Noră

526 26 0
                                    

Perspectiva Wen :

Sunt in drum spre bunica mea, Lidia, e singura rămasă din familia mea, desigur ca îl  voi gasi si pe bunicul acasa, însă  trebuie sa stau pe lângă  ei de vreau ca averea bunicului să fie a mea. Ajuns în  fața  blocului unde bunicii mei stau, aceste blocuri fiind unele de lux, mă dau jos din masina, i-au buchetul de trandafirii pentru bunica și o sticla de sampanie pentru bunicul să  mă  vadă mai bine la ochii si plec spre ei,intru în  bloc, mă  sui în lift, când  ajung în fața ușii , sun la soneria lor si deodată  ușa  îmi  este deschisă  și  bunica mea, care pare în  formă  mereu, are o carte în  mână  și  niște  ochelarii de vedere la ochii, deși  are 55 de ani pot spune că  arată ca o femeie de 40 de ani, mereu a fost preferata aventurilor și  în  una din aventurile sale la întâlnit pe bunicul, am avut un copil pe tatal meu,însă  tatal meu... a murit intr-un accident împreună  cu mama, părinții  mamei au murit acum 5 ani, însă  au fost și  ei persoane minunate! Intru în  casă,  întind buchetul de trandafiri catre bunica și ea scoate ochii din cartea care o citea în  picioare.
Lidia: Nepotul meu scump, ce frumos și  pregătit ai venit tu la bunica ta și  la bunicul tău !
Wen: Da, poftim aceste flori bunico, pentru tine!
Lidia : Multumesc mult, nepotel!
Imi ia florile din mâna  și  văd  cum le așează  într-o  vază , plină  cu apă , chiar era pregătită  să primească  acele florii, mă  miră  uneori femeia asta, pe atât  de drăguță  ce e atât  de hoață este!
Lidia: Du-te la bunicul tău,  se simte pe zi ce trece din ce în ce mai rău,  azi dimineață  medicul a fost la el. Hai vrea să te vadă  să  vorbească  cu tine!
Wen: Ok, buni, mă  duc!
Lidia: Apoi să  vi la mine sa îți  arat ceva!
Wen: Sigur!
Plec spre clasicul birou al bunicului, chiar si daca ar fi pe moarte el tot în  birou ar prefera să stea, își  iubea mult munca și  se vede asta!
Bunicul Tom: Nepotule, ai ajuns, în  final! Intră!
Wen: Bine te-am regăsit , bunicule! Poftim o sampanie din partea mea!
Tom: Tot ce trebuia în  biroul meu, ca nu mai aveam sampanie în  casă  de cand nebună  ta de bunica Lidia, mi-a interzis să  mai beau alcool pentru sănătate , sper că  nu a văzut  ce cadou mi-a adus, că o va confisca!
Wen: Mă  vazut, însă  nu a comentat nimic, nu știam....
Tom: De acum să știi , de cand m-am însurat  cu ea este nebună,  însă  acum la bătrânețe mă  disperă, însa tot o iubesc!
Wen: Mă  bucur să  aud asta bunicule!
Tom: Dar tu,Wen? Când o să  imi aduci copii tai la mine în vizită ? Și  când  îmi  vei prezenta soția  ta?
Wen: Bunicule știi  doar că  nu am copii si iubită! Și nici nu mă  încântă  acest lucru!
Tom: Deci vrei să  apari mereu la știriile  de tabu, ca fiind un afemeiat care umblă  dupa femeile ușoare  în  rest să  fie si el decent ca un barbat adevărat!
Wen: Vreau să  îmi  petrec viata, bunicule!
Tom: Te credeam mai responsabil!
Wen: Sunt!
Tom: Nu se vede! De asta m-am gandit bine si am luat o decizie!
Wen: Ce decizie?
Tom: Tu, Wen, nepotel, nu vei primi nici un cent din averea mea daca nu îți  vei face o familie si niste nepotii pana la moartea mea!
Wen: Ce???
Tom: Vrei averea aia?
Wen: Da!
Tom: Atunci lupta pentru ea! Adu-mi o noră , fă  nuntă și  copii, înainte ca eu să  mor fără  să  te văd  la locul tău!
Wen: Asta e o nebunie, bunicule!
Tom: Nebunie e sa te vad mereu la braț în toate revistele cu femei ușoare,  aia da nebunie!
Wen: Exagerezi, bunicule!
Tom: Deloc, te vreau un barbat adevarat, nu pot pleca și  să te las ca orice boschetar!
Wen: E prima dată  cand mă  insulți!
Tom: Pentru că  o meriți ! Oamenii normali se așează  la casele lor cu soțiile  și  copiii lor, dar tu Wen? Când o să  fi om serios?
Wen: Dar sunt!
Tom: Dovedeste-o! Adu-mi o noră  deșteaptă , nu orice ușuratică! Și  după  mai vorbim!
Wen: Ești  de necrezut! Să  văd  ce parere o sa aibă  bunica de asta!
Tom: Lidia este deacord, sa supărat pe ce vede mereu despre tine, în  rest să  vadă  în tine un adevărat  om! Revino pe pamant! Până  nu e târziu ! Ai două  săptămâni la dispoziție , asfel adio avere!
Îl  văd  cum părăsește  biroul lăsându-mă  mut, nu îmi poate face asta, și  de ce sa facă  asta nepotului său? A inebunit!
Mă  duc în  sufragerie și  o văd  pe bunica uitandu-se la modeling ca de obicei, îi  știu  obsesia de ceva vreme însă  păcat  ca viața a trecut pe lângă ea și  nu a apucat să  facă ce a vrut!
Lidia: Ce stai acolo blocat, hai sa privim amundoi  televizorul ăsta!
Wen: Sunt cam ocupat bunico!
Lidia: Tu, ocupat cu ce?
Wen: Bunicul nu îmi  va da averea pana nu îi  gasesc o noră.
Lidia: Imi pare corect!
Wen: Nu îmi  spune că  tu ești de partea lui !
Lidia : Tot ce spune e perfect! Ai încredere  nu vorbește  niciodată  degeaba!
Wen: Dar bunico..
Lidia: Shhh, urmează  partea cea mai importanta!
Ma uit la televizor si vad o fată  foarte frumoasă , care are un corp de milioane, clar aș vrea-o în  patul meu!
Lidia: Deja salivezi?
Wen: Bunico!
O văd  cum rade de mine la propiu, avea dreptate ca e nebună  bunicul!
Reporterul: In fața noastră o avem pe super modelul Mysterios Secret, Kasia Alvarest!
Aceasta tipă este beton, mai am puțin și simt cum îmi  cade limba din gură.
Lidia: Cred că  te întrebi  deja unde stă!
Wen: Adevărat!
Lidia: E din New Yourk! Însă  e mai aprope de noi decât  crezi!
Wen: Ce vrei să  spui?
Lidia: Vei vedea în  zilele astea!
Wen: Ok..
Ne uitam impreuna la emisiune, bunica nu a mai scos un cuvant de fata aia, după ce bunica a dormit în  fotoliu, am învelit-o  cu o pătură și  am plecat. Acum întrebarea  este, unde gasesc eu o noră  pentru bunicul?

~Demască-mi inima ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum