TAYLOR SWİFT ~~~~
Selly sözlerini söyleyip eve girdi. Biz hala masada oturuyoruz. Sessizliği her zamanki gibi Demi bozdu. "Bizim kadar iyi olduğunuza emin misiniz? Bana hiç öyle gelmidiniz de " dedi sırıtarak.
Sözlerine şaşırdılar. İlk toparlayan ise Niall oldu. Tam ağazını açıp karşılık verecekken Liam olgunluğu gereği Niall'ı susturarak cevap verdi. "Sizin güveninizi boşa çıkarmayız" Demi sataşmayı bırakmadı ve "Ya güvenimiz boşa çıkarsa?" dedi. Bu sefer Niall Liam a gerek kalmadan "Elimizden geleni yapacağız. Zaten şu zamana kadar hiçbirimizin yapamadığı iş yok. Sadece ben ve Louis şu çocuğu araştıramadık. Başka başarısızlığımız yok" dedi hafif sinirli ve kırılmış ses tonu ile.
Lucy sanırım Liam gibi olgunluk göstermek istedi ve lafa atladı "Demi'nin demek istediği şey bizler fazlasıyla iyiyiz ama siz o kadar iyi değilsiniz. Bizler çalışmaları yaparken ayak bağı olanları öldürürüz. Baştan uyarmak istedi" dedi. Acaba bu sözleri ile olgunluk göstermediğini farkında mı?
Salak kız
Louis bu lafların altından grubunu çıkarmak için "Bizde fazlasıyla iyiyiz" dedi sitem ederek. Miley "Bizlerin adları şu saçma Y.A.M.R. de var. İlk sıralarda. Siz o kadar başarılı değilsiniz." dedi. Harry "Biz ler o gruba dahil olmadık. Reddettik. Eğer olsaydık sizden daha iyi bile olabilirdik. Biz her şeyi başarırız" dedi.
Ne diyor bu başarısız?
Biz fazlası ile başarılıydık. Onlardan da başarılıydık. Bunu o da farkındaydı. Ama ben ona yapacağımı bilirim.
Şu muhabbet daha fazla uzamasın diye "Öyle mi beyler? Tamam siz bilirsiniz. Hadi artık içeri gidelim" dedim. Sonra beşliye dönüp "Siz de evinize gidin Selly size haber verir" dedim ve eve girdim.
Ben 'biz daha başarılıyız' ve 'Biz her şeyi başarırız' lafını o kıvırcığın bir yerlerine monte etmezmiyim.
×××
Kahvaltıdan sonra kızlarla alış verişe gitmiştik. Yani aramızda Demi de vardı.
Size bir uyarı Lovato ile sakın alış verişe çıkmayın!
Benim bile pestilim çıkmıştı. Saat 02:45 di. Benim de iyice uykum gelmişti. Odama çıkıp. Üstümü değistirip yatağa yattım. Zaten hemen mayışmıştım. Kendimi karanlığa bırakmadım tabii. Ben
Koskoca Taylor SWİFT'im oğlum!*****
SABAHSELENA GOMEZ
Sabah kendi kendime uyanmanın verdiği mutlulukla güne merhaba dedim. Yataktan hızla çıktım ve banyoya girdim. Elimi yüzünü yıkayıp banyodan çıktım.
Giyisi dolabımın kapaklarını açıp, giyisilerime göz attım. Sonunda bir kort şort, beyaz üstünde kırmızı desenleri olan bir tişört ve kırmızı converse lerimi giydim. Saçımın uçlarını dalgalandırıp, kırmızı bir bandana taktım.
Odanın pencerelerini oda havalansın diye açıp, odadan çıktım.
Salonda Demi, Lucy ve Tessa vardı. Kahvaltı için eşyaları ve yemekleri bahçeye çıkarıyorlardı. Bahçe ye çıktığımda bahçenin kapısı açıldı ve içeri Nick girdi. Elinde poşetler vardı. Muhtemelen fırına gidip poğaça almıştı.
Poşeti getirip masaya koydu. Ben "Miley nerede?" diye sordum. Nick cevap verecekken evin kapısı açıldı ve Miley "Günaydın" diye cıvılda dı.
Ona dönüp tebessüm ederken, sağ taraftan gelen sesle o tarafa döndüm.
Sarışın yani Niall "Günaydın." demişti.
Ona bakıp tebessüm ederek "Günaydın." dedim. Niall la birlikte grubun geri kalanı da gelmişti. Bizim kızlar onlar içinde sandalye koymuşlardı. Sandalyelere oturdular. Bizde yerlerimize geçtik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAD BOY AND BAD GİRL
FanfictionGeçmişlerinin izleri durmadan gün yüzüne çıkan bir grup, asıl geçmişleriyle ittifak kurup tek grup olurlarsa ne olur? İhanetler unutulur mu? Sırlar saklı kalır mı? Acılar azalır mı? Yaralar kabuk bağlar mı? Sadece kendi ülkesinde tanınan değil, tüm...