O PŮL ROKU POZDĚJI
,,Počkej, ty sis vážně myslela, že tě miluju? Byla to jen hra, nic k tobě necítím. Je mi líto, jestli sis myslela něco jiného" řekne s úšklebkem Shawn.
,,Proč potom tohle všechno?" řeknu a snažím se nerozbrečet.
,,Chtěl jsem se pobavit, nic to neznamenalo." Řekl a zasmál se.
,,Já to pořád nechápu. Proč sis se mnou takhle hrál?"
,,Já ani nevím. Život slavných si musím někdy trochu okořenit"
,,Charlotte!"
,,Charlotte, vzbuď se" začal se mnou někdo třást a když jsem otevřela oči, uviděla jsem vyděšeného Shawna. Rychle jsem se mu vrhla okolo krku a začala jsem vzlykat, nenávidím tyhle noční můry.
,,Je to dobrý, jsem tu s tebou, nikam tě nepustím" zašeptal mi do ucha a lehce mě na něj políbil.
,,Hrozně se omlouvám, dlouho jsem ji neměla a tak jsem doufala, že už to přestalo."
,,Zase to byla ta, jak tě opustím? To se nikdy nestane, slibuju" řekne a vtiskne mi polibek do vlasů.
,,Pojď si ještě lehnout, zítra musíš vstávat" řekne a praští s sebou zpátky do peřin.
,,Dobře" řeknu a lehnu si k němu. Přitáhne si mě k sobě a ruku mi obmotá kolem pasu.
,,Miluju tě" zašeptá, ale já už mu neodpovím, protože jsem v říši snů.
.
Píp píp píp píp píp píp píp
,,Sakra vypněte to někdo" zamručí vedle mě Shawn a to mě probudí. Rychle se vyšvihnu z postele a vypnu budík. Bohužel se mi zatmí před očima a já se málem skácím k zemi, ale nakonec se stihnu zachytit stolku.
Po sprše jsem přešla do šatny, venku vypadalo, že je zima, proto jsem si vzala černé potrhané rifle, bílé triko s nápisem a riflovou bundičku s teniskami. Do kabelky jsem si hodila potřebné dokumenty, dala Shawnovi pusu na tvář a nastoupila jsem do svého auta. V autě začala hrát dobrá písnička, tak jsem si ji začala pobrukovat. Bohužel jsem přestala vnímat cestu, takže jsem přejela Starbucks.
,,Do prdele!" zanadávala jsem, když jsem si uvědomila, že budu muset mít kávu z toho odporného automatu. Bohužel už jsem se nestíhala vrátit, v práci jsem musela být před půl devátou, protože v 8.45 mi začíná pracovní schůzka. Jestli jste se ztratili, menší nápověda. Dostala jsem nabídku na jednu skvělou práci v LA a Shawn souhlasil, takže už tady 5 měsíců bydlíme. Prodala jsem byt v Itálii a přerušila se všemi veškeré kontakty. No, a tak jsme tady, já pracuju od rána, Shawn spíše odpoledne, ale večer si uděláme vždycky společný. Jestli čekáte, že budeme každý den chodit po pařbách, trochu jste se spletli. Je mi 23 a Shawnovi 25, někam si zajdeme tak jednou týdně, plus večeře a výlety. No, jsem spokojená a nic bych neměnila. Vítejte v mém životě.
ČTEŠ
Fucking cliché (part 3)
FanfictionPrvní dva díly jsem se snažila udělat aspoň trochu originální, tak proč teďka nenapsat romantické a nereálné klišé? Menší varování, jestli to nemáte rádi, ani tu knihu nečtěte <3 Výskyt vulgarismů. Publikováno 6. září 2019