Bölüm 2 Benim kızım.

334 22 1
                                    

Ben Zayn...Zayn Malik.
-------------------------------------------
Selena----+++

Bu isim bana biraz tanıdık geldi ama hatırlayamadım. Üstüne üstlük bu gerizekalı şu şekilde sırıtmaya devam ederse ebesini... Neyse sakinim

"Bana bak ek iş olarak gerizekalılık yapan salak, burada yenisiniz diye şimdilik affediyorum 2. Sinde size cehennemi hayattayken yaşatırım" ben bunu söyleyince bahçe kahkaha atmaya başladı ama bu Piç ve geri kalan tayfa hala sırıtıyodu. "Bizim başkalarının kardeşine yaptığımız gibi mi? " diye sordu. Ne diyor bu mal. Arkadaki kıvırcık "Zayn!" dedi fakat Zayn onu durdurdu. Ne dediğini sonra anlarım şimdi bazılarından çocuk sahibi olma haklarını almalıyım " benden günah gitti" dedim. Zayn'in ensesinden tutup erkekliğine dizimi geçirdim iki büklüm oldu yere yığıldı. Arkadakilere bi bakış atıp okula girdim. Dolabına gittim Nick ordaydı sınırlıydı. Ne oldu buna ?

"Nick?" bana döndü "neredeydin?" cevap vermedi . "hey bana bak" baktı .... Baktı.....baktı sonra "Selly" ona beklenti ile baktım. "Onlar onlar " dedi. Ben meraklanmaya başladım. "Kim kim Nick" sonra birden yaslandığı duvardan doğrulup yanıma gelip sıkıca sarıldı. O sırada tüm okul içeri giriyodu. Herkes Bize bakıp konuşuyorlardı. Nick "DÖNÜN ÖNÜNÜZE!" diye bağırdı sesi tüm okulda yankılandı. Herkes önüne döndü. Sadece 5 kişi bize bakıyodu. Zayn Nick'e sinirli bir şekilde arkasındakiler  özür diler gibi bakıyodu.  Nick ' se hepsine sinirli bir şekilde. Hey! Ne oluyor burada.

Bizim tüm derslerimiz Nick' le aynı ve tabi o salak 5li ile de aynı ben Nick le oturuyorum en arakada .

Sonunda okul bitti ve evlere geldik. Nick çok kötü oldu. Ben ne olduğunu bilmesemde onu bahçeye çıkarıp yatıştırdım. Şu anda sallanan salıncakta oturuyoruz. Benim başım onun omzunda ona sarılıyorum. O da sçlarımı okşuyo. Dışardan bakılınca sevgili gibiyiz. Ama biz kardeşiz ve başkalarının ne dediği umrumuzda değil. Biz çok zor şeyler atlattık.... İntikam alıcağımız şeyler.

Bir anda büyük bir gürültü koptu yandaki villadan . ilk başta önemsemedik. Sonra tanıdık sesler duyduk ve aniden o tarafa döndük.

"O Piç kurusu benim kızıma dokunuyor... Benim kızıma benden daha yakın... Benim kızım onu çok severken benden nefret ediyor. Bazen o piçin kardeşine yaptığım her şeyi normal buluyorum.
Ama hiç bir şey onun benim kızım olduğu gerçeğini değiştirmez.!"

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin