BÖLÜM13: HATIRLIYOR

90 9 2
                                    

GEÇMİŞ***
YAZARDAN----
Küçük kız çok sevinçliydi. Büyük kahverengi gözleri sevinç ve mutlulukla parlıyordu. Yanındaki gece karası saçları olan çocuğa heyecanla bir şeyler anlatıyordu. Evleri yan yana olan iki çocuk evlerinin önüne geldiğinde gece karası saçları olan çocuk "Görüşürüz minik burun" dedi. Kız ise hiç tahmin edilemeyecek bir şey yaptı. Gece karası saçları olan çocuğun yanağına küçük masum bir buse kondurdu. Gece karası saçları olan çocuk önce şaşırdı. Sonra ise genişçe gülümseyip kendi uydurduğu sevinç dansını yapmaya başladı. Çok tatlı ve sevimli duruyordu. Gece karası saçları olan çocuk bir anda kahverengi gözleri olan kızın onu izlediğini hatırladı ve utanarak dansını yarıda kesti. Kahverengi gözleri olan kız ise tekrar çocuğu öptü ve kendi evine girdi.
------------------------
ŞİMDİ***
SELENA GOMEZ---

Aman Tanrım! Tessa... Tessa geldi. Çok eğlenicez. Tessa hızla bana doğru geldi ve "Ne oluyor oğlum ayin mi yapıyorsunuz. Toplanmışsınız Selly'nin başına" Ah! Canım benim tam benim kafadan. Miley "Hayır Selly bayıldı. Ama bir şeyi yok" dedi. Tessa da " Hımm... Tamam" dedi. Nick e döndü ve "Abicim!" diye cıvıldayıp kolunu Nick in boynuna sardı. Nick de "Seni çok özledim Kardeşim!" diyip kolunu beline sardı.

Sarılırken Tessa Nick in kulağına bir şeyler fısıldadı. Nick de ona. Tessa diğerlerine de sarıldıktan sonra 5 şapşala döndü. "Siz... Selly?" dedi. Taylor da "Ah... Bende böyle bir tepki vermiştim." dedi ve gülüştüler. "Bunlar Harry, Liam, Louis, Niall ve Zayn" dedim. Tessa da "Hımm... Ben de Tessa Jonas" dedi.

Sonra Demi "Tamam yeter Selly bir az dinlensin" dedi. Ben de "Oğlum sıradan birimiyim ben bırakın kalkıcam" dedim. Tabii itiraz ettiler ama izin de verdiler. Beni kim durdurabilir ki?

Bir süre sonra o evden çıktık ve kendi villamıza geçtik. Ben doya doya Tessa ile vakit geçirdim.

Saat çok geç olunca uykum geldi ve odama çıktım. Kıyafetlerimi giyinip hava almak adına camı açtım. Yandaki villanın camı açıktı. Sanırım Zayn'in odas- yuh! Ne oluyor lan! Bune oğlum. Tabii siz anlamadınız hemen size anlatıyım.

Zayn in odasının camı açık. Işık yanıyor. Perdeler de açık ve Zayn "hatırladı!" diye bağırarak sanırım kendi sevinç dansını yapıyordu. Görmeliydiniz çok komikti. Yok böyle bir şey çok sevimli.

O anda sabahki gibi başıma yine ağrı saplandı. Bir elimle Başımı diğer elimlede duvarı tuttum. Başım o kadar ağrıyordu ki sanki balyozla kafama vuruyorlardı. Dayanamadım ve orta sesli bir çığlık attım "Ahh!"

Ben kimsenin duymadığını sanarken camı açık olan şapşal Zayn duymuş ve "Selly!" diye bağırmaya başlamıştı.

Muhtemelen Zayn'in sesini duyan bizimkiler de benim yanıma geliyorlardı. Merdivenlerden telaşlı adım sesleri yükseliyor ve benim yerinden çıkmak için kapısını yumruklayan beynimin yumrukladığı kapının kilidi açıyorlardı.

Derken dediğim olmuş, bizimkiler gelmişti. Ben duvarı bırakıp Nick'e tutundum. Nick anında beni kucağına alarak yatağıma taşıdı.

Tam gözlerimi kapatacakken aşağıdaki kapının yumruklanma sesi geldi. Lucy "Ben bakarım." diyip aşağı indi.

Kapının açılma sesinden 5 saniye sonra Zain dibimde bitti. Bu çocuk vampir mi lan? Damon Salvatore?

Yüzündeki telaş ve endişe birleşip somut bir şey oluşturuyordu sanki. Cidden bu kadar korkmuşmuydu. Şu an bunları düşünmek isterdim fakat beynim sanırım yerinden çıkmak için kapısını açıp firar etmişti.

O sırada dayanamadım ve gözlerimi kapattım. Beyninin açtığı kapıdan içeri giren anılar çok karmaşık ve saçmaydı.

Bir çocuk gene geçen sefer gördüğüm ela gözlü çocuk, kahverengi saçları olan kızın önünde az önce zain in yaptığı gibi dans ediyordu.

Gözlerimi açtım bir sağıma bir soluma baktım. Herkesten bir rahatlama nidaları yükseldi. Zayn ise telaşlı ifadesinden bir türlü kurtulamıyordu.

Demi yanıma gelip "Selly kardeşim iyi misin?" dedi. Ben de kendimi zorlayarak "İyiyim" dedim

Benim iyiyim demem sanki bombanın pimini çekmişti. Zayn hemen "Nasıl iyiyim? Bu günde kaç oldu bu ha kaç oldu?" dedi. Sesi kızgın çıkmıştı.

Nick ise "Selly bak bunu söylemek istemiyorum ama Zayn bu sefer haklı. Kalk çabuk hazırlan hastahaneye gidiyoruz." ne kadar ısrar etsemde Nick beni dinlemedi ve son sözü söyledi. "Giyinmekte zorluk çekeceksen Taylor sana yardım eder. Beyler sizde aşağı hadi. Sizde gelicekseniz arabaları hazırlayın. Kendiniz hazırlanın hadi hadi. Tessa sen gelme kardeşim gelmene gerek yok" dedi. İşte benim abim!

≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈≈

SELENA GOMEZ***

Hastahaneye gelmiş, aptal doktorla görüşmüş, istediği tahlilleri yaptırmıştık. Şimdi ben ve 5 salak koridorda bekliyorduk. Bizimkiler doktora tahlil sonuçlarını gösteriyorlardı. Baya bi yarım saat olmuştu. Artık sıkılan ben renkleri çok berbat olan sandalyelerden kalkıp doktorun odasına ilerledim. Tam kapıyı açıcakken doktorun söylediği şey dikkatimi çekti.

"YANİ HATIRLAMAYA BAŞLIYOR"
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Merhaba!
Ben geldim! Çok geç geldi farkındayım. Çok çok özür dilerim. Bundan sonra bölümleri hızlı yazmaya çalışıcağım.
Multi= Tessa Jonas

BAD BOY AND BAD GİRLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin