*δωματιο κοριτσιων*
Κ:τι εννοεις; ειπα καρφωνοντας την στα ματια.
Ο:Δεν θα θυμωσεις ομως το υποσχεσαι; ειπε διστακτικα ενω σηκωθηκε και πηγε προς το παραθυρο.
Κ:Οχι δεν θα θυμωσω .απαντησα απορρημενη κοιτωντας την που θαυμαζε την θεα εξω.Γυρισε παλι σε εμενα,εκατσε κατω και συνεχισε..
Ο:Εγω εκανα ξορκι ανισσοροπησης στον Ντρακο.Βλεπεις αν τον βγαλουν απο την ομαδα Ο Blaise..-
Κ:Ο ποιος;
Ο: ο Blaise.Στον εδειξα στον αγωνα.Καλα που ηταν το μυαλο σου; Τελος παντων αν βγαλουν απο την ομαδα τον Ντρακο θα μπει ο Μπλεις στην θεση του Ανιχνευτη.
Κ:Εκανες ολο αυτο για να μπει σε καλυυερη θεση ενα παιδι που ουτε καν δεν μιλατε;Εκτος αυτου στην θεση αυτη ο Ντρακο μπηκε επειδη την αξιζε.Ο:Νταξει δεν ορκιζομαι για αυτο.Εκτος αυτου με τον Μπλεις μιλαμε,ειναι στον ιδιο κοιτωνα με εμας αν θες να ξερεις και φιλος του Ντρακο.
Κ:Ωραια και τι; Ειπα ενω σηκωθηκα απο το πατωμα πηγαινοντας να φρεσκαριστω γιατι ειχαμε μαθημα σε 20 λεπτα.
Ηρθε εξω απο την πορτα του μπανιου.Ο: Ελεγα οτι αν τον γνωρισω καλυτερα θα βγουμε και θα του πω να φερει τον Ντρακο και θα ρθεις και συ μαζι...ξερεις. Ειπε και μου εκλεισε το ματι
Κ:τι σε κνει να πιστευεις οτι θελω να βγω με τον Ντρακο;Θελω να πω νταξει ειμαστε καλα τωρα αλλα οχι τοσο.
Ο:Καλα ναι αςτα αυτα Θα σε φτιαξω εγω.τις εριξα ενα διαπεραστικο βλεμμα.βγηκε απο το δωματιο
μετα απο λιγο βγηκακαι γω απο το μπανιο αρπαξα τα βιβλια στο χερι μου και όδευα στο γνωστο μερος.Στο παγκακι στην αυλη.Εκει συνηθιζαμε να κθομαστε με τα παιδια.Βρηκα μονο τον ΧαρυΧ:Γεια σου κριστι.Ειπε χαριζοντας μου ενα ζεστο χαμογελο.Εκανε στην ακρη να καθισω
Κ:Ωστε εδω ειναι ο Αρχηγος του Κουντιτς.Για πρωτο πιχνιδι οχι και ασχημα ε;ειπα και τον αγκαλιασα
Χ:Νταξει μωρε καλα ηταν ειπε γελωντας και συνεχισε..
Ξερεις σε εψαχνα , δεν το χω πει στους αλλους ακομη.Το πρωι μετα το παιχνιδι ειχαμε παρτυ στον κοιτωνα μας γιορταζοντας την πρωτη μας νικη.Οταν ολοι εφυγαν βρηκα κατω απο το κρεβατι μου ενα μεγαλο κουτι δωρου.Υπηρχε μεσα ενας μανδυας πολυ ασχημος.σκονισμενος και παλιομοδιτικος.Θα ναι καμια πλακα των δίδυμων.ξερεις τπτ;
Κ:Παμε να μου τον δειξεις; Εχω περιεργεια να δω.Εγνεψε καταφατικα.Σηκωθηκαμε και αρχισαμε να μιλαμε για τον Παρτυ εχθες ωσπου φτασαμε στον κοιτωνα.Ο χαρυ ειπε το συνθημα και περασαμε μεσα.πηγε κατευθειαν κατω απο το κρεβατι του οπου ειχε τοποθετησει το κουτι.Το εβγαλε εξω και το ανοιξε.
Χ:Το βλεπεις;
Κ:ΧΧΑΧΑ Δοκίμασε το θελω να σε δω σε αυτο.
Τυλιξε τον μαδυα γυρω του.
Κ:Οπα! Για ξαναβγαλτο..ωραια ξαναβαλτο τωρα.Δεν ειναι ενας απλος μανδυας.Σε κανει αορατο. Φερε μου εδω.Ειπα με εκπληξη,τον κοιταζα με ανοιχτο το στομα.Μου εδωσε τον μανδυα και με την σειρα μου το φορεσα.
Χ:Πολυ πρωτο. ειπε και γελασε.Τα ματια του στραφηκαν παλι στο κουτι.Εβγαλε μια καρτα που δεν την ειχε δει νωριτερα.
«Χρησιμοποιησε τον καλα» αρχισε να διαβαζει.
αρπαξα την καρτα ενω εβγαζα τον μανδυα.Τον πηρε στα χερια του και τον εβαλε παλι μεσα.Κοιταζα την καρτα.
Κ:Τι μονο αυτο;ουτε ονομα ουτε τιποτα και τι εννοει χρησιμοποιησε τον καλα.
Χ:Δεν ξερω απαντησε.Πηρε την καρτα την εβαλε στο κουτι και το εσπρωξε παλι κατω απο το κρεβατι.
*Εξω απο τον κοιτωνα του Gryffindor*
Κ:Πρεπει να φυγω εχω μαθημα.Μην πεις σε κανεναν για αυτο αν δεν μαθουμε πρωτα απο που ηρθε.
Χ:Ναι εχεις δικιο.Ειπε και με χαιρετησε
.Γυρισε και ξαναμπηκε μεσα στο καδρο.
Ειχα 5 λεπτα να φτασω στην αιθουσα.Ειχα μαθημα με την κ.Trelawney.Μαντικη.To be continued...
Το τελειωνω αποτομα το ξερω,ειναι πολυ προχειρο.Ευχαριστω που διαβαζετε.Καντε μου ενα σχολιο η αφηστε ενα αστερακι θα με βοηθησετε.Καλα να περνατε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
HIS WEAKNESS (draco x reader)
FanficΜια καινουργια μαγισσα Εφτασε στο Hogwarts διαταρασωντας την ζωη ενος γνωστου κακομαθημενου αγοριου που νομιζει οτι ολα περνανε απο τα χερια του.Τι γινετε ομως οταν γνωριστουνε αυτοι οι δυο και περασουνε στιγμες μαζι; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ DRAMIONE SHIPP...