x-mas at Hogwarts I

382 30 9
                                    

*κοιτωνα Γκριφ. με Χαρρυ*

Χ:Παμε στο δωματιο γιατι θελω να με βοηθησεις.
ειπε και με τραβηξε στο δωματιο που μοιραζοταν με τον Ρον και αλλα δυο παιδια.Εβλεπες ρουχα πεταμενα κατω και βαλιτσες μισανοιχτες πανω στα κρεβατια.

Κ:Καλα τι γίνετε εδω μεσα;Ειπα και επεξεργαζομουν το δωματιο.Καθισα ατην ακρη του κρεβατιου του Χαρρυ.
-Και τελος παντων τι βοηθεια θελεις;

Μου εξηγησε και καθισαμε να διπλωσουμε τα ρουχα και να τα ξεδιαλυνουμε....

Κ:Χαρρυ...δεν θα το παρεις αυτο;ρωτησα και τραβηξα απο το κρεβατι το κουτι με τον Μανδυα.
Χ:Κρατησε το μεχρι να γυρισω.δεν θα το χρειαστω ουτως η αλλως.
Κ:Το αφηνεις σε καλα χερια.απαντησα και του εσκασα ενα χαμογελο.

Καθισαμε και μιλαγαμε για το σπιτι των Ουεσλι και το πως θα περασουν τις διακοπες των Χριστουγεννων.Η ωρα ειχε περασει και επρεπε να φυγω γιατι εγραφα διαγωνισμα,τον αγκαλιασα σφιχτα του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο και τον χαιρετησα,θα εκανα καιρο να τον δω.Ειχε κοκκινισει λιγο το εβλεπες.Πηρα το κουτι και εφυγα.

Περασα γρηγορα το αφησα στο δωματιο μου και πηγα γραμμή για το μαθημα.Παραδοξως δεν αργησα.μπηκα μεσα και ενιωσα το παγωμενο βλεμμα του να πεφτει πανω μου.Κοιταζε επιμονα-γυρισα διακριτικα να τον κοιταξω και μου χαμογελασε στραβα.Ειχα ξεχασει τελειως αυτο που μου ειχε πει η Ολιβ.Ηταν διαφορετικος στα ματια μου πλεον.Τον κοιταξα διαπεραστικα και καθισα διπλα στην ολιβια

Τελειωσε το μαθημα με τον Ντρακο να μου στελνει μυνηματα να βρεθουμε η να αραξουμε ολοι μαζι αργοτερα.τα ανοιγα ,τα τσαλακωνα και τα πεταγα....Να βγουμε να γινω παλι το παιχνιδι του-δεν το πιστευω οτι τον αφησα να με πηδηξει κιολας.Δεν εδινα σημασια καν.Φανηκε να νευριαζει.Βγηκαμε απο την ταξη και με τραβηξε σε μια γωνια καθως περνουσαν τα παιδια.

με κοιτουσε καρφωμενος μεσα στα ματια μου κανωντας με να ανατριχιασω.

Κ:Τι θες Ντρακο;
Ντρ:Γιατι το εκανες αυτο;Δεν θες να βγουμε ή..
Κ:Εσυ γιατι με εβαλες στοιχημα; Για να σπασεις πλακα ή για να με βαλεις στην λιστα με της ηλιθιες γκομενες σου;

Φανηκε να τον πειραξε.Με κολλησε πισω και εφερε το παγωμενο χερι του στο λαιμο μου και τα δαχτυλιδια του με πιεζαν πιο πολυ.

Ντρ:Αν θες να ξερεις την ημερα που βγηκαμε οι 4 ηταν που ειπα στον Μπλεις οτι δεν θελω να το συνεχισω...και το εκοψα εκει δεν ξερω τι σου ειπε η Ολιβια
Κ:Και γω πρεπει να σε ευχαριστησω;
Ντρ:Νοιαζομαι για σενα γαμωτο.

Ειπε αυτο και ξεκολλησε το σωμα του απο το δικο μου,αφησε το λαιμο μου και απλα εφυγε.
Εμεινα εκει να τον κοιταω που απομακρυνεται ηθελα να τον φωναξω να γυρισει η να ετρεχα προς το μερος του.Δεν το εκανα.Σκευτομουν αυτο που ειπε.

Εφυγα και πηγα στο δωματιο και βρηκα την ολιβ ξαπλωμενη στο κρεβατι μου με τον Μπλεις.

Κ:Ωραιοι ειστε εσεις ρε...και πανω στο κρεβατι μου.
Μπ:Απλα ξαπλωσαμε μην φανταστεις..
Κ:Οπως κ να χει αλλαζω σεντονια δεν σας εμπιστευπμαι.ειπα και γελασα.

Ο μπλεις εφυγε και η Ολιβια με επιασε απο το χερι και καθησαμε στο κρεβατι.

Ολιβ:Εγω για χριστουγεννα θα κατσω εδω στο σχολειο ,Το ιδιο και ο Μπλεις.Σκευτομαι να κατσεις και συ.Αμα θες κ μπορεις φυσικα

μου περασε απο το μυαλο να το προτιμω στον Ντρακο..δεν ξερω αν ειναι καλη αποφαση.

Κ:Φαντασου οτι μου το προτινε ο μπαμπας.Οτι αν θελω να μεινω μου δινει την αδεια.Ναι θα κατσω ενοειται.Δεν χανω τα σαλιαρισματα σας.
Ο:Αχεσουυ ηληθιοο...ειπε κανοντας μια γκριματσα.

Draco's Pov:

Μπ:Ντρακο?!Που εισαι ρε?!
Ντρ:Εσυ που εισαι σε εψαχνα ρε βλακα.
Μπ: Στης Ολιβιας ημουν.Την εψησα να κατσει εδω για χριστουγεννα μαλλον θα το προτινει στην Κριστι.Τι με ηθελες;
Ντρ:Η κριστι ξερει για το στοιχημα που ειχαμε βαλει.Της ειπα μερικα πραγματα.
Μπ:Οπωσς...;
Ντρ:Οτι την νοιαζομαι.Και μετα απλα εφυγα.Μιλαγε με ειρωνεια ηταν νευριασμενη-δεν την κατηγορω βασικα....
Μπ:ακου..κατσε για χριστουγεννα εδω στο σχολειο.Αδειο θα ειναι.ολοι θα πανε στα σπιτια τους με τις οικογενειες τους.Εμεις θα κανουμε οτι θελουμε.Απο καθηγητες 2-3 θα μεινουν.Καλα μας καθετε
Ντρ:Δεν ξερω αν θα με θελει η Κριστι.Δεν θελω να την βλεπω να με κοιταζει με αηδια.
Μπ:Εχει παιχτει τπτ παραπανω με Κριστι;
Ντρ:Οχι ρε.Θα στο λεγα
Δεν θα ηθελε η Κρις να μαθευτει ουτως η αλλως.Οποτε σκευτηκα οτι δεν αξιζει να το πω στον Μπλεις.

to be continued....

Γεια σας..Μικρο το κεφαλαιο για σημερα το ξερω μην δαγκωνεται.
Αφηστε μου ενα σχολιο και ενα αστερακι και θα τα πουμε αυριο.Ελπιζω ολοι να στε καλα❤️

HIS WEAKNESS (draco x reader)Onde histórias criam vida. Descubra agora