-3-

2.4K 99 148
                                    

O TŘI MĚSÍCE POZDĚJI

,,Zlato, platí ten večer?" zeptá se mě Shawn do telefonu.

,,Jo, už se moc těším, zrovna jsem se šla nachystat"

,,Dobře, domů to nestihnu, ale přijedu v 7, jo?"

,,Dobře, miluju tě"

,,Já tebe" řekl a zavěsil. Položila jsem telefon a vydala se osprchovat, je to za dvě hodiny, stíhám to tak akorát. Shawn říkal, že je to důležité, navíc, je to moje oblíbená restaurace, de které chodíme výjimečně.

Osprchovala jsem se, oholila a umyla jsem si vlasy. Oblíkla jsem si župan a došla do šatny vybrat si šaty. Nakonec jsem si vybrala vínové na ramínka, celý vršek byl krajkový, byly až na zem a měly rozparek. Opatrně jsem je položila a šla jsem se namalovat. Jemný makeup, stíny, linky a vínová rtěnka. Oblékla jsem se, navoňala a natočila jsem si už suché vlasy do jemných vlnek. Ještě jsem si do kabelky hodila peněženku, telefon, voňavku a klíče. Podívala jsem se na hodinky, a když jsem zjistila, že je za pár minut 7 hodin, obula jsem si lodičky a vyšla jsem ven.

Když přijelo černé auto, ze kterého vyšel Shawn v obleku, s úsměvem jsem k němu přišla a políbila ho na přivítanou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když přijelo černé auto, ze kterého vyšel Shawn v obleku, s úsměvem jsem k němu přišla a políbila ho na přivítanou.

,,Vypadáš neskutečně nádherně zlato" řekl a otevřel mi dveře od spolujezdce.

,,Co si slečna dá?" zeptal se mě číšník.

,,Lososa na bylinkách s opékanými bramborami a vodu, prosím." Usmála jsem se na něj.

,,A vy pane?" zeptá se Shawna.

,,Já bych poprosil přírodní steak s pečenými brambory"


,,Bylo to výborné, děkuju" poděkovala jsem a napila se.

,,Shawne, tak už mi konečně řekni, proč tady jsme. Nemáme výročí a pokud vím, tak nic neslavíme." Řekla jsem.

,,Charlotte, zažili jsme toho hodně, a přes všechny zlé chvíle jsem se do tebe bezhlavě zamiloval a zjistil, že bez tebe nemůžu být. Jsi neskutečně krásná, laskavá, chytrá a nadaná osoba a proto se tě ptám.." řekl a klekl si, ,,Uděláš mě tím nejšťastnějším mužem na zemi a vezmeš si mě?" dořekl a otevřel krabičku, ve které byl jednoduchý krásný prstýnek.

,,Pane bože, ano" řekla jsem nadšeně a když mi navlékl prstýnek, dlouze jsem ho políbila. Matně jsem vnímala potlesk ostatních lidí v restauraci, cítila jsem se naprosto skvěle a myslela jsem, že když mě Shawn obejmul, umačkám ho.

,,Miluju tě více než cokoliv na světě a nikdy tě neopustím"

,,Taky tě miluju" řekla jsem se šťastným úsměvem.

To jsem ale nevěděla, jak moc mi ublíží.

.

Ahoj, po 200 letech jsem zpět s takhle strašnou kapitolkou, za což se neskutečně omlouvám. Mám toho hodně, připravuju se na přijímačky, navíc ve škole máme neustále úkoly a písemky, proto si ve volném čase radši lehnu s knihou nebo se dívám na film, než abych něco napsala. Jinak nebojte, vím co bude v dalších kapitolách, jenom nemám čas nebo energii to psát.

Doufám že vy se máte lépe<3. 

Fucking cliché (part 3)Kde žijí příběhy. Začni objevovat