérdezte.
- Persze BinnieBinnie. Erre vártam egész életembe - nevette el magát, majd újra megcsókolták egymást.
Az este további része gyorsan eltelt. Csak akkor figyelt fel az újdonsült pár, amikor egy másik párossal találta szemben magát.
- Jisung.. - mondta Lix.
- Felix - kerekedett ki exe szeme - Te hogyhogy itt?
- Meghívtak. Ahogy látom titeket is.
- Lix né tényleg- nem hagxta befejezni mondatát, ugyanis szavába vágott.
- Neked nem vagyok Lix. És együtt vagyok Changbinnal. Tegyünk úgy mintha nem ismernénk egymást, és éljük tovább az éltünket. Sok boldogságot - mondta Lix, és otthagyva Chenlet és Jisungot vonszolta el párját.
- Megvisel? - kérdezte Bin
- Changbin, mindenkit megvisel egy nemrég véget ért kapcsolat. Nem szerettem, sohasem, csak rosszul esett ahogy véget ért. Nem ke rajta aghódnod, majd megemésztem. Ez nem fig beleszólni a kapcsolatunkba. Ezt dejó kimondani. Kapcsolat. Aaaaa - kezdett el ugrálni, amit párja csak megmosolygott.
- Menjünk haza. Aludj nálam. De tényleg csak alszunk. Más tényleg korai lenne.
- Rendben Binne. Elköszönök a többiektől és mehetünk - körbenézett, de látta hogy a Jeongchan pároson kívül senki se volt ott. Valószínűleg éppen egymással... Igen - Öö inkább csak írok egy üzit nekik.
- Rendben baba. Menjünk haza.
YOU ARE READING
◉𝘪𝘯𝘴𝘵𝘢𝘨𝘳𝘢𝘮 - 𝘮𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨◉
FanfictionJisung és Minho is egyaránt híresek instagramon. Emellett még közös barátaik is vannak így a megismerkedés elkerülhetetlen volt. De ők ezt nem is annyira bánják.