,,Pořád tomu nemůžu uvěřit, tak strašně tě miluju" políbila jsem ho, když jsme vycházeli z restaurace.
,,Zasloužíš si jen to nejlepší lásko" usmál se na mě Shawn a políbil mě. ,,Co říkáš na menší procházku po městě?" zeptal jsem mě a já šťastně přikývla.
,,Jak ti vlastně jde nahrávání, je ten klient pořád tak nepříjemný?" zeptal se mě Shawn, když jsem procházeli parkem, načež jsem zastavila a objala ho.
,,Nechci mluvit o práci. Jenom, bojím se, Shawny.. Jsi si tím opravdu jistý? Jsem to já, víš, že mám ještě menš-''
,,Ahoj lásko" přerušila mě nějaká blondýna. Nechápavě jsem se podívala na Shawna, který se nervózně usmál a kývl.
,,Co tady děláš s tou cuchtou a jaktože jsi mi nezavolal?" řekla trochu naštvaně a zamračila se na mě.
,,O čem to mluví Shawne?" zeptala jsem se zmateně, ale Shawn jen pokrčil rameny a otočil se na tu holku.
,,Nikdy jsme se nepotkali, ani se neznáme, nevím, proč mě otravujete, když očividně nechci být rušen." Řekl rázně a chytil mě za ruku. ,,Pojď, vypadnem odtud, určitě je to jedna z těch divných fanynek" a skoro mě odtáhl pryč.
,,Za to zaplatíš!" křikla za ním ještě ta holka, vytáhla mobil a začala do něj něco psát. Shawn se zamračil a střelil po ní pohledem.
,,Počkej, myslím, že si ji vybavuju, kdysi jsme spolu spolupracovali" řekl a rychle za ní odběhl. Já jsem za ním jen nechápavě hleděla a nemohla zpracovat, co se právě odehrálo. Odkud se znají, proč mu říkala lásko a proč za ní sakra odešel? Chuť na procházku mě úplně přešla, zavolala jsem si taxi a nasedla do něj. Než jsem však zavřela dveře, sedl si vedle mě Shawn a nadiktoval řidiči adresu.
,,Já myslela, že se ještě vybavuješ s tou blondýnou" řekla jsem a otočila hlavu směrem k okýnku.
,,Tak kvůli tomuhle jsi málem odjela beze mě? Jen se zbytečně stresuješ, byla to moje bývalá spolupracovnice, ano, jednou jsem se s ní vyspal, ale to bylo strašně dávno a ona mě pořád otravuje. Prosím, zlato, nenechme si zkazit tenhle večer, moc pro mě znamená." Dořekl a jemně mi otočil hlavu zpět na něj.
,,Já vím, jenom jsem se prostě bála, vypadalo to úplně jinak" řekla jsem a odtáhla se.
,,Tolik jsme si toho vytrpěli, víš, přes co jsme si prošli, myslíš, že to zahodím kvůli nějaké holce? Miluju jenom tebe a chci s tebou strávit zbytek mého života, proto jsem tě taky požádal o ruku. Jenom mi věř, nemusíš se ničeho bát." Řekl a políbil mě.
,,Omlouvám se, jenom zbytečně vyšiluju. Poslední měsíce mi přijdou jako sen a já se bojím, že se probudím do tvrdé reality."
,,Se mnou se ničeho mát nemusíš, vždycky budu s tebou Char." Dořekl a já se opřela o jeho rameno. Já s tebou taky..
.
Okayy po dlouhých měsících, kdy už jste přestali doufat, jsem vydala další kapitolu! Jsem za to upřímně moc ráda a těším se, až bud psát i další díly. Doufám, že jsem vás nezklamala, přece jste na to tak dlouho čekali, ale nebojte, jen se do toho dostanu a bude to ještě lepší, než předtím:)
ČTEŠ
Fucking cliché (part 3)
FanfictionPrvní dva díly jsem se snažila udělat aspoň trochu originální, tak proč teďka nenapsat romantické a nereálné klišé? Menší varování, jestli to nemáte rádi, ani tu knihu nečtěte <3 Výskyt vulgarismů. Publikováno 6. září 2019