Sziasztok!
Úristen el sem hiszem hogy meglett a 10k.
Nagyon szépen köszönöm akik elolvasták a könyvet😭😭💕
Ezért ajándékként kaptok még egy részt......
Minho és Jisung párkapcsolata felhőtlen. Össze házasodtak már vqgy fél éve, de ez nem vette el a fiatal korukat. Ugyanúgy buliznak, bandáznak a barátaikkal, akiknek a kapcsolatuk szintén mesébe illő. Most is éppen egy buliban ücsörögnek. Seungmin és Hyunjin éppen nászúton vannak, Jeongin és Chan pedig balamiért nem tudtak jönni. Jisung és Felix valahol a táncparkett közepén rázták magukat, párjaik pedig csodálva nézték őket.
- Bemegyek hozzájuk - mondta Minho majd felállt és a tekergő, nem kevés alkoholt tartalmazó Jisung mögé sétált. Átkarolta derekát, ami reflexből kezeibe simult, majd megfordult karjaiban.
- Minho! Tetszik a táncom? - kérdezte, majd folytatta csípője ringatását, amit ezúttal most Minho keze is kísért.
- Oh de még mennyire - húzta közelebb magához párját, majd kicsit megharapta fülcimpáját, ami Jisungból egy kellemes sóhajt váltott ki.
- M-minho - sóhajtott, majd jobban szerelméhez dörgölőzött, aki már kezdte egyre jobban elveszteni maga felett az irányítást, és nem zavartatva magát átcsúsztatta kezeit Jisung félgömbjeire. Az említett sem tétlenkedett, Minho legfelső ing gombjával vacakolt, amit sikeresen ki is gombolt.
- Baby.. Keressünk egy szobát - suttogta fülébe amire egy bólintást kapott válaszul, majd elindultak együtt az emelet felé. Mindketten alig tudtak már normálisan menni a vágytól, a felhevültségtől. Szinte kéz a kézben rohantak, majd amint találtak egy üres szobát egyből beestek rajta.
Elég sok ágy volt ebben a szobában, így Minho egy tetszőpeges bútorra lökte le párját.Fölé mászott, kigombolta ingjét majd egyből nyakát kezdte el ostromolni, ahol csak érte.
- Ah Minho - nyögött Ji - Hé! Ez fáj! - kiáltott, amikor párja kicsit megharapta őt.
- Bocsi szivi - morgott, majd a kisebbről leszedve az inget folytatta munkáját.
De Jisung már nagyon türelmetlen volt, így egy pillanatban fordította helyzetükön, és lovagló ülésben foglalt helyet Minho derekán.
- Én jövök - mondta, majd lehámozta párjáról az inget majd egy szenvefélyes csókba hívta őt. Minho már fordította volna vissza a felállást, de Jisung megállította - Még nem - mondta, majd felállt és saját övét kezdte kicsatolni, amit egy elegáns mozdulattal elhajított a szoba másik felébe. Fenekét riszálva tolta le magáról a nadrágot, és az alsót egyszerre amit Minho már nem nagyon bírt így szinte letépte magáról feszítő ruháit, így utat hagyva növekvő nemességének. Jisung újból fölé mászott, derekár ült, úgy hogy tagjaik egymáshoz értek. A csípőjét ringatta, majd egy ujjával végig simított az idősebb teljes hosszán.
- Ne húzd az agyam - remegett meg kicsit a hangja.
- De türelmetlen valaki - mondta Jisung, amjd egyik kezével Mimho farkát kezdte kényesztetni.
- Ujjazd meg magad baby - nyögte Minho a kívánságát, amit Jisung szívesen teljesített. Felvezette magának első ujját, ami nem volt olyan élvezetes mintha szerelme csinálta volna, de Minho ujjait képzelte helyébe, így ő is hangisan nyögdécselt ujjai mozgásától.
- Már nem váratlak tovább - mondta és hyungja lüktető tagjára ereszkedett, ami mindkettejükből egy hangos nyögést váltott ki. Jisung köröznibkezdett csípőjével, Minho is emelgette magát, amikor olyan dolog történt amire senki sem számított. Egy Felixet cipelő Changbin rontott be a szobába majd Lixet az ajtónak nyomva faltáj tovább egymás ajkait.
- Szóljunk ne ah nekik? - kérdezte nyögve Minho.
- Hagyd. Majd észre veszik - mondta majd tovább folytatta a munkálatait.
Changbin még az ajtóban megszabadította Lixet a zavaró textíliáktól, majd az ágyhoz cipelte és rádobta. Amikor kezdett volna hozzá maga is a vetkőzéshez, akkor látta meg az éppen élvezkedő párost.
- Öhm sziasztok - vakarta meg tarkóját.
- Szi Ah - köszönt nyögve Jisung, még mindig pattogva. De ezt Minho megelégelte, fordította helyzetükön, így mostmár az ő irányításával ment a dolog.
- Mindegy. Így izgatóbb - nézett perverzen a meghökkent Lixre, majd neki esett. Már mindketten mesztelenek voltak, amikor egyre hangosabb nyögésekre lettek figyelmesek.
- M-minho - nyögött egy hatalmasat Jisung, majd ondóját maga és Minho közé lövelve élvezett el.
- Baby - élvezett el Minho ismajd kihúzódott szerelméből és mellé dőlt. Ezt a folyamatot a másik pucér páros (író: amúgy milyen menő alliteráció már Pucér Páros xdd) döbbenten nézte végig.
- Nem zavar ha mi is..? - kérdezte Bin.
- Ugyan, ti is végig hallgattatok minket - mondta Minho majd Jisungot átkarolva fordult el.
Changbin minden előkészítés nélkül hatolt párjába, aki ezt egy hangos sikításal díjazta. Erre a hangra Jisung újból felkapta a fejét, majd végig nézett párján, aki ugyanolyan éhesen bámulta őt, és hirtelen tagjára ereszkedett.
A négy fiú egyszerre nyögött, egyre gyorsabban és egyre hangosabban.
- Fuu baszki olyan nagy ribancok vagyunk - nézett Felixre Jisung, Felix pedig lihegve bólogatott.
Folytatták a nyögést, és ez addig tartott, amíg Jisung és Felix egy magasabb sikítással a két másik fiú peidg egy férfiasabb nyögéssel el nem élvezett. Mindkét pár fárdtan hanyatlott az ágyba, egy takarót magukra húzva aludtak el. Remélve hogy nem dobják ki őket az éjszaka közepén.
Remélem tetszett
Még egyszer nagyon köszönöm a 10k megtekintést 😭😭💕Puszi
YOU ARE READING
◉𝘪𝘯𝘴𝘵𝘢𝘨𝘳𝘢𝘮 - 𝘮𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨◉
FanfictionJisung és Minho is egyaránt híresek instagramon. Emellett még közös barátaik is vannak így a megismerkedés elkerülhetetlen volt. De ők ezt nem is annyira bánják.