Propunerea

219 18 7
                                    

Perspectiva Wen:

De când a plecat Kasia mă tot gândesc pe cine să fac soția mea ca să primesc acea avere ,atât eu cât și Zayn ne concentrăm din toate puterile care le avem cu o bere în mână.
Zayn: Ce spui de Ana ?
Wen: Tu glumești? Până și bunicul o stie pe curva aia . Am să mă fac de râs cu ea și nici bunicul nu mă va lua în serios ,adio avere după!
Zyan: Dar de Antonia ? Știi nu am mai vazut-o de ceva timp, dar nu este curvă ca Ana.
Wen : Cine și-ar lăsa membru masculin la ea ? Nu ai văzut cât de urâtă este ?
Zayn: Ai dreptate...
Wen: Trebuie să găsesc o fată cu capul pe umeri,inteligență , care să nu fie curvă cunoscută, nici să fie întreținută de toți bărbați din cartier ..... nu există așa femeie! Vă fi imposibil!
Deodată fața lui Zayn se luminează, iar un zâmbet tâmp îi apare pe față.
Zayn : Dar de fata care ai lăsat-o azi dimineață ,Kasia ?
Wen: Cu ea nu se poate.....
Zayn se uită mirat la ce spune ,apoi devine confuz la privirea care mi-o dă.
Zayn: Ea chiar ți-a pus capac?
Wen: Ce vrei să spui cu asta ?
Zayn: Tu ? Tu? Te auzi ce spui?
Wen : Ce spun ?
Zayn: Cum adică tu să nu poți cu Kasia ? Ea ce are ? Din contră este inteligentă, frumoasă cum nici o fată cunoscută de noi nu este ,iar tu spui că nu poți o avea ,când toate fetele sunt topite după tine ? Ai febră frate ?
Wen: Ea nu este ca celelalte....
Zayn: Păi și nu asta căutăm?
Wen: Nu înțelegi,nu o să vrea , deoarece stă aici astea două luni ,ea este în vacanță, apoi pleacă la New York din nou....
Zayn: Mai mult ce are dacă sta ? Până la urmă cine nu ar sta dacă ar primi o sumă de bani să stea ?
Wen: Asta este problema, nici așa nu o putem face să stea...
Zayn: Toate fetele din ziua de astăzi umblă după bani ,va vrea!
Wen: Ea deja deține mulți bani...nu are de ce se uită după bani...
Zayn: Este ceva ce nu știu despre Kasia asta?
Wen: Este dar nu trebuie să afle nimeni!
Zayn: Ce secret de stat mai este și ăsta?
Wen : Îți spun dar nu spui la nimeni ,astfel te omor eu ,i-am promis că nu spun ,dar ție nu mă pot abține!
Zayn: Să îmi cadă limba dacă zic ceva cuiva despre ea ,mai ales secretul ăsta!
Oftez gândindu-mă că Zayn sigur nu mă va da de gol ,mereu este lângă mine ,iar Kasia nu va afla că am mai spus cuiva .
Wen: Kasia este un model renumit pe globul ăsta pământesc....
Zayn se uită mirat la mine, nici lui nu îi vine să creadă ce tocmai am spus .
Zayn: Acum înțeleg de ce nu i-ai traso până acum!
Wen: Nu fii nesimțit!
Zayn: Atunci nu este de noi, dar ca soție este tot ce trebuie.. cu ea nu te vei face de râs, este perfectă în rorul de soție .
Wen: Da ,o știe și bunica ...
Zayn: Fugi de aici ! Însemna că ea este calea spre averea care o ai de moștenit!
Wen: Păcat că nu pot îi propune așa ceva...
Zayn: Adevărat..!
Mă ridic de pe canapea,las berea jos pe măsuța din fața mea ,apoi mă plimb prin cameră ,deoarece am încremenit cât am stat cu Zayn la găsit de soție pentru mine pe durata până moare bunicul meu. Da este un plan ridicol, dar în viața dacă nu trișăm nu câștigăm.
Zayn: Eu tot cred că trebuia încercat cu ea ,ea este cheia spre averea ta..... iar altă tipă ca ea unde ai să găsești? Pe toate care pe știm sunt deja încercate de noi și de tot cartierul.
Wen: Nu am nici o idee!
Se ridică nervos și gânditor și Zayn de la masă, privesc cum își ea pardesiul și de îmbracă cu el.
Wen: Unde pleci la ora asta ?
Zayn: Păi merg la Kasia cu tine...
Wen: La Kasia? Ce să facem la ea ?
Zayn: Încercarea moarte nu are !
Wen: Ai înebunit ? Știi doar răspunsul!
Nu spune nimic ,însă continuie să se pregătească de plecare ,îmi iau și eu geaca din piele și îl urmăresc spre casa lui Kasia pe Zayn care pare destul de încrezător în forțele lui ,Când va ajunge la Kasia sigur se va potoli.
Ne urcăm amundoi în aceiași mașină, nu am chef de condus acum ,însă noroc ca Zayn conduce el .
Ajungem în fața blocului unde se află bunica mea și Kasia.... Coborâm din mașină ,iar drumul nostru sigur este spre Kasia la cât de hotărât merge prietenul meu este în stare să termine și un război mondial.
Zayn: Unde spuneai că este ușa de la apartamentul ei ?
Wen: Sincer nu prea știu.... însă bunica știe...
Zayn: Păi hai la bunica ta !
Wen: Ești nebun ? O vom face să bănuiască ceva.
Zayn : Spunem că o știm și vrem să o invităm cu fetele noastre la o petrecere că să fie mai mulți invitați.
Wen: Deci mințim că o știm?
Zayn: Da.
Ajungem la ușa bunici ,această deschide ușa rapid sub privirea noastră. Sincer cred că nici ei nu îi vine să creadă că sunt aici la ea ,de obicei o anunț când merg în vizită la ea .
Lidia : Nepotul meu frumos cu prietenul lui chipeș ,ce vă aduce pe aici?
Zayn: Bună ziua ,stimată doamnă!
Lidia: Ce politicos ești tu Zayn ,hoțule! Sigur căutați voi ceva ,după fața lui Zayn îmi dau seama ,spuneți repede înainte să se trezească Tom .
Wen: Vrem să știm adresa lui Kasia ,stiu că o cunoști!
Lidia : În final aud ceva de bine ,mă gândeam eu că până la urmă o veți întâlni ,doar stă pe aici. Dar ce treabă aveți cu ea ?
Zayn: Noi nimic ,doar vrem să o invităm la o petrecere și pe ea ,vin și fete și trebuie mai multe persoane la petrecere ,asta este politica clubului unde se va ține petrecea,o fată de acolo o cunoaște și vrea să o invite,ne- a pus pe noi să o invităm cât acea fată se ocupă cu aranjarea petreceri.
Lidia : Camera 2006 .
Wen: Mulțumim bunico! Esti cea mai tare!
Aprobă din cap ,ne luăm la revedere politicos de la ea ,însă ne zâmbește și o lăsăm să se odihnească ,noi plecând spre etaj să găsim numărul apartamentului. După ceva minte de căutări, găsim numărul camerei .
Zayn: A fost mai usor decât credeam să o găsim.
Wen: Se pare că da.
Sunăm la sonerie însă nu se aude nimic ,oare nu o fii acasă? Zayn insistă, deodată niște pași se aud venind spre ușa, ușa se deschide ,făcându-și apariția niște picioare frumoase ferme ,mai în sus o rochie de noapte de culoare neagră din dantelă, iar mai sus chipul speriat al lui Kasia și mirat .
Kasia: Ce căutați aici?
Zayn: Ni sa făcut dor de tine!
Zayn împinge pe Kasia înăuntru și intrăm în apartamentul ei fără voia ei.
Închid ușa să nu fim văzuți de vrun vecin de bloc de al ei.
Kasia: Nu am zis că puteți intra aici!
Zayn: Scuzele noastre ! Avem o propunere de oferit ție și vreau să mă asculți!
Kasia : Propunere? De care ?
Zayn îi povestește povestea ,,averii mele " ,ea ascultă destul de calmă fără să spună nimic .
Kasia: Îmi pare rău să aud asta! Dar nu vă pot ajuta !
Wen: Ți-am zis că așa va zice !
Zayn: Mai gândește-te ! Te rog ! Ești singura lui soluție pentru o viață bună.
Kasia : Nu pot face asta !
Zayn : Noi te lăsăm să te gândești, până mâine vrem un răspuns, nu-i așa Wen ?
Wen: Așa este !
Plecăm din apartamentul ei fără să îi mai spunem ceva ,vom aștepta răspunsul ei până mâine,gonim spre clubul unde ne petrecem de obicei serile. Vom aștepta în distracție...așa se duce mai ușor timpul, până aflăm un răspuns de la Kasia...

~Demască-mi inima ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum