Întâlnire

525 25 5
                                    

Perspectiva Kasia:

Privesc atent parcul acesta, este diferit de parcuriile din New York, este mai liniștit, dupa ce Lidia, bătrânica aceia drăguță, mi-a aflat identitatea am încercat din răsputeri să nu ies în evidență, cine știe cine mai mă  poate recunoaște  așa că  am purtat pălăria asta pe unde m-am dus, însă  corpul meu atrage privirii și spun asta , deoarece de câteva ore de când  mă plimb prin parc, atenția  tuturor este îndreptata spre mine, alții fluiera după mine, însă tot ce fac ei, eu le raspund ingnorandu-i. Așa  mă  pot feri de tot ce înseamnă viața mea de New York, dacă  mai află cineva adevărata mea identitate,  deja o sa trebuiască  să  mă  mut !
Merg încet spre casa și  fără  să vreau intru  într-un baiat. Contactul dintre umerele nostre mă  face să  mă  dezechilibrez, și  cad fix în  brațele  sale, niște ochii negri reci mă privesc intens și simt cum deja acea persoană este foarte furioasă.
Baiatul: Ai grijă  pe unde mergi!
Kasia: Mă  scuzi?  Dar și  tu mergeai la fel ca și  mine!
Sar ca arsă din brațele lui, toata lumea se uita la noi, alții încerc  să  ne depășească, nu vreau să atrag atenția , nu în aglomerația  asta, cine știe cine mă poate observa! Baiatul se uită la mine insistent și  văd  cum pentru un moment mă  analizează complet, o masina, defapt o dubă dacă  ma uit mai bine, se apropie de noi, văd cum diferite persoane coboară din masina cu camerele în mana, atât eu cat si baiatul de fata încercam sa fim nevăzuți , mă  strange de mana tare, apoi ne ascundem dupa primul colt care îl  vedem! Respirăm  ușurați și apoi când  ne dăm seama ca amîndoi trecem prin aceiași  chestie, îl  văd  cum îmi  întinde niște bani, ce face?
Baiatul: Uite, îți dau bani ăștia sau câți  bani vrei, dacă  îmi  dai  pălăria ta!
Pe bune??  Negociază?  Si crede că  doar el are probleme?
Kasia: Nu am pălăria de vânzare!
Baiatul: La câți  bani îți voi da, îți vei putea cumpara încă o mie !
Kasia: Nu, nu o dau, am nevoie de ea!
Baiatul: Cel care este urămărit de acei paparazzi sunt eu,  nu tu! Ajuta-mă,   te rog!
Imi ridic ochii către el și  văd  cum fața  lui devine un pic palidă ,  apoi văd  că  are niste trăsături frumoase, care orice fată cred că  ar da orice să  fie cu el. Se blochează  când  mă vede apoi cand observă  că paparazzi trec pe lângă  noi, mă  strânge  tare în brațe, buzele lui ating buzele mele și  mă  mușcă  făcându-mă să  ridic buzele și  el intra în gura mea cu limba lui, ne sărutăm, reporterul trece pe langa noi rapid, ne crede niște  oamenii normali  care se pupă,  deci am scăpat de presă  pe moment!  Mă desprind din sărut și  îi  dau o palmă  destul de bună  peste obraz.
Kasia: Ce naiba, faci?  Din vina ta puteam fi prinși!
Baiatul : Mai sa fie, dar ce se întâmplă daca țip acum că  văd  un super model în fața  mea?
Rămân masca la ce spune și simt cum inima îmi  bate puternic, zâmbește în  conțul gurii de realizarea care a spus-o, nu vreau să  mă  cert cu el, dacă  deschide gura voi fi terminată !
Kasia: Te rog, nu fă asta!
Baiatul : Aaa,  deci acum ești  cuminte? Nu mai ai tupeu? 
Ne despindem din îmbrățișare și  ne privim atent unul pe altul.
Kasia: Nu îmi  vine să  cred ca m-ai recunoscut!
Baiatul : Chiar te urmărisem undeva înainte  să  te gasesc aici!
Kasia : Serios?
Baiatul : Da.
Ne uităm in jur ca să vedem dacă suntem urmăriți și  vedem cum duba pleacă din raza noastră  vizuală, s-au lăsat că nu ne-au găsit! Huuu!
Kasia : Sa nu mai mă săruți în  viața  ta!
Baiatul : Suntem kit, ne-am salvat pielea la amundoi, nu crezi?
Kasia : Aici nu te pot contrazice!
Fac câțiva pasi în  fața  și  deodată simt mana lui pe mana mea, mă  trage înapoi la el în brațe!
Kasia: Ce dracu?
Baiatul : Shhh..
Imi pune mana pe gura și  văd  cum un reporter se învârte cu camera prin apropiere de noi.
Baiatul : Vino dupa mine, încet!
Aprob din cap și îl  urmez în  așa fel încât să nu facem mare gălăgie sau să  atragem atentia, după ce ne îndepărtăm  de reporterul cu camera, ajungem în  fața  unui masini negre, de curse, se vede ca tipul ăsta  nu e oricine! 
Baiatul : Intra în mașină  și  nu comenta!
As fi spus,, nu ", însă  decat să  dau ochii cu presa mai bine îmi  văd  de viața  mea și  mă las pentru un moment pe mana lui. Intram în masina amundoi, el pornește masina și  plecăm  cu viteză  pe autostrada, cand ne simțim  mai protejați de presa, oprim într-o  padure aproape de ieșirea din oras.
Kasia : De ce am oprit?
Baiatul : Nu mai e benzina, bag piciorul!
Kasia : Si acum ce facem?
Baiatul : Stai sa dau un telefon!
Îl  las să vorbească  la telefon cat mă  uit la peisajul din jurul meu, chiar nu mă așteptam  să  văd  atarea locuri fugiind de paparazzi! Îl  văd  cum revine înapoi  spre mine.
Baiatul : Hai să stăm  în  mașină , până  dimineața  nu ne poate ajuta nimeni, suntem departe rău  de casă  și  prietenul meu este plecat din oras, deci în noaptea asta dormim din pacate în mașină!
Kasia : Ce?  Dar suntem în  mijlocul pădurii!  Ne poate găsi orice animal salbatic mai ales cum suntem acum!
Baiatul : In masina nu va intra, deci nu mai sta pe afara să nu te mănânce!
Auzind ce spune el , intru inapoi in masina si văd  cum el râde  de situația în  care mă  aflu, niciodată  nu am mai rămas  cu un strain în padure fără mijloc de transport spre casă. 
Baiatul : Apropo știu  că  te chemă  Kasia pe mine mă  cheamă  Wen!
Kasia : Încântată !
Wen: Si eu!
Kasia : Va veni cineva după  noi?
Web: Da, prietenul meu, mâine dimineața!
Kasia : Cât  de departe suntem de oras?
Wen: La ce viteză  am avut, cam la vro 5 ore departe de el, 5 ore de mers cu masina!
Kasia : Am mers repede și  mult...
Wen: Doar așa  puteam scapa de ei, sunt peste tot!
Kasia : Știu...




~Demască-mi inima ~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum