O doamna batrana

567 35 13
                                    

Perspectiva Kasia ;

Ma trezesc la ora 8:00 dimineata si fac niste gimnastica in sufragerie pana la 9:00,apoi fac un dus care a durat cam o ora deoarece imi place sa stau in baie, apoi mi-am facut un mic dejun bazat pe cereale si desigur ca am baut si un ceai, am facut curat prin casa si deodata soneria se aude, ma duc grabita spre usa de la intrare si o deschid usor. Vad o doamna bătrânica are are in mana ei o tavă cu fursecuri.
Doamna: Buna ziua!  V-am adus niste fursecuri, cadou de vecin nou!
Gestul ei chiar ma lasat masca, nu credeam ca am asa vecini minunati.
Kasia : Va rog, intrați!  Si va mulțumesc de aceast cadou minunat!
Doamna: Eu iti mulțumesc ca esti asa respectoasa!
Kasia : Mulțumesc!
Doamna : Cu plăcere! Da-mi voie sa ma prezint, spune-mi Lidia, asta e numele meu.
Kasia : Ok, doamna Lidia!
Lidia : Lidia, nu doamna Lidia, chiar de sunt bătrână mă  respect!
Kasia: Mă scuzați!
Lidia: Nu e nimic!  Nu îți  face probleme!
Kasia: Veniți  după  mine să  mergem în sufragerie!
Lidia: După  tine, scumpo!
Merg în față și  doamna Lidia mă urmărește, apoi ne așezăm  pe canapeaua de aici.
Kasia: Cu ce va pot servi? Doriți  o cafea?
Lidia: Esti foarte amuzantă, cu mine comportate normal, da, vreau o cafea!
Kasia: Mă  duc să vă  aduc!
Lidia: Bun!
Ajunsa in bucatarie,  fac cafeaua și  o pun în  cestii pe o tavă, i-au niște  zahăr  într-un  bol mic și  mă  duc să  o servesc pe doamna, însă  când ajung nu o găseasc unde am lasato!
Las cafenele jos și mă  uit pe hol și  în  jur, deodată  aud un sunet de la etaj și mă  duc grăbită acolo.
Lidia: Cât  de neîndemânatică sunt!  Mă  scuzi fata mea!
Văd  cum un tablou cu mine fiind pe podium este căzut pe jos.
Lidia: Sa nu mă crezi o hoața sau ceva, însă  sunt putin curioasă în  legatura cu tine, îmi  pari cunoscută  rău  si cand am vazut acest tablou mi-am dat seama ce ascunzi!
Kasia: Adică?
Lidia: Tu ești acel Super Model Mysterious Secret, Kasia Alvarez,nu?
Kasia: Cum v-ați  dat seama?  Nu știam  că se vorbește și  de mine aici..
Lidia: Nu se vorbeste, lumea te știe , dar nu s-au informat asa mult ca mine!
Kasia: V-ați  informat?
Lidia: Imi place munca ta, vă  admir, vă știu de la televizor și  de pe internet!  Voiam să  ajung și  eu model ca tine în tinerețe, însă eram cam plinuța si m-am lăsat !  Însă  nimeni nu poate trece cu vederea corpul tău!
Toți  te vor întreba cum de ești așa  frumoasă  ca om normal, fara sa fi vro vedetă ceva!
Kasia: Aveți  dreptate, știu  că  așa  se va întâmpla !
Lidia: Ai vro justificare?
Kasia: Încă  nu am primit vro întrebare de genu..
Lidia: Când  vei primi, blocată vei fi!
O vad cum se amuză  pe seama mea, însă  o las ,deoarece chiar e o doamnă  drăguță!
Kasia: Voi spune că  așa sunt de când mă  știu!
Lidia: Speram că va merge!
Kasia: Da.
Lidia : Ai prietenii aici?
Kasia: Nu.
Lidia: Si cum un model renumit ca tine a venit aici?
Kasia: Sunt în vacanță !  Vă  rog, doamnă  Lidia, nu spuneți  nimănui cine sunt!
Lidia : Dacă o sa îmi mai spui vreodată  doamnă chiar voi spune! Repetă  cum trebuie!
Kasia: Vă rog, Lidia, nu spuneți nimănui cine sunt!
Lidia : Mici retusuri și  cred că  ai fi mai convingătoare, însă  laso asa!
Kasia: Bine..V-am pregătit cafea!
Lidia: Aproape uitasem, hai să  bem!
Trece pe lângă  mine și o urmez, ajungem în  sufragerie, ne așezăm  pe canapea și sorbim din cafea!
Lidia : Și e așa  grea viața  ta de ai închiriat  apartamentul ăsta pe durata de două  luni?
Kasia: De unde știți  pentru cât timp l-am închiriat ?
Lidia : Cunosc proprietară lui, îl  va vinde după  chiria ta! Nu îl mai poate întreține e prea scump,doar  e de lux!
Kasia: Înțeleg.. Păcat , e frumos!
Lidia: De ce nu îl cumperi tu?
Kasia: Viața  mea e în New York, nu la Paris!
Lidia : Și  nu te-ai gândit să  faci vro schimbare, adică  pentru viitor?
Kasia: Încă  nu, sunt tânără și  pot fi model ani buni de aici încolo !
Lidia: Credeam că  modelele sunt fițoase, însă  tu ești  opusul!
Kasia: De ce credeți  asta?
Lidia : Nepotul meu are o prietenă  model, bine nu faimoasă  ca tine, însă  e admirată de lumea de pe aici, e fițoasă  acea fata, și nici pe departe nu e frumoasă ca tine, dacă  te-ar vedea te-ar mânca din priviri la ce invidioasă este!
Kasia: La noi în țară,  unde muncesc eu, nu e timp de invidie și doar de muncă !
Lidia : Mare păcat!  Însă  în  viața le întâlnim pe toate, fata mea!
Kasia: Așa  este!
Sorbe din cafeaua care i-am dat-o o gură  mica apoi mă  priveste fix pe mine.
Lidia: Nu inteleg, o femeie frumoasă ca tine sigur are un soț minunat și  frumos care o sprijină, însă  nu il văd  cu tine aproape!
Kasia: Nu am soț!
Lidia : Serios?  Tot tineretul în ziua de astăzi  are!  Să  nu îmi  spui că nici măcar nu ai iubit?
Kasia: Nu am iubit, nici prietenii, viata6 de model nu îmi dă această  obțiune!
Lidia: Atunci mă  bucur că  nu am fost model.
Kasia: Da, e obositor!
Lidia : Și  ce faceți voi în fiecare zi?
Kasia: Muncim, ședințe foto, emisiuni, prezentări  de moda, podium, sport etc.
Lidia: Si munciți și  duminică?
Kasia: Nu, doar când  avem prezentari pe podium, mergem uneori și  duminică !
Lidia: Sărăcuțele de voi!  O, uite cât e ceasul! Trebuie sa plec, îmi  vine nepotul în  vizită!
Kasia: Ok, vă mulțumesc , că îmi  păstrați  secretul!
Lidia: Este pe mâini bune secretul tău,  stai calmă !  Ne revedem curând!
Kasia: Sper, o zi bună!
Lidia: Mulțumesc, la fel!
Pleacă  și în urma ei, eu închid  ușa,  femeia asta chiar este ciudată  pe lângă faptul că ea chiar este bătrână și drăguță!

~Demască-mi inima ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum