*στην αυλη του χογκουαρτς*
κ:Το ξερα οτι δεν θα ρθουν καν.Ειπα και γυρισα τα ματια μου.
Ο:οχι ρε να τοι ερχονται.Παιξτο αδιαφορη,ουφ. Ειπε και κοιταζε προς την κατευθυνση τους.
Κ:Ειμαι αδιαφορη βασικα.Τελος παντων,Ελπιζω να παει καλα.Πλησιαζαν προς το μερος μας.
Β:Ελπιζω να μην αργησαμε.Ειπε και χαμογελασε στην Ολιβια.
Dr:Μιλα πιο σιγα ρε βλακα.του απαντησε και χαμογελασε σε εμενα.χαμογελασα πισω,ισως να ειχε δικιο ο Μπλεις.Ξεκινησαμε για το απαγορευμενο δασος..Η ολιβια πηγαινε μπροστα με τον Μπλεις εγω εμεινα πισω με τον ντρακο.Κοιταζα γυρω μου.Εμοιαζαν ολα ομορφα κατω απο το φως του φεγγαριου.Ξερω οτι απαγορευεται να Επισκεφτόμαστε αυτο το μερος αλλα θα ξαναερχομουν.Περασαμε απο ενα μονοπατι που οδηγουσε σε μια λιμνη.Τα νερα της ηταν τοσο ηρεμα..Καθισαμε κατω στην υπαιθρο,σε εναν κυκλο.Με τον Ντρακο ηταν πολυ αβολο -γνωριζοντας οτι μαλλον εχει αισθηματα για μενα- ουτως η αλλως ηρθα μονο για την ολιβια...η ετσι νομιζω
Ο:Δεν μπορω να καταλαβω γιατι ενα τοσο ωραιο μερος σαν αυτο ειναι εκτος μετρων.
Ο μπλεις την κοιτουσε προσεχτικα.Πρεπει οντως να του αρεσει.
Κ:Παω να κανω μια βολτα,δεν ερχεται κανεις συχνα εδω
Σηκωθηκα και προχωρησα προς την αντιθετη κατευθνση του μονοπατιου.Μ:Πηγαινε μαζι της ρε. Ειπε και εκλεισε το ματι στον Ντρακο.Ο ντρακο σηκωθηκε και με ακολουθησε.
Ειχα φτασει σε εναν γκρεμο.Καθισα και απλωσα τα ποδια μου απο κατω.
Dr: Τι κανεις εδω;
Κ:Οτι βλεπεις.απαντησα χωρις να γυρισω πισω να τον δω.ηρθε και καθισε διπλα μου.Παλι δεν γυρισα το βλεμμα μου ημουν κολλημενη απεναντι.Κοιτουσα την θαλασσα απο κατω και κουνουσα τα ποδια μου.
Κ:Εφυγα γιατι ηθελα να αφησω τα παιδια μονα τους,δεν ηταν αναγκη να ερθεις.
Dr:Και αν ηθελα να ερθω;Ειπε και απλωσε το ζεστο χερι του στο προσωπο μου διωχνωντας πισω τα μαλλια μου.Γυρισα να τον κοιταξω.Ειχε πολυ ομορφα ματια.Χαμογελασε στραβα.Γυρισα παλι το βλεμμα μου στην θαλασσα.
Κ:Ξερεις...Ο μπλεις μου ειπε οτι εχεις αισθηματα για μενα.Δυσκολο να το πιστεψω.
Dr: Ναι...Γιατι ετσι;
Κ:Δεν με ξερεις σχεδον καθολου..Πως γινεται..Εννοω εχεις την Πανσυ...σας εχω δει μαζι.
Dr:Η πανσυ δεν ειναι τιποτα.Ειπε και εβαλε το χερι του πανω στο δικο μου.γυρισα και κοιταξα το δαχτυλιδι του.
Κ:Μμμ..Μαρεσει αυτο.Ποιος σου το εδωσε;
Dr:Η μητερα μου.Δεν το χω βγαλει ποτε.ειπε και το πηρε στα χερια του παιζοντας με αυτο.Γυρισε το βλεμμα του σε εμενα.ειχε ερθει πιο κοντα στο προσωπο μου.
-Και συ;Δεν νιωθεις τιποτα;τον κοιταξα,δεν ηξερα τι να πω.Δεν ημουν σιγουρη πιο πριν.Τωρα τον εχω μπροστα μου να με κοιταει και να μου εχει σιγουρεψει τα αισθηματα του.Ειχα παγωσει.Δεν ηθελα να σταματησει να με κοιταει.Ηθελα να απαντησω,δεν ηξερα πια απαντηση ηταν η σωστη.Ακουσαμε βηματα πισω στις φυλλωσιές. .Σηκωθηκαμε αποτομα και γυρισαμε.
