Iubita lui fără să vreau

281 15 9
                                    

Perspectivă Kasia:

Un sunet puternic se aude în ușa mea . Mă ridic cu greu din pat făcându-mi loc printre hainele mele aruncate pe jos, spre ușa de la intrare. Sper să nu fie Wen cu prietenul lui, pare destul de dimineață ,iar eu sunt într-o rochie de noapte ,mulată pe corp . Deschid ușa și sub uimirea mea văd pe nimeni altcineva, decât doamna Lidia care stă în fața mea,mătușa lui Wen este chiar aici.
Kasia : Doamnă Lidia?
Lidia: Hai înăuntru ,nu e frumos să mă lași la ușă. 
Kasia: Desigur ,intrați!
Lidia intra în casă și merge în sufragerie ,simt cum sunt gata să cad din picioare la ce somn am. Se așează pe canapea și mă așez și eu .
Kasia: Vă ascult doamna Lidia!
Spun eu destul de obosită. Oare de ce a venit la mine așa de dimineață?
Lidia: Și îți place nepotul meu Wen ,să înțeleg?
Kasia: Ce ??
Mă trezesc eu la realitate , Lidia crede numai lucruri care nu se vor întâmpla.
Lidia: Păi aseară a venit la tine cu prietenul lui.
Kasia: Da ,au venit...
Lidia : La ce au venit ?
Nu prea știu ce să spun , cum ies din explicatia asta oare ? Să spun ei planul lor ar însemna că mă va omorî cei doi.
Kasia: Au venit să vorbim despre un proiect .
Lidia: Ciudat . Proiect la ce ? Nu mai sunteți la facultate.
Kasia: La ?... La....organizarea unei petreceri.
Spun eu zâmbind spre ea. Sper să nu bănuiască nimic . Nu vreu probleme!
Suntem întrerupte de sunetul soneriei mele . Mă ridic ușor și mă îndrept spre sursa zgomotului din tot apartamentul.
Deschid ușa ușor și văd chipul lui Wen intrând pe lângă mine rapid în apartament.  Cumva se crede la el acasă? Cum să intri dacă nici nu ceri voie ? Ce fel de tip e ăsta,mă rog ?
Wen: Bună și ție ,Kasia !
Kasia: Ce cauți aici?
Wen: Păi mă gândeam că ți-am lăsat mult timp de gândit,așa că am venit să aflu răspunsul de care am nevoie.
Kasia: Nu e momentul acum !
Wen: Eu decid când e momentul și cred că acum este cel mai bun moment din toate momentele posibile.
Kasia: Am deja un musafir ,lăsăm pe altă dată, nu vrei?
Wen: Un musafir ? Cine ?
Nu apuc să spun cine este și Wen merge grăbit spre sufragerie. Nici nu ma lăsat să explic! Ce om...
Mă duc pe urmele lui și văd ce față de fraier are în fața bunici lui Lidia . Nu  cred că se aștepta la asta!
Wen: Doamne bunico! Ce cauți aici ?
Lidia: Wen? Ce cauți tu aici?
Se uită la mine zâmbind apoi se întoarce la bunica lui blând.
Wen: Păi am venit la iubita mea ,nu am voie?
După ce aud asta mă înec și încep să tusesc.  Ce tocmai a zis ? Iubita lui?
Lidia: Nu pot să cred ! Mi se părea mie că fata asta și tu ascundeați ceva. Să vă țină ,dragilor!
Practic am rămas blocată la tot ce se întâmplă în jurul meu . Dar nu i-am dat nici un răspuns la propunerea lui. Și cum ies eu din această problemă?
Wen: Bunico uite  cât e ceasul ,sigur bunicul meu sa trezit .
Desigur că văd ce vrea să facă, încearcă să o trimită pe bunica lui ca să vorbim.
Lidia: Ai dreptate, nepotule! Vă las singurei ,aveți grijă ce faceți !
Wen&Kasia: Vom avea !
Mă uit urât spre el și simt că sunt gata să îl strâng de gât la ce tocmai a făcut.  Nu vreau să o supăr pe Lidia ,dar nepotul ei este un idiot de crede că mă poate avea . Îl urăsc deja !
Lidia pleacă de îndată și rămânem amundoi în liniștea noastră,înainte de războiul care îl vom da .
Kasia: Ce a fost în capul tău să spui asta ? Îți dai seama deja în ce ne-ai băgat ? Esti fraier!
Wen: Asta intenționam de la început!
Kasia: Nu ți-am acceptat propunerea ! Nu mă vând pe bani ,nu am nevoie de ei! Am  deja destui !
Wen: Nu mai vrea să alegi tu ,voi alege eu pentru amundoi !
Kasia : Cum vine asta ? Te auzi ce spui?
Wen: Mă aud bine și mă vei auzi și tu ! Nu mă face să repet !
Kasia : Și  îți  pică  gura de repeți ?
Wen: Nu te mai comporta ca un copil!
Kasia: Eu spun minciuni că un copil s-au tu?
Wen: Știam că nu vei accepta propunerea... de asta am venit cu planul B.
Kasia: Planul B?
Wen: Chiar dacă nu par sunt un om periculos Kasia . Nu te juca cu mine!
Kasia: Încerci să mă ameninți cumva ?
Wen: Asta voi face dacă va fii nevoie!
Mă uit la el și îl văd destul de dur ,nu este cel care l-am cunoscut în mașină.
Wen: De azi vei fii iubita mea! De nu vei face asta ,te voi da la presă ,nu vei mai avea vacanță aici și îți pot face rău să nu uiți asta !
Kasia: Te auzi ce spui ? Tocmai ăsta e caz de dat la poliție!
Wen: Nu mă face să te rănesc!
Mă uit în jur să pot prinde ceva ,îl voi bate cu ce găsesc să fug de lângă omul ăsta care mă sperie destul de tare. Nu văd nimic folositor în jur ,așa că mă pun pe fugă spre ieșirea din apartament.  Pașii lui sunt după mine, dar nu mă las nici eu . Când dau să deschid ușa să ies, este blocată! Nu pot să cred că mi se întâmplă asta acum!
Wen: Unde credeai că fugi?
Mă trage de talie spre el și mă simt total lipsită de apărare... Ce mă fac?
Kasia: Dă-mi drumul ,omule fără scrupule!
Wen: Te zbați degeaba! Nu poți fugi !
Mă întoarce spre fața lui, este nervos se vede după chipul lui.
Wen: Să nu mai încerci să fugi niciodată! Nu știi de ce sunt în stare!
Ușa se trântește de perete și Zayn ,prietenul lui Wen ne vede în această poziție, închide ușa apoi vine spre noi.
Zayn: Nu a vrut ,nu?
Wen: I-am zis lui bunica că e iubita mea ,asta crede ,dar trebuie să înțeleagă Kasia că nu e de joacă cu noi!
Zayn: Asta e ușor! Deci păpușă faci ce spunem noi ,astfel nu vrei să facem ceva în trei!
Mă cutremur când aud ce spune , ei chiar vor recurge la acte de viol asupra persoanei mele pentru a face ce spun ei. Sunt chiar penibili acești doi tipi!
Wen mă împinge și cad pe spate pe gresie rece din hol. Zayn și Wen pleacă spre ușa, lasându-mă.
Wen: Ne vedem curând iubito!
Zyan: Să te gândesti bine la ce am zis !
Trântesc ușa și mă lasă singură, încep să plâng de ce tocmai sa întâmplat,sunt speriată și nu știu cum să ies din asta.

~Demască-mi inima ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum