YAZARDAN—————————
GEÇMİŞ*** 2011 NEW YORK*********O lanet iğrenç olay biteli 1yıl olmuştu. Zayn Selena dan ve diğerlerinden uzaktaydı ve yanında 4 tane dostu vardı. Londra dan ayrılmalıydılar. Her şey siniri yüzünden olucaktı. Ama o 4 salak sayesinde büyük bir hata yapmaktan kurtulmuştu. İçi rahattı.
Arkadaşları yatıya kalmıştı. Zayn lerin evindeydiler. Çok fazla geniş bir oda vardı. Ortak oda gibiydi. Orada uyumuşlardı. Hiç biri huzurlu değildi. Ama eskisine göre iyiydiler.
***
Sabah hepsi gözlerini çığlıklar ve bağırışlar ile açtılar. Koşarak sese doğru gittiler. Salonda Zayn in annesi babası veve kız kardeşleri sandalye de bağlıydılar. Sarı uzun saçları ve yeşil gözleri olan bir adam elindeki iki silahıda anne ve babasına doğrultuyordu. Zayn de adama, sonra içeri Zayn lerin adamları girdi ve silahlarını o Piç adama ve onun yanındaki koyu sarı ve ya kumral saçlı ve bal rengi gözleri olan çocuğa çevrildi. Sonra içeri o Piç adamın adamları girdi ve silahlarını bizimkilere doğrulttular.Her şey bir anda oldu. Adam tetiği çekti ve "Sizin gibi düşmanlarım olduğu için üzgünüm ama ben hep kazanırım... Gidelim oğlum"
SELENA GOMEZ———————————
ŞİMDİKİ ZAMANZaynie bunları anlatınca bende bir geçmişe gittim. Kısmen aynı şeyleri yaşamıştık. Sonra Zaynie beni derin düşüncelerden çıkarıp devam etti. "O yandaki bal rengi çocuk o çocuktu. Ben de sinirlendim ve kavga etmeye başladık. Ama kabul edin iyi dövdüm" dedi gülerek. Bende ufak bir tebessüm ettim.
Zayn tüm olanları anlatırken ben onun pansumanını bitirmiştim. "Peki Selena sizin nedeniniz neydi?" diye sordu Liam. Ben yine hafif tebessüm ettim.
İnsan istemeden duygulanıyor tamam mı! Ben ailemi kaybettiğimde 12 yaşındaydım. Ailesiz büyüdüm ben. Elbette aile yokluğu çektim fakat Nick Miley ve diğerleri aile yokluğumu bastırmaya çalıştılar. Az biraz başarılı oldular da. Onlara çok şey borçluyum.
Suskunluğumu fark eden Miley sinirle Liam a baktı. Benim herhangi bir şeye üzülmemden nefret ederdi. Tam ayağa kalkacakken Nick durdurdu. Bana dönüp "İstersen ben anlatıyım Selly ha?" dedi Nick. O benim abimdi. Beni her şeyden ve her kesten korumaya çalışırdı. Gerek yok diyerek Zayn e döndüm. "12 yaşındaydım yani senle aynı yaştaydım. Senin yanına günün sabahı, bizim yanımıza günün akşamı gelmiş." dedim. Anladığını belirtti. Bende devam ettim. "O gün tüm herkesle bara gittik. İçtik fakat sarhoş değildim. Dayanıklıydık. Eve döndüğümüzde bağırış sesleri geliyordu. Kapıyı Nick kırdı ve içeriye girdik. Uzun sarı saçları ve yeşil gözleri olan bir adam elindeki iki silahı da anne ve babama doğrultuyordu." Gözlerimin dolduğunu hissettim. Aman tanrım yıllar sonra ilk kez gözlerim doluyordu. Lanet olsun!
Zayn destek olmak amaçlı elimi tuttu ve sıktı. Bende ona tebessüm ettim. Nick ve Miley e döndüm Gözlerimin dolduğunu gördüklerinde Nick ayağa kalktı fakat Miley onu durdurdu. Miley bana bakıp başını dikleştirdi. Ne demek istediğini çok iyi anladım. Bana güvendiğini gösterdi. Benim güçlü olduğumu gösterdi. Ben de göz yaşlarımı geri yollayıp sert bakışlarımı getirdim. Miley nin yüzünde gururlu bir tebessüm oluştu. İşte benim kardeşim.
Zayn e döndüm. Elimi. Bir daha bırakmayacakmış gibi tutmaya devam ediyordu. "İşte biz de silahlarımızı onlara doğrulttuk. Bizim korumalar, onların korumalar derken sarı Piç kurusu tetiğe bastı. Sonrada o bal rengi gözlere sahip çocuk la birlikte gitti. Olay bu" ama o adamdan intikamımı alıcaktım. "Ancak o adamdan çok feci bir şekilde intikam alıcam. Görücek o gününü" dedim.
Sonra aklıma gelen dahiyane fikir ile gözlerim parıldadı ve Zayn e dönüp. "Bence tek grup olarak devam edelim. Ben gerçekten insana ölmek istiyeceği işgenceler yaparım. Ben ce sen de bu konuda boş değilsin. Grup olursak asla ama asla kaybetmeyiz. İtraz istemiyorum artık tek grubuz" dedim.
*****Sizce nasıldı.
Tek grup olma konusunda ne düşünüyorsunuz.
Yorum ve VOTE larınızı bekliyorum.
Öpüldünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY AND BAD GİRL
FanfictionGeçmişlerinin izleri durmadan gün yüzüne çıkan bir grup, asıl geçmişleriyle ittifak kurup tek grup olurlarsa ne olur? İhanetler unutulur mu? Sırlar saklı kalır mı? Acılar azalır mı? Yaralar kabuk bağlar mı? Sadece kendi ülkesinde tanınan değil, tüm...