Μ:Ελατε γρηγορα.Ειπε και ειχε στηριχτει στα λυγισμενα του πλεον γονατα και ξεφυσαγε ενω ηταν λαχανιασμενος
Κ:Τι εγινε; Ρωτησα απορρημενη και πηγα προς το μερος τους.
Ο:Καταλαβαν οτι λειπουμε απο το σχολειο,μας ειδοποιησε η Τσαρλι απο τον κοιτωνα μας.Εστειλε μια κουκουβαγια.
Dr: Και τωρα τι;ειπε και πηρε το γραμμα απο το χερι της ολιβιας διαβαζοντας το.
Μ:Τωρα πρεπει να παμε πισω.Σιγουρα θα φαμε τιμωρια.Ειπε αυτο και φυγαμε ολοι επιταχυνοντας το βημα μας προς το σχολειο.Βρηκαμε τον Φλιντς να κραταει μια λαμπα ψηλα και η ασχημη γατα του να τρυγιριζει στα ποδια του.Φλιντς:Ωστε εδω ειστε.Ανοητοι νεοι που νομιζουν οτι μπορουν να σπασουν του κανονες.Θα κανω οτι μπορω για να σας αποβαλουν. γελαγε ειρωνικα καθως προχωραγε μεσα στους διαδρομους.
Κ:Τι ηταν αυτο τωρα;ειπα και κοιταξα τα παιδια
Ο:Πραγματικα μισει τα παιδια αυτος.
Dr:Παμε στο γραφειο του Νταμπλεντορ.Να τελειωνουμε.To be continued....
SIKEEE...
*στο γραφειο του Νταμπλντορ*Ο:Χτυπαω μιλας.ειπε και κοιταξε εμενα.
Κ:γιατι εγω.Χτυπαω και μιλας εσυ.
Dr:Γαμησε το ολιβια παω εγω.Ειπε και μας εσπρωξε,Εφτασε στην πορτα και την ανοιξε αποτομα.Μπηκαμε ολοι μεσα.
Ο Ντραμπλντορ καθοταν στο γραφειο του αταραχος διπλα του στεκοταν ο Καθηγητης και υπευθυνος του κοιτωνας μας ο Σνειπ. Και η κ.Μακγκοναγκαλ απο την αλλη μερια .
Αλμπους:Να πω την αληθεια ηλπιζα να ερθετε απο μονοι σας.Ο κ.Σνειπ με κοιταξε και κουνησε το κεφαλι του απογοητευμενος λες και εφταιγα εγω.ΜΓ:Ξερετε παιδια μου καλα τους κανονες .Τι γυρευατε τοσο αργα εξω;Ειδικα στο απαγορευμενο δασος.
Δεν μιλησε κανεις.Σκευτηκα οτι αν παρει καποιος την ευθυνη δεν θα μπλεξουμε ολοι.Ετσιι...
Κ:Δικια μου ιδεα ηταν καθηγητρια.Εγω τους Παρότρυνα να παμε.
Αλμ:Καθηγητα Σνειπ ξερετε τι πρεπει να κανετε.Τον κοιταξε και κοιταξε και μας εντονα.
Σ:50 Ποντοι θα αφαιρεθουν απο την δεσποινις Κριστι.Και 25 Απο τους υπολοιπους.Συνεχισε να με κοιταει.
ΜΓ:Ειμαστε αναγκασμενοι να σας βαλουμε τιμωρια το ξερετε αυτο.
Αλμ:Δυο απο εσας θα ακολουθησουν Τον καθηγητη Σνειπ και οι αλλοι δυο την καθηγητρια Μκ γκοναγκαλ. Ολοι στα δωματια σας Τωρα,Απο αυριο ξεκινατε.Γεια σας,Ελπιζω να ειστε ολοι καλα.Ηθελα να ανεβασω κεφαλαιο οποτε οριστε.Ελπιζω να σας αρεσει. Αφηστε μου ενα σχολιο η ενα αστερακι σημαινει πολλα για μενα.Ευχαριστω που διαβαζετε❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
HIS WEAKNESS (draco x reader)
Fiksi PenggemarΜια καινουργια μαγισσα Εφτασε στο Hogwarts διαταρασωντας την ζωη ενος γνωστου κακομαθημενου αγοριου που νομιζει οτι ολα περνανε απο τα χερια του.Τι γινετε ομως οταν γνωριστουνε αυτοι οι δυο και περασουνε στιγμες μαζι; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ DRAMIONE SHIPP...