-5-

613 23 14
                                    

Když jsem se ráno probudila, Shawn už byl dávno pryč. Vykonala jsem ranní hygienu a nasedla do auta. Chtěla jsem nastartovat a vyjet, ale rozpípala se mi kontrolka, že mám málo benzínu. Natankovat už nestihnu, musím si půjčit Shawnovo auto, povzdechla jsem si a rychle se vydala zpět domů pro druhé klíče. Díkybohu že má Shawn dvě auta, jinak bych dojela do práce pozdě.

Když auto naskočilo bez svítících kontrolek, radostně jsem zajásala, rychle hodila kabelku na sedačku spolujezdce a rozjela se směrem ke studiu.

Jakmile jsem dojela na místo, chtěla jsem popadnout kabelku, ale na sedačce nebyla, takže musela spadnout pod ní. Skvěle. S naštvaným povzdechem jsem vystoupila a rychle obešla auto, otevřela dveře od spolujezdce a hrábla pro tašku. Hned, jak jsem chytila poutko jsem chtěla vyrazit, ať doběhnu do práce ještě načas, ale upoutala mě malá barevná věc, která ležela pod sedadlem. Když jsem se pořádně ohla dovnitř a nahmatala tu malou věc, tak jsem si ji prohlídla a zalapala po dechu. Nehet? Oranžový a nalepovací? Cože? Třeba to bylo od nějaké klientky, kterou vezl na jednání nebo tak, to, že jsem našla nehet v jeho autě ještě přece neznamená, že mě musí podvádět. V duchu jsem si vlepila facku a zamknula auto.

Na dopoledne jsme měli v práci naplánované jen jedno jednání, a to bylo díkybohu všechno, protože bylo hrozně nudné a měla jsem pocit, že trvalo hodiny. Po skončení jsem s jednou milou asistentkou skočila na kafe, které mi ale přerušil hovor od Shawna. ¨

,,Ahoj zlato, co se děje?"

,,Nic, jenom jsem se chtěl zeptat, jestli sis půjčila moje auto" řekl Shawn.

,,Ano, neměla jsem čas ráno natankovat, tak jsem jela s tvojím, není to problém ne?" zeptala jsem se celkem udiveně, však je to jen auto, nechápu proč to řeší.

,,Tak si příště hlídej stav benzínu, nebo se aspoň zeptej než s ním odjedeš, díky"

,,Já bych ti zavolala, ale nevěděla jsem, jestli můžeš k tele-" v půlce věty mě přerušilo pípání mobilu. On mi to reálně típnul? Cože? Zkusila jsem vytočit jeho číslo ještě jednou, třeba to by omyl, ale pokaždé mi to položil. Dělá si ze mě srandu? Je to jen blbé auto, proč se sakra chová takhle? Naštvaně jsem zavrtěla hlavou a hodila obil do kabelky.

,,Trable v ráji?" zasmála se asistentka.

,,To by ses někdy divila jaký je Shawn idiot." Protočila jsem očima a lokla si kafe.

,,Chlapi" zasmála se Brittany a hodila po mě úsměvem. ,,Jinak gratuluju zlato, vaše zasnoubení už je v novinách" mrkla na mě.

,,Cože?" zeptala jsem se udiveně. Žádného paparazzi jsem si nevšimla, i když je pravda, že v ten moment jsme se moc nerozhlížela.

,,Ale napsali to moc hezky, po dlouhé době vidím pozitivní článek o Shawnovi, který není plný lží" řekla a podala mi telefon.

Slavný skladatel a zpěvák Shawn Mendes se konečně rozhoupal a pořádal svou přítelkyni o ruku! Byly spolu viděni na romantické večeři a při dezertu zpěvák klesl na jedno koleno a ukončil tím naše obavy, že okouzlující Charlotte Queens je jen další na jeho dlouhém seznamu záletů. Mladému páru přejeme plno štěstí a očekáváme, kdy začne Charlotte obcházet kromě svatebních butiků i obchody s věcmi pro děti!

,,Tomu říkáš dobré, jo?" zvedla jsem obočí.

,,Musíš ale uznat, že to určitě není nejhorší."

,,No, zatím ne, ale to brzy přijde."

...

Prosím nezabíjejte mě za to, že jsem po takové době vydala trochu shitty kapitolu, práce bylo celkem dost a jak vám asi došlo, jsem celkem i líná, navíc mám rozepsané další 4 knihy, 1 je dokonce v angličtině, takže se určitě nenudím. Aaa to je asi všechno, možná vydám za pár dní ještě jednu, protože jsem momentálně v nemocnici, ale nejsem si tím jistá, protože se tady nemůžu moc soustředit. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 14, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Fucking cliché (part 3)Kde žijí příběhy. Začni objevovat