Mondanám hogy saját felelősség, de úgy is elolvasod.. 😂😂 (18+)
Miután Minho meglátta Jisung válaszát a kommentjére, felnézett a telefonjából. A vele szemben ülő fiúra nézett aki még vadul lapozgatta telefonját. Az idősebb felállt, majd elé sétált és egy egyszerű mozdulattal kikapta kezéből a telefont.
- Hé! Ez nem volt szép - kiáltott rá Sungie hyungjára, majd telefonja után kapott, de az idősebb csak a magasba emelte a telefont.
- Az se volt szép amit Jeongin posztja alá írtál
- Mi? Még mindig ezen vagy fennakadva? Nem szeretem Chant, csak is téged szeretlek senki mást
- De attól még meg kell büntesselek - emelte még magasabbra a készüléket, ami után felugrott a mókus arcú fiú. Egy ideig ugrált, majd perverzen elmosolyodott.
- Biztos ilyen büntetésre gondoltál Oppa? - kérdezte csábosan Jisung majd alsó ajkát beharapta.
- Örülök hogy végre leesett - dobta a földre a kezében tartott tárgyat Minho, majd Jisung combja alá nyúlt, s őt felemelve robogott vele a szobájába. Kicsit bénán, de kinyitotta az ajtót karjaiban a fiatalabbal, aki csak sokkoltan sodródott az árral. Bebotorkáltak a szobába, s Minho Jisungot nekinyomva az ajtónak csukta be azt. Vadul kezdték el falni egymás ajkait, szinte tépték egymást mert sosem volt elég nekik a másikból. Minho fél kézzel a fiatalabbat tartva elkezdte kigombolni nadrágját, ami már nagyon feszült rajta. A mókus arcú eközben még mindig a szerelmébe kapaszkodott, s neki elfoglaltságát kihasználva vette át vezetést csókjukba nyelvét bejuttatva a másik szájába. Minho sikeresen kioldotta saját nadrágját s ezután a fiatalabb pólóját félre húzva kezdett el nyakán munkálkodni. Jisung ezt jóleső sóhajokkal díjazta, de a póló kezdte kidörzsölni a nyakát, ezért Minho hát hoyg is mondjam... ketté tépte az anyag darabot, és a földre hajította.
- Minho - sóhajtott a fiatalabb - az volt az egyik kedvenc pó-ah-lóm - nyögött bele Jisung a mondatba, ugyanis Minho a szöszi formás fenekébe markolt, majd füléhez hajolt.
- Majd veszek másikat - nyalt végig a másik fülcimpáján, mire Jisung libabőrös lett. Az idősebbet egyszerűen megőrítette hogy így reagál érintéseire. Elemelte Jisungot az ajtótól, az ágyra dobta és fölé mászott.
- Szerintem úgy fair ha rajtad sincs póló - kacsintott az alacsonyabb, mire Minho hipergyorsasággal gombolta le magáról ingét s Jisung nyálcsorgatva bámult végig az idősebb kidolgozott felsőtestén. Minho csak elmosolyodott szerelme zavarodottságán, majd vissza mászott fölé bár arra nem számított, hogy ezzel a mozdulattal összedörgöli nem túl nyugodt állapotban lévő tagjukat. Erre mindkettejüknek egy nagy nyögés hagyta el szájukat. Minho végig csókolt a fiatalabb arcán majd szájánál megállva újabb szenvedélyes csókba invitálták egymást, mialatta Jisung Minho alatt vonaglott.
- Hyung - nyögte Jisung - Csinálj már valamit - nézett könyörgően az idősebbre aki kíváncsi arccal nézette vissza rá.
- Mit szeretnél babám mit csináljak?
- Vedd már le rólam azt a kurva nadrágot mert iszonyatosan szorít - Minho eleget téve kérésének húzta le róla egyszerre alsóját és nadrágját is, és ezután magát is megszabadította ruháitól, ahonnan előkerült nem túl kicsi mérete. Jisung egy nagyot nyelt, de nem akart itt beijedni, csak várta a következő történéseket. Minho széthúzta a fiatalabb lábait, majd közéjük mászva csókolta meg újra szerelmét. A csókot Minho szakította meg, és újra a mókus fiú nyakát kezdte el ostromolni, szép nyomokat hagyott rajta. Nyakától kezdve lecsókolt Jisung ágaskodó tagjáig, majd azt kikerülve mászott még lejjebb a fiatalabb lábai közé, s megkérdezte.
- Szerelmem, készen állsz életed legjobb élményére? - kérdezte, s szinte Jisung igenlő nyögését meg se várva nyomta fel elsó ujját szerelmébe, aki kellemetlenséget nem mutatva várta a következő lépéts. Minho második ujját is csatlakoztatta ezt már a szöszi egy hangosabb nyögéssel fogadta. Mikor az idősebb elég tágnak érezte Jisungot úgy döntött hogy mostmár férfiasságát indítja bevetésre.
- Biztos akarok Sungiem?
- Istenem Minho bassz már meg! - kiáltott rá türelmetlenül és ficánkolva Jisung.
- Kérésed számomra parancs - mosolyodott el Minho, s felnyomta magát a fiatalabba. Jisungnak fájt a már ismerős érzés, de ezt nem adta szerelme tudtára, hisz tudta később jobb lesz. De Minho túlságosan jól ismerte Jisungot és apró csókokkal kezdte elhalmozni a fiút, amíg megszokta farka méretét - Mozoghatok?
- P-persze - sóhajtotta Jisung, s mikor az idősebb kijjebb húzódott belőle, hogy aztán a csipőjével egy újabb lökéssel ajándékozza meg, akkor egy nagy nyögés hagyta el a száját. Minho először lassan majd gyorsabban kezdett mozogni a fiatalabban, s csak élvezte ahogy szerelme körbeöleli tagját. Jisung ritmusra nyögött, hyungjával párhuzamosan. Bőrük csattogása, és nyögéseik töltötték be a szoba csendjét majd amikor a fiatalabb elkezdett értelmes szavakat kiadni magából párja is felfigyelt.
- Minho én mindjárt - nem tudta befejezni, mert az idősebb a tagjára fogott, és őrült tempóban kezdte el neki verni, amit Jisung hevesebb nyögésekkel fogadott. Minho is érezte hogy már nincs sok neki hátra, s mindketten hátra csapták fejüket.
- Sungie
- Daddy - élveztek el egyszerre, majd Minho a mókus fiúra borulva húzott magukra egy takarót, hogy ne fázzanak meg az esemény után.
- Sung - kérdezte
- Hm?
- Te tényleg azt nyögted hogy daddy? - kérdezte s Jisung pirulva szemét lesütve bújt a takaró alá - Hé! Semmi baj. Aranyos vagy baby boy - puszilt homlokára Minho, majd tényleg elaludtak.
YOU ARE READING
◉𝘪𝘯𝘴𝘵𝘢𝘨𝘳𝘢𝘮 - 𝘮𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨◉
FanfictionJisung és Minho is egyaránt híresek instagramon. Emellett még közös barátaik is vannak így a megismerkedés elkerülhetetlen volt. De ők ezt nem is annyira bánják.