the detention

362 32 16
                                    

*εξω απο το γραφειο του Ντραμπλντορ*

Φυγαμε με σκυμμενα κεφαλια ολοι.

Μπλεις:Τουλαχιστον δεν μας απέβαλλαν.Κριστι γιατι πηρες την ευθυνη.
Κ:Ναι αλλα κατι μου λεει οτι η Τιμωρια θα ειναι χειροτερη.Για να μην μπλεξετε ολοι αν και δεν τον συγκινησε απο οτι ειδα.
Ο:Παμε να κοιμηθουμε και αυριο θα τα συζητησουμε.

Χαιρετηθηκαμε και πηγε ο καθενας στα δωματια του.Ο ντρακο δεν εβγαλε αχνα.Δεν ειπε τπτ

*δωματια κοριτσιων*
Κ:Για πες μου πως περασες τουλαχιστον με τον Μπλεις;την ρωτησα και πηγα στο μπανιο να ξεβαφτω.
Ο:Μαρεσει πραγματικα.ειναι πολυ γλυκος.Καμια σχεση ο χαρατκηρας του με του Ντρακο.
Κ:Τι εννοεις;Δεν εχει κακο χαρακτηρα
Ο:Αλλα ελεγες εσυ.Οτι ηθελες καποιος να τον βαλει στην θεση του και τετοια
Κ:Εννοω εχει μια διαφορετικη πλευρα οταν ημασταν μονοι μας και θα την ειχα μαθει καλυτερα αν δεν μας το κοβατε.

Βγηκα απο το μπανιο και μπηκε η ολιβια εγω ξεντυθηκα και εκατσα στο κρεβατι

Ο:Τι να κανουμε ρε κριστι βλεπεις πως ηρθαν τα πραγματα.αυριο που ειπε για ζευγαρια μπορω να παω με υον Μπλεις;Θα σου δωθει και η ευκαιρια να γνωρισεις καλυτερα και τον Ντρακο... ξερεις εσυ. Ειπε και την ακουγα απο μεσα που γέλασε ειρωνικα.

Κ:Αι μωρή...! Βγηκε εξω ξεντυθηκε και ανεβηκε στο κρεβατι.
Ο:Θα δουμε αυριο πως θα παει.Καληνυχτα Κρις.

εβγαλα μια μεγαλη ανασα.

Κ:Ουφ.Ελπιζω να μην καθαρισουμε καμια τουαλετα.Καληνυχτα.Σκεπαστηκα και επεσα αμεσως για υπνο.Θα χα κουραστικη μερα αυριο.

Draco's Pov:

Μπλ:Πως πηγε με την Κριστι ρε συ;
Ντρ: Καλα.Μαλλον δεν θα το συνεχίσω αυτο με το στοιχημα.Φαινεται καλη κοπελα.Ειχες δικιο.Ειπα και πεταξα την μπλπυζα στο πατωμα.
Μπλ:Θα σταματησεις το στοιχημα;Σαρεσει η κριστι;
Ντρ:Οχι ρε βλακα.απλα το ξανασκευτηκα.Σιγα μην μαρεσει η Κριστι.
Μπλ:Καλα νταξει.Αυριο αν παμε σε ζευγαρια θα παω με την Ολιβια να το ξερεις.
Ντρ:Ωραιος ρε.Αφησε το κολλητο σου για την γκομενα.
Μπλ:Το ιδιο θα επανες και το ξερεις.Αλλα οπως λες δεν σε νοιαζει η κριστι σωστα; Αρα δεν τπαρχει προβλημα.
Ντρ:Σωστα.Παω για υπνο.Ειπα και εβγαλα την βερμουδα και εμεινα με υο μποξερακι.

*Επομενη μερα το πρωι,στο γραφειο του Σνειπ*

Σ:Θα ειμαι συντομος.Διαλεξτε με ποιον θα πατε.Εχετε 2 ωρες να καθαρισετε οι μισοι την αποθηκη με τις σκουπες και να τις γυαλισετε και οι αλλοι δυο να τακποιησετε την αιθουσα των φιλτρων .Με την καλη δουλεια θα σκευτω αν επιστρεψω μερικους απο τους βαθμους που πηρα.Ελευθεροι.

ειπε και καθισε στην καρεκλα του κανοντας μια κινηση ανοιγωντας μας την πορτα.
Βγηκαμε απο το γραφειο.

Ο:Ποιος θα παει με ποιον και τι θα κανει;
Ντρ:Δεν εχω θεμα.Αλλα τις σκουπες δεν τις καθαριζω.Καντε τα κουμαντα σας.
Μπλ:Παω με ολιβια,πηγαινε με Κριστι.Θα παμε εμεις στις σκουπες πηγαιντε στα φιλτρα.Επιασε την ολιβια απο το χερι και χαθηκανε

Κ:Μείναμε μονοι απο οτι φαινεται.Παμε να τελειωνουμε γιατι εχω να βρω τα παιδια.

προχωραγαμε προς την αιθουσα φιλτρων.

Ντρ:Τον ποτερ και τα αλλα τα χαζα;
Κ:Μιλα καλυτερα.Ειπα και σηκωσα το βλεμμα μου να τον κοιταξω,περπατπυσε διπλα μπυ.
Ντρ:Καλα νταξει.Πως ταιριαξατε δεν ξερω.
Κ: εχουν τροπους.Θα μαθεις και συ καποια μερα.

φτασαμε στην αιθουσα.Ανοιξαμε την πορτα με το κλειδι που μας ειχε δωσει ο Σνειπ προηγουμενως.

Κ:Ουοου.Εχουμε δουλεια εδω.Πιανω αυτην την πλευρα της αιθουσας παρε την αλλη μιση.

Ειπα και πηγα προς τα αριστερα.Οντρακο συμφωνησε και πηγε απο την αντιθετη κατευθυνση.Δεν μιλαγαμε για αρκετη ωρα.Απολυτη σιωπη.Αποφασισα να την κοψω

Συγνωμη αν αργησα.Θα ανεβασω και αλλο ενα αν παρει αρκετα αστερακια αυτο.Θα ανεβασω αυτο που ολοι ζητατε Draco and cristi Sex scene.Ευχαριστω που διαβαζετε αφηστε ενα σχολιο και ενα αστερακι το εκτιμαω.Ελπιζω ολοι να ειστε καλα

HIS WEAKNESS (draco x reader)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora